wie niet het recht heeft om BB te winnenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het niet meegekregen, waar heeft Jane geen antwoord op gegeven dan?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik had ook respect gehad voor een van de anderen als ze deze, op sensatie beluste vraag, niet hadden beantwoordt
Ja natuurlijk. Het is niet zo dat niemand het verdiend om te winnen. In principe verdienen ze dat allemaal.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik had ook respect gehad voor een van de anderen als ze deze, op sensatie beluste vraag, niet hadden beantwoordt
Volgens mij sharice ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien heeft rossig haar van nature
Was dat ook niet de bedoeling met "Ik wil het hard spelen"? Dat betekent toch dat het haar gelukt is samen met Axel.? Of bedoelt ze wat anders met stoten??quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
oh de hele tafel heeft haar stoten uitgedeeld buts thats ok
mens als je dit al erg betrekt, Jordy trekt het zich ook niet aan
dat is ook echt de enige keer geweestquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En recht in het gezicht. Of ben je de scene aan de eettafel vergeten waar iedereen al dagen achter de rug van Sharice en Milena aan het klagen waren en zij de enige was die ze rechtstreeks aansprak en de rest erbij zat als Lot?
Dat rode haar stond haar ook erg mooi .Het paste haar goed,quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij sharice ook
Die heeft een behoorlijke uitgroei
ze doelde op dat zij klappen gehad heeft zo gezegdquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was dat ook niet de bedoeling met "Ik wil het hard spelen"? Dat betekent toch dat het haar gelukt is samen met Axel.? Of bedoelt ze wat anders met stoten??
Sharice had het zwartquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat rode haar stond haar ook erg mooi .Het paste haar goed,
ja maar dat is toch oneerlijk om te zeggen want de andere drie wilden ook niet antwoorden maar BB meldde door de speaker; “ik wil een antwoord horen”quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
vast welquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:07 schreef zodeju het volgende:
Gaat het vliegtuigje nog door vanmiddag?? Dat zou vandaag moeten zijn.
Oh nog een vliegtuigje? Voor wie?quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:07 schreef zodeju het volgende:
Gaat het vliegtuigje nog door vanmiddag?? Dat zou vandaag moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |