Echt wel zou zo een bordje lustenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
@:Ireth
dan ziet het bordje eten van Jane er toch echt lekkerder uit met die boontjes
echt hoor!quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Echt wel zou zo een bordje lusten
Top filmpje, want ik had de papa van Jordy gemist. Wat ik niet snap van BB is dat hij Matti en Jordy niet met een smoes de woonkamer in liet komen, zodat ze allemaal bij elkaar stonden voor de freeze. Dat deed BB bij de ballenzoekopdracht wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:02 schreef rinardo het volgende:
Voor wie de Freeze gemist heeft, en Facebook heeft, je kan hem hier kijken
https://fb.watch/yz_xOpUVpa/
Ow maar daar wordt ik ook blij van hoor!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
@:Ireth
dan ziet het bordje eten van Jane er toch echt lekkerder uit met die boontjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jaaa en dan zit jolien aan de hutspot
Moeder van jordi volgens mijquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
Jacgelien ( weet ff niet hoe je het schrijft) wie is dat?
hahaha hun zitten al volquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:26 schreef Ireth het volgende:
Die ovenschotel ziet er ook lekker uit! Geen idee wat er allemaal in zit, maar ik lust ut [ afbeelding ]
Dat noemen wij liefdevol "zaadvragende ogen"quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:27 schreef Kinga het volgende:
De manier waarop Jolien naar Matti kijkt is echt niet vriendschappelijk hoor... dat is puur flirt-face.
Ik zou ook van gekheid niet weten wat ik allemaal zou willen eten. Zoveel lekkersquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien neemt nog bord hutspot, maar bordje van Jane staat ook nog naast der
Ik allesquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:30 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ik zou ook van gekheid niet weten wat ik allemaal zou willen eten. Zoveel lekkers
Matti keek net ook zo terug naar haar over de wortelpuree hahahhaquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:27 schreef Kinga het volgende:
De manier waarop Jolien naar Matti kijkt is echt niet vriendschappelijk hoor... dat is puur flirt-face.
Oh, maar dat vind ik ook heerlijk....alleen zag ik er weer suiker ingaan....quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jaaa en dan zit jolien aan de hutspot
Er was een poging!quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:21 schreef kater1 het volgende:
[..]
Top filmpje, want ik had de papa van Jordy gemist. Wat ik niet snap van BB is dat hij Matti en Jordy niet met een smoes de woonkamer in liet komen, zodat ze allemaal bij elkaar stonden voor de freeze. Dat deed BB bij de ballenzoekopdracht wel.
Ja, daar ging het fout.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:21 schreef kater1 het volgende:
[..]
Top filmpje, want ik had de papa van Jordy gemist. Wat ik niet snap van BB is dat hij Matti en Jordy niet met een smoes de woonkamer in liet komen, zodat ze allemaal bij elkaar stonden voor de freeze. Dat deed BB bij de ballenzoekopdracht wel.
heb ik niet de moeite mee hahah ben gek op hutspot maar die zou ik niet eten, denk wel dat ik Jane der gerecht zou proeven en stukje varkenvlees van Jordy zonder saus en dat was het wel hahaahquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:30 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ik zou ook van gekheid niet weten wat ik allemaal zou willen eten. Zoveel lekkers
Zou het al heel wat vinden als je Jane haar gerecht zou proeven hähahahaquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb ik niet de moeite mee hahah ben gek op hutspot maar die zou ik niet eten, denk wel dat ik Jane der gerecht zou proeven en stukje varkenvlees van Jordy zonder saus en dat was het wel hahaah
bami al keer gegeten en ja kip i love kip hahahahquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zou het al heel wat vinden als je Jane haar gerecht zou proeven hähahaha
Wat doet hij verkeerd? Ze maken niets mee en dit heeft veel impact gehad op de bewoners, hij praat het van zich af en Jolien biedt een luisterend oorquote:
Ik vind hem heel liefdevol praten over zijn oudersquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat doet hij verkeerd? Ze maken niets mee en dit heeft veel impact gehad op de bewoners, hij praat het van zich af en Jolien biedt een luisterend oor
ja maar ook hoe hij verteld dat je in het buitenleven weg kan lopen van mensen die je niet mag, in het BB huis kan dat niet, dat je mensen leert kennen en een band mee krijgt, die je in het normale leven niet zou tegenkomen of zou (durven) aanspreken. Wij kunnen ons dat niet voorstellen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind hem heel liefdevol praten over zijn oudersVolgens mij hebben ze een hele goede band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |