Echt wel zou zo een bordje lustenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
@:Ireth
dan ziet het bordje eten van Jane er toch echt lekkerder uit met die boontjes
echt hoor!quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Echt wel zou zo een bordje lusten
Top filmpje, want ik had de papa van Jordy gemist. Wat ik niet snap van BB is dat hij Matti en Jordy niet met een smoes de woonkamer in liet komen, zodat ze allemaal bij elkaar stonden voor de freeze. Dat deed BB bij de ballenzoekopdracht wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:02 schreef rinardo het volgende:
Voor wie de Freeze gemist heeft, en Facebook heeft, je kan hem hier kijken
https://fb.watch/yz_xOpUVpa/
Ow maar daar wordt ik ook blij van hoor!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
@:Ireth
dan ziet het bordje eten van Jane er toch echt lekkerder uit met die boontjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jaaa en dan zit jolien aan de hutspot
Moeder van jordi volgens mijquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
Jacgelien ( weet ff niet hoe je het schrijft) wie is dat?
hahaha hun zitten al volquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:26 schreef Ireth het volgende:
Die ovenschotel ziet er ook lekker uit! Geen idee wat er allemaal in zit, maar ik lust ut [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |