abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2025 @ 07:37:44 #1
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217193358
https://www.telegraaf.nl/(...)s-ergens-anders-zijn

https://www.telegraaf.nl/(...)ekactie-naar-emile-2

Het speelt zich dan wel in Frankrijk af maar toch een opvallend bericht dat vragen oproept

Hoe kan een 2 jarige zomaar verdwijnen?

Hoe kan het dat voorbijgangers een peuter op de weg zien lopen en het lekker laten lopen, onder het mom van kinderen spelen hier altijd buiten

Is het niet naief om te denken dat een ontvoering in dit kleine gehucht niet kan gebeuren omdat de mensen zo betrouwbaar zijn en er van buitenaf geen mensen het dorp in komen?

Ontvoerders zijn vaker bekenden dan dat het een vreemde man is die van verre het dorp komt binnen gelopen.

Het jongetje was bij zijn grootouders in hun huis en die kwamen daar al 20 zomers lang?
Woonden grootouders daar of is het een vakantiehuis?

Als het een ongeluk is hoe kan het dan dat na 3 dagen het kind nog steeds niet is gevonden?

Wat is uw mening, hypothese ?

quote:
De vier personen die door de politie werden vastgehouden, zijn zonder vervolging vrijgelaten, zo vernam BFMTV van het Openbaar Ministerie van Aix-en-Provence.
UPDATE: alle vier verdachten zijn dus vrijgelaten en vandaag volgt een persconferentie.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217193400

[ Bericht 13% gewijzigd door Kim-Holland op 27-03-2025 08:31:36 ]
´
pi_217193460
https://www.bd.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2F

Grootouders vermoorde peuter Émile komen op vrije voeten, justitie geeft vanmiddag toelichting

In het onderzoek naar de dood van de Franse peuter Émile Soleil, die in juli 2023 verdween in het Franse departement Alpes-de-Haute-Provence, wordt de hechtenis van zijn grootouders opgeheven, zo melden hun advocaten.

Julien Pinelli, de advocaat van grootmoeder Anne Vedovini, meldde donderdag dat haar cliënte spoedig zou vrijkomen. Niet lang daarna maakte de advocaat van Philippe Vedovini, Isabelle Colombani, bekend dat ook de hechtenis van de grootvader van de peuter zou worden opgeheven.

De grootouders werden dinsdag samen met twee van hun volwassen kinderen opgepakt door de politie en in hechtenis genomen op verdenking van opzettelijke doodslag en lijkverberging. Hun aanhouding werd woensdag verlengd tot uiterlijk donderdagochtend.

De kleine Émile verdween op 8 juli 2023, kort na zijn aankomst in het vakantiehuis van zijn grootouders in Haut-Vernet, een gehucht van 25 inwoners gelegen op een hoogte van 1.200 meter. De peuter was toen tweeënhalf jaar oud. Ondanks grootschalige zoekacties bleef elk spoor van het kind uit.

Eind maart 2024 trof een wandelaar uiteindelijk de schedel van Émile aan, op ongeveer 1,7 kilometer van Haut-Vernet. Niet veel later werden nog meer stoffelijke resten en kleren van de jongen gevonden.

Donderdag persconferentie
De procureur van Aix-en-Provence geeft donderdagmiddag een persconferentie over de zaak. In een kort persbericht zegt hij dat het gaat om ‘de bespreking van de stand van zaken in het onderzoek’ rond de verdwijning en dood van Émile Soleil.

[ Bericht 0% gewijzigd door tesssssssss op 27-03-2025 08:27:30 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_217193652
Vaak zie je dat dit gebeurt als een soort van laatste poging als er geen bewijs is om mensen toch maar tegen elkaar uit te spelen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217193794
Veel te vroeg conclusies getrokken door sommige.
No bitch to me
  donderdag 27 maart 2025 @ 09:03:11 #6
30919 mitt
Michael Corleone
pi_217193817
Die kop ook van de Telegraaf.

quote:
Strenge grootouders, oom en tante van peuter Émile (2) vrijgelaten
:')
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_217193831
´
pi_217193832
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:00 schreef TornadoDK het volgende:
Ik kan er wel één aanwijzen die er altijd lekker op los speculeert :')
  donderdag 27 maart 2025 @ 09:13:24 #9
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_217193872
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:05 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Begint toch niet met een O en eindigt op otjekatootje? :D :P
pi_217194260
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:00 schreef TornadoDK het volgende:
Alle FOK! detectives zaten er weer eens naast. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217194466
´
pi_217194489
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:13 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Begint toch niet met een O en eindigt op otjekatootje? :D :P
Lollig want tot tot dinsdag heb ik nooit mijn mening gegeven over een eventuele dader. Pas na de arrestatie van opa heb ik gezegd wat ik ervan vond hier op een “discussie forum…”

Best walgelijk want dat was aan het einde van het derde topic, wat betekend dat jullie zelf 900 posts vol gespeculeerd hebben. Pak maar even een spiegel.
pi_217194521
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:05 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Nee hoor pas vanaf dinsdag geef ik hier mijn persoonlijke mening.
Maar jij denkt dat opa onschuldig is? Zelfs zijn dochter denkt van niet.

Hij wordt vrijgelaten omdat de mogelijkheid om hem nog langer vast te houden om 06:05 verliep.
Regels zijn regels.
pi_217194528
De ouders van Emile, Colomban en Marie, sloten zich per auto aan bij de grootouders van het overleden jongetje, die donderdagochtend heel vroeg terugkeerden naar hun huis in La Bouilladisse, in Bouches-du-Rhône, aldus informatie van Le Parisien . Volgens berichten leek de vader van Emile Soleil geïrriteerd door de aanwezigheid van de pers.
´
pi_217194537
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:12 schreef superniger het volgende:

[..]
Alle FOK! detectives zaten er weer eens naast. :')
Volgens mij ken jij de wetten niet. Ze moesten in staat van beschuldiging gesteld worden om 06:05 of worden vrijgelaten. Doe maar even een linkje dat hij onschuldig is, onnozele.
pi_217194633
Het onderzoek wees uit dat "de botten werden vervoerd"
"De conclusies van de deskundigenrapporten laten ons nu aannemen dat de kleding en de botten kort na hun ontdekking zijn vervoerd", aldus officier van justitie Jean-Luc Blachon.

"Het lichaam van het kind is niet ontbonden in de kleren die in het bos zijn gevonden", voegde hij toe.

Bron BFMTV live
pi_217194642
10:46.
"De botten zijn vervoerd", verzekert de officier van justitie.
"De conclusies van de deskundigenrapporten laten ons nu toe om aan te nemen dat de kleding en de botten kort na hun vondst zijn vervoerd ", stelt de officier van justitie.

10:36.
"We moesten een aantal elementen controleren."
Nadat hij de feiten heeft herhaald, geeft Jean-Luc Blachon, officier van justitie van Aix-en-Provence, het woord aan kolonel Christophe Berthelin, commandant van de onderzoeksafdeling van Marseille. "We moesten een aantal zaken controleren en dat hebben we gedaan ." De kolonel deelde cijfers over het uitgevoerde onderzoekswerk: "3.141 rapporten, 247 getuigenverhoren, waaronder vier politiearrestaties, 27 geanalyseerde voertuigen, 285 hectare uitgekamd en 55 miljoen communicatiegegevens die momenteel worden verwerkt," deelde hij mee.
´
pi_217194643
Frankrijk :')
pi_217194698

https://www.parismatch.co(...)l-de-cadavres-249299

Vertaling, waarschuwing; kan als niet lekker leesbaar ervaren worden.

De ontdekking van de kleine witte schedel van het kind op 30 maart 2024, en vervolgens van zijn bijna intacte kleding , veranderde alles.

Volgens onze collega's van "Le Parisien " hebben deskundigenrapporten (die vertrouwelijk zijn gebleven) namelijk vastgesteld dat de schedel van het jongetje "op twee verschillende plaatsen verbleef": voordat de botten in de natuur terechtkwamen , werden ze "in een omgeving bewaard die beschermd was tegen de elementen van buitenaf en die vrijwel steriel was". Dit leidt ertoe dat onderzoekers vrezen dat de stoffelijke resten van het kind zijn verplaatst en op een later tijdstip in het bos zijn geplaatst.

Zeker omdat, nog steeds volgens informatie van onze collega's, een ander deskundigenrapport vaststelde dat het T-shirt van Émile ( gevonden in de rivier beneden ) "verrassend genoeg geen enkel spoor van menselijke ontbinding vertoonde", "alsof het niet in contact was geweest met de resten" van het jongetje. Een ander element dat de theorie ondersteunt dat er sprake was van menselijke tussenkomst en dat de aanklacht van "het verbergen van een lijk" in het onderzoek naar zijn dood verklaart. Wat de aanklacht van "opzettelijke doodslag" betreft, zou deze verklaard kunnen worden door de ontdekking van een " letsel dat verenigbaar is met menselijk ingrijpen" op de schedel van het jongetje.
´
pi_217194751
10:48.
Stigmata die duiden op 'gewelddadig gezichtsletsel'
"De botten werden vervoerd en kort voor hun ontdekking neergelegd. Ze stellen ons ook in staat te bevestigen dat het lichaam van het kind niet is ontbonden in de kleding die in het bos is gevonden ", aldus de officier van justitie. De anatomische littekens op de schedel van de kleine Emile Soleil wijzen op "gewelddadig gezichtsletsel ", benadrukte Jean-Luc Bachon. De deskundigenrapporten introduceren de "waarschijnlijkheid van de tussenkomst van een derde partij bij de verdwijning en dood van Emile Soleil."
´
pi_217194820
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Volgens mij ken jij de wetten niet. Ze moesten in staat van beschuldiging gesteld worden om 06:05 of worden vrijgelaten. Doe maar even een linkje dat hij onschuldig is, onnozele.
Dat werkt natuurlijk ook de andere kant op...
Kom jij dan met een bewijs dat ie schuldig is?

Tenzij ik een memo gemist heb is Frankrijk ook nog steeds een rechtsstaat, waarin iedereen onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.
En onderbuiken spelen daarin geen enkele rol.

En zolang men niet op heterdaad betrapt is, zal men moeten bewijzen of iemand schuldig is.

En kennelijk kan men dat niet, omdat ze niet in staat van beschuldiging zijn gesteld.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217194936
Op de bloembak die midden maart in beslag werd genomen, werden volgens de procureur geen bruikbare sporen gevonden voor het onderzoek.
´
pi_217195076
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 11:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Tenzij ik een memo gemist heb is Frankrijk ook nog steeds een rechtsstaat, waarin iedereen onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.

En zolang men niet op heterdaad betrapt is, zal men moeten bewijzen of iemand schuldig is.

En kennelijk kan men dat niet, omdat ze niet in staat van beschuldiging zijn gesteld.
Ik heb hier de afgelopen twee dagen nergens gezegd dat de man de dader is, ik heb wel linken gedeeld nadat hij opgepakt werd waarin blijkt dat deze familie zich zeer verdacht gedraagt.

En alles is onderbouwd met journalistieke bronnen:
Le Parisien
BFMTV
HLN.be
pi_217195087
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 11:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Op de bloembak die midden maart in beslag werd genomen, werden volgens de procureur geen bruikbare sporen gevonden voor het onderzoek.
Net als op de straten, ze hebben in juli 2023 alles gecontroleerd met blue star. Nergens bloed.
  donderdag 27 maart 2025 @ 11:47:44 #25
3542 Gia
User under construction
pi_217195203
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 11:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Kennelijk kan men dat nog niet, inderdaad en dan mag je iemand niet langer vasthouden.
Maar ze hebben meerdere voertuigen uitgekamd en die gegevens moeten nog verwerkt worden.
Wat niet is, kan nog komen.

Ik vind het persoonlijk heel raar dat op de kleding geen ontbindingssporen zijn gevonden. Ik weet niet vanaf welk moment na de dood er ontbindingssporen over kunnen gaan op kleding, maar dat zou betekenen dat hij om wat voor reden dan ook naakt was.
pi_217195258
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 11:47 schreef Gia het volgende:

[..]
Kennelijk kan men dat nog niet, inderdaad en dan mag je iemand niet langer vasthouden.
Maar ze hebben meerdere voertuigen uitgekamd en die gegevens moeten nog verwerkt worden.
Wat niet is, kan nog komen.

Ik vind het persoonlijk heel raar dat op de kleding geen ontbindingssporen zijn gevonden. Ik weet niet vanaf welk moment na de dood er ontbindingssporen over kunnen gaan op kleding, maar dat zou betekenen dat hij om wat voor reden dan ook naakt was.
Ik vind dat ook heel raar, het was toen in 2023 op 8/9/10/11 juli erg heet, een hittegolf.
Gisteren werd al benoemd dat hij in een beschermde omgeving heeft gelegen.
pi_217195932
Wat ik ook raar vind is dat de ouders van Emile nu bij opa en oma thuis zijn.

In het artikel van gisteren van HLN staat juist dat de ouders en grootouders sinds oktober 2023 geen contact meer hebben. Ook bij de begrafenis waren deze gezinnen gescheiden.
pi_217196293
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 13:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat ik ook raar vind is dat de ouders van Emile nu bij opa en oma thuis zijn.

In het artikel van gisteren van HLN staat juist dat de ouders en grootouders sinds oktober 2023 geen contact meer hebben. Ook bij de begrafenis waren deze gezinnen gescheiden.
Dat vind ik op zich niet zo heel raar. Ik zou ze net zo willen uithoren als het om mijn kind zou gaan. Jij niet?

Ik heb gelezen dat het zusje van Emile nog bij hun opa en oma is geweest ten tijde dat de moeder van Emile van haar 3de moest bevallen dus die hebben echt nog wel contact gehad, denk ik.
´
pi_217196355
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:10 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Dat vind ik op zich niet zo heel raar. Ik zou ze net zo willen uithoren als het om mijn kind zou gaan. Jij niet?

Ik heb gelezen dat het zusje van Emile nog bij hun opa en oma is geweest ten tijde dat de moeder van Emile van haar 3de moest bevallen dus die hebben echt nog wel contact gehad, denk ik.
Dat kindje was geboren in oktober 2023, de laatste keer dat ze elkaar zagen.
https://www.hln.be/binnen(...)rag-vreemd~a9efc5e8/

De moeder was dus zwanger tijdens de vermissing, reden waarom ze ook uit de media-aandacht wilde blijven.
pi_217196405
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat kindje was geboren in oktober 2023, de laatste keer dat ze elkaar zagen.
https://www.hln.be/binnen(...)rag-vreemd~a9efc5e8/

De moeder was dus zwanger tijdens de vermissing, reden waarom ze ook uit de media-aandacht wilde blijven.
Ah. Duidelijk.
´
pi_217196610
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee hoor pas vanaf dinsdag geef ik hier mijn persoonlijke mening.
Maar jij denkt dat opa onschuldig is? Zelfs zijn dochter denkt van niet.

Hij wordt vrijgelaten omdat de mogelijkheid om hem nog langer vast te houden om 06:05 verliep.
Regels zijn regels.
Ik denk dat het een vreemde man is. En zou me niet verbazen.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:32:04 #32
438527 MissButterflyy
pi_217198099
Is er nou een persconferentie geweest?
pi_217198328
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, om 10.30uur.
´
pi_217198441
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Kim Holland heeft devertaling van de persconferentie op pagina 1 van dit topic gezet, dat is wat makkelijker te vinden. Vanaf post 14 geloof ik. Die met de tijden erbij.
pi_217199126
Een samenvatting van de huidige ontwikkelingen helaas zonder de melding over de zelfmoord van de priester. Maar verder duidelijk verhaal.

https://www.telegraaf.nl/(...)n-opmerkelijk-detail
  donderdag 27 maart 2025 @ 19:26:06 #36
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_217199208
Er was ook niet familie-gerelateerd DNA aangetroffen toch? Benieuwd waar dat dan vandaan kwam.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_217199664
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 19:26 schreef Bargehassus het volgende:
Er was ook niet familie-gerelateerd DNA aangetroffen toch? Benieuwd waar dat dan vandaan kwam.
Ja klopt, niks meer over gelezen verder. Zat volgens mij op de schedel.
Die vrouw heeft die schedel met twee plastic zakken opgepakt, misschien zat het al op de plastic zakken.
Die had ze bij om in haar schoenen te doen als ze door de plassen moest lopen.

Edit
https://www.hln.be/buiten(...)nse-peuter~aa19bea9/

Volgens deze link zat het op de botten
https://www.hln.be/buiten(...)meegenomen~ab5831cb/

[ Bericht 7% gewijzigd door ootjekatootje op 27-03-2025 20:07:32 ]
  donderdag 27 maart 2025 @ 20:05:51 #38
438527 MissButterflyy
pi_217199735
Wanneer is die schedel gevonden en wanneer heeft die priester zelfmoord gepleegd?
Experts die het even kunnen zeggen? :P
pi_217199774
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 20:05 schreef MissButterflyy het volgende:
Wanneer is die schedel gevonden en wanneer heeft die priester zelfmoord gepleegd?
Experts die het even kunnen zeggen? :P
30 maart 2024 schedel gevonden
14 maart 2025 zelfmoord priester
  donderdag 27 maart 2025 @ 20:10:57 #40
438527 MissButterflyy
pi_217199808
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 20:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
30 maart 2024 schedel gevonden
14 maart 2025 zelfmoord priester
Oké, dat is pas geleden. :{
pi_217199863
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 20:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Oké, dat is pas geleden. :{
Hij is afgelopen maandag begraven, dinsdag om 06:05 werd de familie meteen van hun bed gelicht.
  donderdag 27 maart 2025 @ 20:17:26 #42
438527 MissButterflyy
pi_217199896
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 20:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hij is afgelopen maandag begraven, dinsdag om 06:05 werd de familie meteen van hun bed gelicht.
Kan goed zijn dat die man zijn geheimen mee het graf in heeft genomen.
Ben benieuwd wat de familie nog heeft verklaard over hem.
pi_217199985
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 20:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ze waren close tot het moment dat de priester een foto met de pers deelde van Marie en haar man.
Maar dat spoor van Emile liep tot aan de fontein/waterbron. Dat is halverwege huis opa en de kerk, dus niet naar de kerk. Die hele weg werd direct gecontroleerd met blue Star en de kerk 13 maart…

Maar ik heb eigenlijk geen idee waar die priester woonde in het gehucht. Ff kijken of ik dat kan vinden.
pi_217200045
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 20:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Buurtbewoners zagen de speurders voor het eerst aan de kerk op de avond van donderdag 13 maart. De onderzoekers brachten er enkele uren door en namen een grote bloembak in beslag die al enkele jaren voor het gebouw stond. Afgelopen dinsdag raakte dan bekend dat er bloedsporen op de bak waren gevonden. Of er een verband met Émiles dood is, blijft voorlopig onduidelijk.

https://www.hln.be/buiten(...)miles-dood~a0e1ac55/

Twee dagen later pleegt de priester zelfmoord:
De 85-jarige Claude Gilliot overleed op zaterdag 15 maart. Volgens het Franse weekblad 'Paris Match' maakte de priester en voormalige professor zelf een einde aan zijn leven in zijn woning in de Zuid-Franse stad Aix-en-Provence. Gilliot liet naar verluidt een afscheidsbrief achter voor zijn zus Claudine Vandenbroucke.

Best vreemd…

Edit
Een paar dagen na de vermissing is een recherche team nachts op de kleine begraafplaats gaan kijken of er een pas gedolven grafje was. De interesse voor het kerkje is er altijd geweest.
https://actu.femmeactuell(...)s-enqueteurs-2189934

[ Bericht 12% gewijzigd door ootjekatootje op 28-03-2025 19:33:05 ]
pi_217200167
Ze hebben vandaag een huiszoeking gedaan in het huis van de priester.

Ff goede bron erbij zoeken maar las het hier.
https://www.ditjesendatje(...)zoeking-bij-priester

Edit
Een anonieme brief in februari 2024
https://www.rtl.fr/actu/j(...)re-saisie-7900484583

De onderzochte paardentrailer stond zondag/maandag in Haut Vernet.
Bekijk deze YouTube-video
Deze heeft hetzelfde wiel aan de zijkant als op de foto in het eerste AD artikelen uit topic 1.

Vader was volgens deze video hout aan het hakken. Volgens andere berichten was hij de trailer/ suv aan het inladen met materialen voor de omheining van een paardenwei. Wat ook de activiteit zou zijn voor de zaterdagavond. Omheining bouwen.

[ Bericht 33% gewijzigd door ootjekatootje op 28-03-2025 00:22:09 ]
pi_217205989
Verslag met details rond uur van vermissing. Slechte vertaling maar de fontein heeft drie troggen dus dat zullen ze wel benoemen.

Laatst gezien bij het washuis
Deze zaterdagmiddag wordt Émile wakker uit zijn dutje in de omheinde tuin en besluit zijn grootvader, Philippe, om hem en zijn zonen Maximin, 17, en Victor, 14, mee te nemen om op het veld te gaan knutselen. Émile zit al op de achterbank als zijn grootvader merkt dat de bijl en de hamer verdwenen zijn. Hij vraagt de tieners om hen een paar honderd meter verderop, bij de hutten, op te halen. De jongeren nemen hun tijd en de patriarch besluit om kleine klusjes op zich te nemen. Er gaan ongeveer "vijftien minuten" voorbij en als Philippe bij zijn auto terugkomt, is de kleine Émile er niet meer.

Het was 16.45 uur. en dat was toen de eerste getuige, Tom, een jonge buurman die aan de treden van zijn huis aan het sleutelen was, zei dat hij de kleine jongen "naar het washok zag gaan." Om 17.00 uur zag een tweede getuige, een zestigjarige man die ten zuiden van het gehucht woont, Émile vanaf zijn terras richting de drie zwembaden lopen, met daarachter een hek. Dit is de plek, vlak bij het washuis, waar de Bloedhonden, een ras met een bijzonder goed reukvermogen, voor het laatst hun route zullen afleggen.

De politie werd om 18.12 uur gebeld . en er werd onmiddellijk een grote zoekactie gestart. In de daaropvolgende dagen werden de 30 huizen in het gehucht doorzocht, alle bewoners werden ondervraagd en hun computerapparatuur werd doorzocht , alle voertuigen werden bezocht en in totaal 97 hectare aan velden, bossen en steil terrein werden "grondig" geïnspecteerd door ongeveer 800 vrijwilligers en 80 gendarmes. Maar negen maanden lang gebeurde er niets. Helikopters, drones en warmtecamera's blijven stil...

https://www.parismatch.co(...)rance-entiere-249185

Hoezo zit de jongen met die hitte op de achterbank? En blijkbaar was opa alleen met Emile en waren er verder geen familieleden bij hem.
pi_217206419
Wat heeft zo'n klein kind er nu aan om mee te gaan klussen? Het zou toch veel logischer en leuker voor hem zijn dat hij bij het huis zou blijven om te kunnen spelen met zijn 'tantes en ooms' die toen niet veel ouder waren dan hem en dat de oudere familieleden inclusief oma op de kinderen zouden letten?
´
pi_217207510
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 12:45 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat heeft zo'n klein kind er nu aan om mee te gaan klussen? Het zou toch veel logischer en leuker voor hem zijn dat hij bij het huis zou blijven om te kunnen spelen met zijn 'tantes en ooms' die toen niet veel ouder waren dan hem en dat de oudere familieleden inclusief oma op de kinderen zouden letten?
https://www.bfmtv.com/bfm(...)AV-202503280333.html

Hier zit iedereen weer in de garage ipv dat de jongens naar hun hut gingen.
Helaas geen duidelijkheid of de priester op de reconstructie was.
pi_217208523
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 14:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
https://www.bfmtv.com/bfm(...)AV-202503280333.html

Hier zit iedereen weer in de garage ipv dat de jongens naar hun hut gingen.
Helaas geen duidelijkheid of de priester op de reconstructie was.

En zo kan je aan de gang blijven.
´
pi_217208573
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 15:51 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

En zo kan je aan de gang blijven.
Ja, een ding dat vaststaat is dat opa echt een vreemde vogel is.
Gisteravond heeft die met de tuinslang journalisten natgespoten.

Zie filmpje in de link.
https://www.lindependant.(...)micile-12600461.php#
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')