UPDATE: alle vier verdachten zijn dus vrijgelaten en vandaag volgt een persconferentie.quote:De vier personen die door de politie werden vastgehouden, zijn zonder vervolging vrijgelaten, zo vernam BFMTV van het Openbaar Ministerie van Aix-en-Provence.
quote:Strenge grootouders, oom en tante van peuter Émile (2) vrijgelaten
Ik kan er wel één aanwijzen die er altijd lekker op los speculeertquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:00 schreef TornadoDK het volgende:
Veel te vroeg conclusies getrokken door sommige.
Begint toch niet met een O en eindigt op otjekatootje?quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kan er wel één aanwijzen die er altijd lekker op los speculeert
Alle FOK! detectives zaten er weer eens naast.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:00 schreef TornadoDK het volgende:
Veel te vroeg conclusies getrokken door sommige.
Lollig want tot tot dinsdag heb ik nooit mijn mening gegeven over een eventuele dader. Pas na de arrestatie van opa heb ik gezegd wat ik ervan vond hier op een “discussie forum…”quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Begint toch niet met een O en eindigt op otjekatootje?![]()
Nee hoor pas vanaf dinsdag geef ik hier mijn persoonlijke mening.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kan er wel één aanwijzen die er altijd lekker op los speculeert
Volgens mij ken jij de wetten niet. Ze moesten in staat van beschuldiging gesteld worden om 06:05 of worden vrijgelaten. Doe maar even een linkje dat hij onschuldig is, onnozele.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Alle FOK! detectives zaten er weer eens naast.
Dat werkt natuurlijk ook de andere kant op...quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij de wetten niet. Ze moesten in staat van beschuldiging gesteld worden om 06:05 of worden vrijgelaten. Doe maar even een linkje dat hij onschuldig is, onnozele.
Ik heb hier de afgelopen twee dagen nergens gezegd dat de man de dader is, ik heb wel linken gedeeld nadat hij opgepakt werd waarin blijkt dat deze familie zich zeer verdacht gedraagt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk ook de andere kant op...
Kom jij dan met een bewijs dat ie schuldig is?
Tenzij ik een memo gemist heb is Frankrijk ook nog steeds een rechtsstaat, waarin iedereen onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.
En onderbuiken spelen daarin geen enkele rol.
En zolang men niet op heterdaad betrapt is, zal men moeten bewijzen of iemand schuldig is.
En kennelijk kan men dat niet, omdat ze niet in staat van beschuldiging zijn gesteld.
Net als op de straten, ze hebben in juli 2023 alles gecontroleerd met blue star. Nergens bloed.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Op de bloembak die midden maart in beslag werd genomen, werden volgens de procureur geen bruikbare sporen gevonden voor het onderzoek.
Kennelijk kan men dat nog niet, inderdaad en dan mag je iemand niet langer vasthouden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk ook de andere kant op...
Kom jij dan met een bewijs dat ie schuldig is?
Tenzij ik een memo gemist heb is Frankrijk ook nog steeds een rechtsstaat, waarin iedereen onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.
En onderbuiken spelen daarin geen enkele rol.
En zolang men niet op heterdaad betrapt is, zal men moeten bewijzen of iemand schuldig is.
En kennelijk kan men dat niet, omdat ze niet in staat van beschuldiging zijn gesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |