ow ja... ik anonimiseer mn jumbo en ah kaarten... maar niet mn locatiequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest even opzoeken waar X ligt, had er nog nooit van gehoord
Ik heb alleen nog geen inspiratie waar naartoe en zoquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja, wie heeft er nou niet zin in vakantie ?
Geen idee, moet maar eens verlof gaan aanvragenquote:
In hoeveel tijd?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
ow en 3475,04 is mijn besparing!!!
4067 euro is met een inflaiecorrectie van de duurdere pakjes peuken
Toen ik ooit een keer zei dat ik naar de zon wilde, toen werd ik uitgelachen, omdat diegene letterlijk dacht dat ik naar de zon wilde.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen inspiratie waar naartoe en zo
Naast Gelen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest even opzoeken waar X ligt, had er nog nooit van gehoord
een jaar op 10 dagen naquote:
Niet hier in de achtertuin helaas.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
Jooo wie het leuk vind, op sommige plekken in NL kun je nnnuuuuu weer het noorderlicht fotograferen.
en Groenenquote:
Een halfleeg potje appelmoes in je noodpakket lijkt me niet handigquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-noodpakket-a4887216
Leerzaam.
Ben net binnenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
Jooo wie het leuk vind, op sommige plekken in NL kun je nnnuuuuu weer het noorderlicht fotograferen.
hier zitten te veel huizen in de weg voor een foto en heb aan de achterkant geen raam bovenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien niet met het blote oog te zien maar wel op een foto.
elke dag is er 1quote:
Bij sommige mensen brand het lampje gewoon net iets minder hard dan bij anderen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik ooit een keer zei dat ik naar de zon wilde, toen werd ik uitgelachen, omdat diegene letterlijk dacht dat ik naar de zon wilde.
![]()
![]()
![]()
Die plekken zijn zeker allemaal buiten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
Ja, ik zie hier eerder de oranje gloed van Rotterdam dan het noorderlichtquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En misschien te veel licht?
Hier is het redelijk donker.
Ga je dan op twee fietsen tegelijk?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij sommige mensen brand het lampje gewoon net iets minder hard dan bij anderen.
Ik wil gewoon een weekje even niks, beetje touren met de fietsen en mn gezicht volduwen.
En misschien wat handbal kijken
Zo’n besparingsmeter lijkt mij wel motiverend. Kan je na een jaar toch goed van op vakantie of een autootje van kopen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke dag is er 1
soms heb ik echt gewoon zin in een peuk. Maar ik ga rustig een dagje verder tot dus ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |