Vrijdag gaat Sharice weg, daarna gaat Jane weg en dan komt de winnaar uit die drie. Van die drie is Mattheus nog het minst erg. Jordy en Jolien gun ik het helemaal niet. Mattheus eigenlijk ook niet maar er moet gekozen worden uit drie kwaden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn als hij niet wint...dit is een lachertje natuurlijk
Hah ja, als er een freeze zou komen (speculatie speculatie) waarbij de consequentie is dat iedereen 1.000 ¤ in de min gaat, dan hoeft enkel Sharice even wat geks te doen om Matti in de zeik te nemen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:56 schreef Cupfighter het volgende:
BB:Matt je hebt gewonnen, gefeliciteerd
Je moet alleen BB nog 1000 euro betalen want je staat in de min
Ik zou het echt hilarisch vinden als hij zou winnen met een pot van nul.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:56 schreef Cupfighter het volgende:
Dan is Matt in het zak gezetquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:58 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hah ja, als er een freeze zou komen (speculatie speculatie) waarbij de consequentie is dat iedereen 1.000 ¤ in de min gaat, dan hoeft enkel Sharice even wat geks te doen om Matti in de zeik te nemen.
Sorry als dat niet grappig is, ik moest even gniffelen bij dat idee
BB Nederland/Belgie staat wereldwijd in de BB scene ook wel voor schut als zij de winnaar 0 euro laat winnen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:56 schreef Cupfighter het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:57 schreef Lrod01 het volgende:
Iedereen gezellig aan het kaarten en Sharice zondert zichzelf nog altijd af. Was zij trouwens niet vaak diegene die commentaar had en sneertjes uitdeelde als Jordy zijn dag niet had of op een bepaalde manier keek?
Bij Sharice kun je niet zien of ze chagrijnig is of niet. Volgens mij valt het best wel mee en is ze gewoon gespannen. Dat was ze vorige week ook en nu is er een 50% kans dat ze eruit gaat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:02 schreef Rhosyn het volgende:
Maar goed. Als je saggerijnig bent om iets of iemand kan je niet leuk en gezellig doen met mensen lijkt mij.
Maar kijken hoe die anderen aan het lachen zijn met kaarten helpt ook niet. Wordt je alleen maar bozer van.
Zou hem nu wel gunnen dat hij tot de laatste dag mee mag maken. Of hij hem nu wint of niet......quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het echt hilarisch vinden als hij zou winnen met een pot van nul.
Zowel hij als Jolien hebben meegelift met Jordy en zelf geen greintje spel gespeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou hem nu wel gunnen dat hij tot de laatste dag mee mag maken. Of hij hem nu wint of niet......
Ach, en de andere hebben allemaal alleen gespeeld.....hebben niet meegelift.....hobbelde niet van de een naar de ander,,,,,quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zowel hij als Jolien hebben meegelift met Jordy en zelf geen greintje spel gespeeld.
Dat kan heel goed.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:11 schreef Harrison het volgende:
Mattie dacht natuurlijk alles wijst erop dat Jordy dit gaat winnen, dus het hoogst haalbare is in de finale staan. Dan heb je ook niks meer aan die pot. Het draait al weken om Jordy, dus ik snap wel dat hij zo denkt.
Ik vond het bij het weggaan van Pootje inderdaad opvallen.......zo ver gekomen en dan met lege handen weg...zelfs nog een dag of zo van tevoren een spel met redelijk veel geld gewonnen.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |