SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
duurde lang
moest je eerst helikopteren @JustinKThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zal jou eens helikopterenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:39 schreef greysbones het volgende:
duurde lang
moest je eerst helikopteren @:Justink![]()
![]()
Nou @Moeraskat er is reactie.
Had er nog een bericht uit gegooid:
(hij noemde mij in eerste instantie "huilie")
Ik gooide dit er uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen kwam hij metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de chat gearchiveerd en gedempt, he-le-maal klaar mee. "gedragsregels" dit lijkt mij toch verdomme gewoon common sense of niet!?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ook goedquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed goed![]()
En met mij suikerbommetje?![]()
![]()
Hey goedemorgen Loverly, deze natte poes durf ik wel op t werk te bekijken
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dit klinkt net zo fout als de post van Jusquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:44 schreef StevenHyde het volgende:
Hey goedemorgen Loverly, deze natte poes durf ik wel op t werk te bekijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hallo StevenHydequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:44 schreef StevenHyde het volgende:
Hey goedemorgen Loverly, deze natte poes durf ik wel op t werk te bekijken![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zellufquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit klinkt net zo fout als de post van Jus![]()
Ik wou er eerst nog wat bij zetten en het gifje in een spoiler doen![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:46 schreef Lovely het volgende:
Ik wou er eerst nog wat bij zetten en het gifje in een spoiler doen![]()
![]()
![]()
Weet je welke functie er voor de grap werd neergelegd? Receptioniste
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Lijkt me wel wat voor jequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je welke functie er voor de grap werd neergelegd? Receptioniste![]()
![]()
Als ik hersendood en depri wil worden jaquote:Trotste mama van Ambar
Receptioniste is geen passend functie voor mijTrotste mama van Ambar
niks mis met een baan als receptioniste
als dat is wat bij je past
ook niet als je 20 of 30 bentThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iddquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
ook niet als je 20 of 30 bent![]()
Mee eensquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
ook niet als je 20 of 30 bentWell, life can be a riot
minderwaardig doen over andere beroepen vind ik not done
ook niet over putjes schepperThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:41 schreef Grotetijd het volgende:
Nou @:Moeraskat er is reactie.
Had er nog een bericht uit gegooid:
(hij noemde mij in eerste instantie "huilie")
Ik gooide dit er uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen kwam hij metje gaat er wel ook echt vol inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de chat gearchiveerd en gedempt, he-le-maal klaar mee. "gedragsregels" dit lijkt mij toch verdomme gewoon common sense of niet!?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of over bolkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
ook niet over putjes schepper![]()
Ik denk niet dat muis het zo bedoelde.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
ook niet over putjes schepperWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als hij directrice had voorgesteld had ik ook eengedaan
Trotste mama van Ambar
Ik vind heb geen minachtig over beroepen want ik heb zelf ook genoeg van dat soort functies uitgevoerd.Trotste mama van Ambar
zou wel het beroep van staandelamp willen hebbenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:57 schreef Moeraskat het volgende:
zou wel het beroep van staandelamp willen hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bent een helder licht voor je organisatie?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:57 schreef Moeraskat het volgende:
zou wel het beroep van staandelamp willen hebbenTrotste mama van Ambar
Jaquote:Is frustratie van de afgelopen tijd. Met de een afspreken kan prima op dezelfde dag maar die laat echt letterlijk last minute pas weten hoe laat 'ie er is of hoe laat je kan komen. Met de ander afspreken? Kan ook, maar die laat het dan op de valreep afweten omdat 'ie z'n agenda niet goed nakijkt. Dus op een gegeven moment is 't wel klaar wmb.
Well, life can be a riot
Je bent ook wel een helder lichtquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:57 schreef Moeraskat het volgende:
zou wel het beroep van staandelamp willen hebben![]()
![]()
Preciesquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent een helder licht voor je organisatie?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snap ik. Maar jij hebt die gevoelens en de ander niet. Als je dan zo leegloopt dan komt dat alles behalve op de manier over waarop jij dat wilde.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
JaIs frustratie van de afgelopen tijd. Met de een afspreken kan prima op dezelfde dag maar die laat echt letterlijk last minute pas weten hoe laat 'ie er is of hoe laat je kan komen. Met de ander afspreken? Kan ook, maar die laat het dan op de valreep afweten omdat 'ie z'n agenda niet goed nakijkt. Dus op een gegeven moment is 't wel klaar wmb.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
alweer
waren de 2 minuten al om?![]()
![]()
philips is altijd druk met de lampjesquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
In Brabant daar brandt nog licht toch?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alleen als er ergens Guus Meeuwisquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
In Brabant daar brandt nog licht toch?Trotste mama van Ambar
Klopt ook. Nou ja, hopelijk waait 't wel weer over. En anders toch even met z'n 3en "rond de tafel" zitten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Maar jij hebt die gevoelens en de ander niet. Als je dan zo leegloopt dan komt dat alles behalve op de manier over waarop jij dat wilde.Well, life can be a riot
Ze zeggen van wel,maar weet niet of het helder licht is..quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
In Brabant daar brandt nog licht toch?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat werd er ook niet bij gezegdquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel,maar weet niet of het helder licht is..![]()
![]()
Ik zou wel ambulance broeder willen zijn, maar ben echt te soft ervoor. Maar lijkt me echt een beroep waar je veel kunt betekenen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat zeker, maar moet wel in je aard liggenquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:07 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zou wel ambulance broeder willen zijn, maar ben echt te soft ervoor. Maar lijkt me echt een beroep waar je veel kunt betekenen.![]()
Jap. denk dat je het te hoog hebt laten oplopen bij jezelfquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt ook. Nou ja, hopelijk waait 't wel weer over. En anders toch even met z'n 3en "rond de tafel" zitten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tevens haat aan mensen die het nodig vinden om op half 1 een vergadering in te schietenTrotste mama van Ambar
een vergadering inschieten is toch ook anne fleur jargonThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sinds kort welquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:31 schreef JustinK het volgende:
Niet standaard een lunchblok van een uur in je agenda hebben staanTrotste mama van Ambar
Normale kantoor jargonquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
een vergadering inschieten is toch ook anne fleur jargonTrotste mama van Ambar
Ik zal bij jou binnenkort eens wat inschietenquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
een vergadering inschieten is toch ook anne fleur jargon![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal bij jou binnenkort eens wat inschieten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lekker op de gong slaanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik klim zo even in de communicatiepaalWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In de mijne?quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ik klim zo even in de communicatiepaal![]()
als we zo een bila hebben samen welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oke dan kunnen we straks van bila.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bestond allang voor ''anne fleur'' hoor.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wilde een kiwi pakken maar de kiwi was niet meer goedquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk t nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
En misschien ben ik wel Anne Fleur![]()
Overigens een vet leuk tafellaken gevonden om een jasje van te makenTrotste mama van Ambar
En anders zat je nu toch in de ruimte? Of is dit een andere anne fleurBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Klopt, want die heb ik zojuist ingeschotenquote:Trotste mama van Ambar
Zin inquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, want die heb ik zojuist ingeschoten![]()
![]()
Lunchenquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
eerst douchen of eerst lunchen?Trotste mama van Ambar
3 overleggen gehad, nog maar 3 te gaan.
Waarvan 1 sollicitatie gesprek, nog even wat leuke vragen bedenken
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
"als je een pokemon zou zijn, welke ben je dan?"quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
3 overleggen gehad, nog maar 3 te gaan.
Waarvan 1 sollicitatie gesprek, nog even wat leuke vragen bedenkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
lunchend douchenquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
eerst douchen of eerst lunchen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
eerst douchen of eerst lunchen?![]()
Ja, maar dan komen mn collega's erachter dat ik stiekem een nerd benquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
"als je een pokemon zou zijn, welke ben je dan?"
Wat is je favoriete boomsoort?quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dan komen mn collega's erachter dat ik stiekem een nerd benTrotste mama van Ambar
Mijn antwoord is dan: Kwekkeboom, omdat ik viesdik benquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is je favoriete boomsoort?Uw ADH vitamine Worst
respect thoquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn antwoord is dan: Kwekkeboom, omdat ik viesdik benHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
die is er rond 3 weerquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
respect to the man in the ice cream vanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mooie kleur ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Het is oorspronkelijk een tafellaken, maar kijk wat een leuke stof joh. En goedkoper dan als ik daadwerkelijk naaistof moet kopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denneboom natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is je favoriete boomsoort?![]()
zo'n eiwitrijke, koolhydraatarme cracker met groentespread, meh niet zo lekker die cracker, een normale volkoren knackebrod is beterUw ADH vitamine Worst
Sterkte!quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:09 schreef hemarookworst het volgende:
zo'n eiwitrijke, koolhydraatarme cracker met groentespread, meh niet zo lekker die cracker, een normale volkoren knackebrod is beter![]()
de kat trok de stekker uit m'n pc. knapWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja maar tegelijkertijd neequote:Op woensdag 26 maart 2025 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
de kat trok de stekker uit m'n pc. knapHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Aandacht nodigquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
de kat trok de stekker uit m'n pc. knap
we denken dat de katten hier eindelijk het natvoer ritme van om de dag snappen
we zien het vrijdag weerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
het leven had vele luidde mauws in alle ochtenden jaquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Te rijp? Soms duurt t lang voor ze rijp zijn..quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wilde een kiwi pakken maar de kiwi was niet meer goed"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pffffquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het leven had vele luidde mauws in alle ochtenden ja![]()
squishy als je ze vast paktequote:Op woensdag 26 maart 2025 12:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Te rijp? Soms duurt t lang voor ze rijp zijn..
terwijl hun broer gisteren nog prima was
soms gaat het snelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gaat het nog steeds over kiwi's?quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
squishy als je ze vast pakte
soms gaat het snel![]()
![]()
Iewlquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
squishy als je ze vast pakte
soms gaat het snel![]()
Dan was ie misschien in de winkel al rijper?
Met bananen heb je dat ook weleens.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja koop ze altijd per kilo en meestal is dat prima voor 6 dagenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Iewl![]()
Dan was ie misschien in de winkel al rijper?
Met bananen heb je dat ook weleens..
haal straks wel nieuwe
eerst snorlax voeren en dan douchenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
"banaan" hue huequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
"banaan" hue hueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik al wel vanochtendquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb nog niet gepoept vandaag![]()
![]()
wel lepeltje psylliumvezels door de pannekoekenmix gedaan vanochtendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja die proteine dingen zijn leuk enzo maar normaal maak ik volkoren pannekoeken de proteine pannekoeken is opeens geen vezels
terwijl dat ook vult en helpt met afvallen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
heb in de ochtend een yakultjequote:Op woensdag 26 maart 2025 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
lekker nog wat probiotische drank nemen
staat ook op het lijstje want ze zijn operdepopHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
eh, het helptquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:28 schreef JustinK het volgende:
Proteïne shit is één grote commerciële scam
meeste wat ik eet is zonder supplementen maar ik kan niet iedere ochtend kwark eten, dan word ik gekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon bmh niks mis meequote:Op woensdag 26 maart 2025 12:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
eh, het helpt
meeste wat ik eet is zonder supplementen maar ik kan niet iedere ochtend kwark eten, dan word ik gek![]()
ik eet echt bijna nooit brood, word er zo ongelukkig vanquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker volkoren brood, poep je lekker vanquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik eet echt bijna nooit brood, word er zo ongelukkig van![]()
mijn laatste boterham was 20 maart]
en dat is dan 1 sneetje
heeeeeeeeeeeel soms zijn het er 2]
bonen zijn superieurHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
morgen ljunch weer chilishuka
zo even uit de vriezer halenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
poes moest me schoonmaken dus tijd voor de doucheHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar kan je mooi je poes schoonmakenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
poes moest me schoonmaken dus tijd voor de douche![]()
dat ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar kan je mooi je poes schoonmakenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
KempiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kleren een optie?quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nu nog verzinnen wat we nu weer aantrekken![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik hoopte op een bananen pak
Werewolf![]()
Zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik hoopte op een bananen pak![]()
En voortaan aan niemand meer afgeven.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bankkaart gaan halen.
Nu voel ik me weer compleet.![]()
Is helemaal trendy op tiktok.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik hoopte op een bananen pak![]()
Nee paquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:04 schreef devzero het volgende:
[..]
En voortaan aan niemand meer afgeven.Werewolf![]()
Van wie?quote:
Ik dacht regen, maar dat lijkt mij sterk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: