Dat was ze nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Charice samen een praatje doen.
Charice is nu niet meer boos zo te zien en horen.
Als ze dat al was.
Vindt het ook geen fijn gezicht....omdat je weet dat het niet eens een paar weken meer gaat duren en het lijkt wel of ze denkt dat ze een getrouwd stel zijn.....Ben benieuwd of Mattie zich er prettig bij voelt......quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het niet zo prettig om naar Jolien te kijken hoe ze nu doet naar Mattheus.
![]()
Zelfs een beetje creepy..
Denk dat dit mss eerder is wat er bij Matti speelde idd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:11 schreef Harrison het volgende:
Mattie dacht natuurlijk alles wijst erop dat Jordy dit gaat winnen, dus het hoogst haalbare is in de finale staan. Dan heb je ook niks meer aan die pot. Het draait al weken om Jordy, dus ik snap wel dat hij zo denkt.
Wat ze zeggen zegt niet veel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:18 schreef maxelu het volgende:
[..]
Denk dat dit mss eerder is wat er bij Matti speelde idd.
Geen seconde gemerkt dat ie bang zou zijn van deze bank allesinds.
Ik hoorde Matti al in de tweede week zeggen "Ik wil hier gewoon zoveel mogelijk, liefst echt alles, meemaken. Alles wat hier mee te maken valt. Alles wat ik uit dit avontuur kan halen, wil ik eruit halen. Het liefst zou ik hier van de eerste tot de laatste dag inzitten."
Ook vaak horen zeggen dat hij het niet hoeft te winnen. Dat de ervaring voor hem is waar het om ging.
Het geld boeit hem niet. Zijn doelstelling in bb heeft hij bereikt.
Je hebt gelijkquote:
Ze hadden het er ook niet zo serieus over natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:21 schreef zodeju het volgende:
De dames vergeten even dat Mattie en Jolien aan het rad moesten draaien voor wat ze moesten betalen....500 voor witlof net alsof hij dat geld ervoor overhad.....
Wel begrijpelijkquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:24 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy gaat niet uit met Jordy na het huis
Ik ga dit seizoen onthouden als:quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:25 schreef zodeju het volgende:
Jane wil nooit met Jordy buiten gezien worden.....
Nounou....Jane: echt die hele ovenschotel weg gegooid met haar bekende gilletje....en een groot vraagteken....quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze hadden het er ook niet zo serieus over natuurlijk
Heeft ze zelf gezien gisterquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nounou....Jane: echt die hele ovenschotel weg gegooid met haar bekende gilletje....en een groot vraagteken....
Zeker als je zegt dat het niet persoonlijk is maar alleen Jordy in het spel die je niet leuk vindtquote:
Wat kunnen mensen hier dingen negatief neerschrijvenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:25 schreef zodeju het volgende:
Nog maar even Jordy door het slijk halen ....Jane wil nooit met Jordy buiten gezien worden.....ze heeft gezien hoe hij hier binnen kan zijn, dan rent ze met een noodgang naar haar moeder.....
Mensen nemen deze uitspraak veel te serieus.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zeker als je zegt dat het niet persoonlijk is maar alleen Jordy in het spel die je niet leuk vindt
Goeiequote:Op woensdag 26 maart 2025 17:26 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ik ga dit seizoen onthouden als:
- slob
- budget editie
- slechte verliezers
Wat heeft dat met het stukje gesprek te maken?quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nounou....Jane: echt die hele ovenschotel weg gegooid met haar bekende gilletje....en een groot vraagteken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |