SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Die methode om te bepalen welke club de meest landelijke uitstraling heeft slaat nergens op, maar ik sta volledig achter de conclusiequote:
Ik las dat ook net pas ja, dus als er iemand iets zuidelijker of noordelijker woont heb je een meer landelijke uitstraling.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die methode om te bepalen welke club de meest landelijke uitstraling heeft slaat nergens op, maar ik sta volledig achter de conclusie
Jaren geleden las ik een verhaal dat er in Salou iemand woont met een seizoenskaart en die elke wedstrijd op en neer naar Rotterdam vliegt, dus ik denk dat wij zelfs de grootste uitstraling van heel Europa hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las dat ook net pas ja, dus als er iemand iets zuidelijker of noordelijker woont heb je een meer landelijke uitstraling.
Ik ken een seizoenkaarthouder in Thailand, dus misschien wel van de wereld.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jaren geleden las ik een verhaal dat er in Salou iemand woont met een seizoenskaart en die elke wedstrijd op en neer naar Rotterdam vliegt, dus ik denk dat wij zelfs de grootste uitstraling van heel Europa hebben.
Hoewel geen seizoenkaarthouder, ken ik er wel 1 uit Zuid Amerika met een verschrikkelijke puist op zijn harses.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken een seizoenkaarthouder in Thailand, dus misschien wel van de wereld.
Andre Kuipers is voor Kowetquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Methode maakt niet uit. We weten toch wel dat het zo isquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die methode om te bepalen welke club de meest landelijke uitstraling heeft slaat nergens op, maar ik sta volledig achter de conclusie
Van het heelal zelfs. Noem iemand die niet op onze planeet woont die niet voor Feyenoord is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Wil iemand mijn shiny Zerrouki ruilen tegen een Moder of Redmond?quote:Feyenoord Play draait om het verzamelen van kaarten van selectiespelers. De virtuele spelerskaarten zijn verspreid over 35 locaties rondom De Kuip en in Rotterdam. Dit zijn vaste locaties waar de spelerskaarten te vinden zijn. Bovendien kunnen de supporters er dubbele kaarten vinden, die ze dan met hun vrienden kunnen delen.
Op welk level evolueert Nadje nou in Pogba??quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[..]
Wil iemand mijn shiny Zerrouki ruilen tegen een Moder of Redmond?
Hij is speciaal en evolueert alleen als je hem ruilt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op welk level evolueert Nadje nou in Pogba??
De kaart van Ueda zal je wel rond de lokale sushibar kunnen vinden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op welk level evolueert Nadje nou in Pogba??
Vleermuis hihiquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:50 schreef alopio het volgende:
[..]
De kaart van Ueda zal je wel rond de lokale sushibar kunnen vinden.
Zerrouki is altijd welkom op de tegenwoordig zo "gehypte" iftar. Laten we aub alle religie-aids uit de alle media, politiek en opleidingen houden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[..]
Wil iemand mijn shiny Zerrouki ruilen tegen een Moder of Redmond?
Laten we aub alle POL-geneuzel uit dit topic houden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 04:10 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Zerrouki is altijd welkom op de tegenwoordig zo "gehypte" iftar. Laten we aub alle religie-aids uit de alle media, politiek en opleidingen houden.
Logische wij zijn de beste club, andersom lijkt me sterkquote:Feyenoord scoort in de hoofdstad: opvallend veel seizoenkaarthouders in Amsterdam
26/03/2025 16:28 1304 reacties
Uit een recent onderzoek van de KNVB blijkt dat Feyenoord-supporters verspreid over het hele land te vinden zijn, maar één statistiek springt er extra uit: in Amsterdam, het hart van aartsrivaal Ajax, staat Feyenoord verrassend genoeg op de tweede plek als het gaat om seizoenkaarthouders. Dat betekent dat 265 Feyenoorders de reis vanuit de hoofdstad naar De Kuip maken om hun club wekelijks te steunen.
De KNVB heeft samen met alle 34 betaaldvoetbalclubs een interactieve supporterskaart ontwikkeld, waarop te zien is waar seizoenkaarthouders van elke club wonen. Hoewel het logisch is dat de meeste Feyenoorders rondom Rotterdam wonen, kleurt ook een opvallend klein deel van Amsterdam rood-wit. In absolute aantallen wonen er dan ook 9017 seizoenkaarthouders in Rotterdam, het hoogste aantal van heel Nederland.
De supporterskaart maakt de landelijke spreiding van voetbalpassie op unieke wijze zichtbaar. In élke gemeente van Nederland wonen minimaal acht seizoenkaarthouders, en in veel gevallen komt Feyenoord daar prominent in beeld. Het laat eens te meer zien dat Feyenoord niet alleen in Rotterdam leeft, maar een club is die het hele land in beweging brengt.
Na de greenwashing en sportswashing is muslimwashing wel de nieuwste hype hè? Het lijkt alsof je als bedrijf heel Europa een fijne iftar móet wensen anders mag je niet meer meedoen ofzo. Mijn werkgever doet er ook vrolijk aan mee op de socials, terwijl je er als allochtoon verder niet binnenkomtquote:Op donderdag 27 maart 2025 04:10 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Zerrouki is altijd welkom op de tegenwoordig zo "gehypte" iftar. Laten we aub alle religie-aids uit de alle media, politiek en opleidingen houden.
Buiten dat, Moder is prima aankoop geweest voor dat geld.
Zou hij Osman gescout hebben?quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bert
Waarom werkt die niet voor ons?
Dat doet hetquote:
quote:
Vermoeiend hoe van die Nigeriaanse prinsen datamodellen hacken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat doet hetdatamodel
van Brighton natuurlijk.
Scandinavië is een datagoudmijn!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vermoeiend hoe van die Nigeriaanse prinsen datamodellen hacken.
Is die niet een beetje aan het uitputten? Want Engelse clubs zijn natuurlijk steeds dichter bij de bron aan het kopen en voor mijn gevoel wordt iedere enige outlier er daar direct uitgeplukt met wisselend succes.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scandinavië is een datagoudmijn!
quote:Facundo Gonzalez lijkt na dit seizoen terug te keren bij Juventus. De 21-jarige Uruguayaan wordt door Feyenoord gehuurd van de club uit Turijn, maar de Rotterdammers zijn niet van plan de koopoptie op de verdediger te lichten. Dat meldt La Gazzetta Dello Sport.
Ueda is van het zelfde materiaal als Bijlow en Stengs hequote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:20 schreef Caland het volgende:
Bueno en Ueda geblesseerd
Milambo en Zerrouki er weer bij
Bueno ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda is van het zelfde materiaal als Bijlow en Stengs he
Die heeft ook weer niet zo veel potjes gemist, maar goed, Bueno heb je ook niet meer echt nodig nu Hartman terug is en het middenveld voldoende bezet is dat Smal daar niet hoeft te staan, dus dat maakt mij niet zo uit.quote:
Die kan zich natuurlijk niet opladen tegen de mindere goden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die heeft ook weer niet zo veel potjes gemist, maar goed, Bueno heb je ook niet meer echt nodig nu Hartman terug is en het middenveld voldoende bezet is dat Smal daar niet hoeft te staan, dus dat maakt mij niet zo uit.
Bij Ueda is het zijn vierde blessure sinds Benfica-uit, en in de tussentijd heeft hij zes potjes in de basis gespeeld (waarvan twee vroegtijdig gewisseld)![]()
Toevallig Ajax-thuis, Ajax-uit, Twente-uit, PSV-uit (beker), AC Milan-thuis en Inter Milan-uit. Lekker rijtje.
Hij is best opvallend vaak geblesseerd wat jammer is voor zo een talentvolle jonge speler.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die heeft ook weer niet zo veel potjes gemist, maar
Milambo moet zich nu wel weer echt gaan bewijzen met goede alternatieven op de bank.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overmorgen ‘gewoon’ Hwang, Moder, Milambo.
Een normaal middenveld.
Eens. Die werd minder en minder na een heel goed begin.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Milambo moet zich nu wel weer echt gaan bewijzen met goede alternatieven op de bank.
Ook niet heel raar dat dat gebeurt met een jochie van 19 die nooit rust gegund kan worden omdat verder iedereen en z'n moeder geblesseerd is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Die werd minder en minder na een heel goed begin.
Lijkt mij juist prima voor zijn ontwikkeling, concurrentie is juist goedquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Milambo moet zich nu wel weer echt gaan bewijzen met goede alternatieven op de bank.
Bij ontwikkeling hoort dat het af en toe ff wat minder gaat..... maar hij mag nu wel weer opstaan jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:15 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Lijkt mij juist prima voor zijn ontwikkeling, concurrentie is juist goed
Zolang Timber en Stengs er niet zijn gaat dat nog meevallen denk ik, want we hebben nog steeds maar vijf fitte middenvelders. Waarbij Targhalline en Zerrouki het minst overlappen in kwaliteiten met Milambo.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou best benieuwd zijn naar een middenveld met Targhalline, Moder en Hwang.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang Timber en Stengs er niet zijn gaat dat nog meevallen denk ik, want we hebben nog steeds maar vijf fitte middenvelders. Waarbij Targhalline en Zerrouki het minst overlappen in kwaliteiten met Milambo.
Ik hoop dat Milambo en Moussa nu met iets meer rust en stabiliteit weer hun niveau van het begin laten zien, of zelfs iets beter.
Je mist dan alsnog een flinke bak aan creativiteit.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou best benieuwd zijn naar een middenveld met Targhalline, Moder en Hwang.
Mwah. Die jongen is gewoon overvraagd. En de alternatieven dragen natuurlijk niet zo heel veel bij richting de goal. Gaat goedkomenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij is Hwang creatiever dan ie in de meeste wedstrijden heeft kunnen laten zien omdat ie op 6 moest spelenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mist dan alsnog een flinke bak aan creativiteit.
Nee. Gewoon Nee. Dan wordt het sowieso 0-0, tenzij een bevlieging van Paksoi.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou best benieuwd zijn naar een middenveld met Targhalline, Moder en Hwang.
Doelpuntje vind ik niet zo spannend, maar dat 'ie in blessuretijd nog zoveel meters kan maken is natuurlijk mooiquote:
Dat mag ik hopen als het de blessuretijd van de eerste helft is ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Doelpuntje vind ik niet zo spannend, maar dat 'ie in blessuretijd nog zoveel meters kan maken is natuurlijk mooi
Tuurlijk, in beginsel wel hoor, maar komt van achteruit en loopt er pakweg 12 man uit. Moet die jongen - maar zin en inhoud voor hebben. Was imo toch niet altijd de fitste jongen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen als het de blessuretijd van de eerste helft is ja.
Komende 3 potjes winnen en plek 3 is wel binnen. En als PSV vandaag verliest heb je nog een aardige kans op plek 2 ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:56 schreef De_Pel het volgende:
Bijzonder prettig dat AZ weer 2 puntjes laat liggen
En Paixao speelt eigenlijk in de ‘creatieve’ rol op het middenveld.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is Hwang creatiever dan ie in de meeste wedstrijden heeft kunnen laten zien omdat ie op 6 moest spelen
Waar kijk ik naar? Dit is treurig in alle opzichten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:25 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Douwe en Hidde zijn woedend @:maxi-mus
Blijkbaar speelde de onder 21 een halve finale die ze wonnen op pingels daar gisterenquote:Op zondag 30 maart 2025 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Dit is treurig in alle opzichten.
Sta je nog steeds 5 punten achter hè.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Komende 3 potjes winnen en plek 3 is wel binnen. En als PSV vandaag verliest heb je nog een aardige kans op plek 2 ook.
Feyenoord-PSV volgt ook nog, dus dan heb je maar twee punten verschil niet in eigen hand.quote:
Het zal allemaal afhankelijk zijn hoe Feyenoord er zelf voor zal staan.....quote:Op zondag 30 maart 2025 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie net dat Feyenoord - PSV in speelronde 33 is, als het kampioenschap dan nog niet beslist is zal je wel weer een hele stroming mensen krijgen die dan liever verliezen.
Wij dachten/denken ook een sterker elftal dan Ajax te hebben, maar staan helaas op kansloze afstand.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord-PSV volgt ook nog, dus dan heb je maar twee punten verschil niet in eigen hand.
Maar ik denk dat PSV vrij eenvoudig gaat winnen vandaag. Hebben echt een veel sterker elftal dan Ajax.
Is ook nog steeds zo (en die kansloze achterstand ook, lol). Maar dit seizoen is echt zo ontzettend veel mis gegaan. Op alle fronten.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:01 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Wij dachten/denken ook een sterker elftal dan Ajax te hebben, maar staan helaas op kansloze afstand.
Zo zie je maar wat een tactisch aangelegde trainer en momentum kunnen doen met een elftal. En in het geval van Ajax en Feyenoord hoe belangrijk een goede voorbereiding is.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:01 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Wij dachten/denken ook een sterker elftal dan Ajax te hebben, maar staan helaas op kansloze afstand.
Onnodig, dat wel. Mits iedereen fit zou ik maar weinig spelers van Ajax bij ons in de basis willen zien. Hato misschien dan nog.
Ajax heeft het catenaccio voetbal uitgezonden, die zouden een gelijkspel ook prima vinden. Die gaan achterover leunen en counteren.
We spelen pas om kwart voor vijf?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:22 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de meer dan terechte 1-0 en een paar kut corners.
32.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie net dat Feyenoord - PSV in speelronde 33 is, als het kampioenschap dan nog niet beslist is zal je wel weer een hele stroming mensen krijgen die dan liever verliezen.
Op het moment dat je in een compleet kansloze competitie speelt waar de rest het intens hard verneukt dan...quote:Op zondag 30 maart 2025 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat een tactisch aangelegde trainer en momentum kunnen doen met een elftal. En in het geval van Ajax en Feyenoord hoe belangrijk een goede voorbereiding is.
De basis gaat zowaar - nog voor april - eens ergens op lijken. De bank is nog wel erg karig helaas.quote:
Ja, tot op heden is Hartman nog niet zo best teruggekomen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Zie op dit moment liever Smal. Verder prima opstelling.
Je krijgt ze nog thuis. Ik zeg niet dat het makkelijk wordt, maar het is zeker mogelijk. Wel zelf eerst maar eens 9 punten deze week. Anders kom je Utrecht niet eens voorbij wellicht.quote:
Zal dan ook wel geblesseerd zijn teruggekomen van die interlands.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:54 schreef Slobeend het volgende:
Waar is Targhalline? Ook niet op de bank. Trauner ipv Beelen snap ik niet.
Elke trainer blijft Trauner boven Beelen verkiezen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:54 schreef Slobeend het volgende:
Waar is Targhalline? Ook niet op de bank. Trauner ipv Beelen snap ik niet.
Komende 3 potjes.. dan sta je in ieder geval minimaal 7punten los van Twente en 8 van AZ. Van Utrecht zou je ook zeggen dat die een keer punten moeten laten liggen. Maar dat wordt nog spannend.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verwacht nu ook wel dat PSV breekt eigenlijk. Eerst deze twee thuispotjes winnen, maar dan heb ik goede hoop.
Anders ik wel..quote:Op zondag 30 maart 2025 16:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ben erg benieuwd wat onze club er vandaag van gaat bakken.
Ik heb vanaf dag 1 alle vertrouwen in RvPquote:Op zondag 30 maart 2025 16:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ben erg benieuwd wat onze club er vandaag van gaat bakken.
Als Robin zijn spelerspas nog heeft gewoon hem laten invallen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vervelend dat onze spits weer geblesseerd is.
Paar weken geleden was ie niet goed genoeg en nu is het ineens vervelend.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vervelend dat onze spits weer geblesseerd is.
Dan zijn er alleen maar winnaars.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:43 schreef GGMM het volgende:
Misschien worden jullie nog wel tweede, dan heb je toch de doelstelling gewoon gehaald
Klopt het is momenteel de beste die we hebben.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Paar weken geleden was ie niet goed genoeg en nu is het ineens vervelend.
Dit was het Priske-tijdperk.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:57 schreef fetX het volgende:
Zo’n tegengoal had uitstekend in het seizoen gepast.
in het veld lijkt me dat alleen maar handig, dat je laat zien hoe je wordt vastgehouden.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:03 schreef Flitsbezorger het volgende:
Heel random maar ik heb echt een gruwelijke hekel aan Castore, die shirtjes gaan zo achterlijk snel kapot
Waarom kunnen wij niet in New Balance ofzo rondlopen
Vorige week speelde het Nederlands Elftal hier.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Na de galavoorstelling vorige week lopen de dames weer naast hun schoenen.
Of Jako ter ere van Jan Boskamp.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:03 schreef Flitsbezorger het volgende:
Heel random maar ik heb echt een gruwelijke hekel aan Castore, die shirtjes gaan zo achterlijk snel kapot
Ja, of misschien gewoon - gekke gedachte - een A-merk.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:03 schreef Flitsbezorger het volgende:
Mag je Mark Koevermans daarvoor bedanken, die wilde niet meer verder gaan met Adidas ivm de centjes.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja, of misschien gewoon - gekke gedachte - een A-merk.
Licht of niet, een overtreding is een overtreding.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:16 schreef snabbi het volgende:
dit lijkt me wel een overtreding. Zo één die licht is maar buiten de 16 zou hier gefloten voor worden
Ik zie het verband niet, vind Jako maar een lelijk zwervermerk.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Of Jako ter ere van Jan Boskamp.
De spelers ook niet met dit tempo.quote:
Alleen op papier, geldt ook voor Igor.quote:
Nu wel weer hoop ikquote:Op zondag 30 maart 2025 17:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De spelers ook niet met dit tempo.
Oh de goal was gewoon goed hoor sportief bekekenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich gewoon best een goede goal van hun, maar Trauner mag wel iets meer doen ja
Het is de schuld van de Rabobankquote:Op zondag 30 maart 2025 17:38 schreef Ali_boo het volgende:
Welke excuus hebben ze nu?
- Eerst waren er geen fitness mensen, nu wel
- Priske als hoofdverantwoordelijke voor alle ellende, die is al tijdje weg en loopt nog steeds voor geen meter
- Belangrijke spelers keren terug van blessure en het maakt geen ene reet uit
Je mist Ueda.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:38 schreef Ali_boo het volgende:
- Priske als hoofdverantwoordelijke voor alle ellende, die is al tijdje weg en loopt nog steeds voor geen meter
Er is maar een hoofdschuldige en dat is die vieze vette varken Dtkquote:Op zondag 30 maart 2025 17:38 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank
En ook een klein beetje van de overheid.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:38 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank
We kunnen profiteren van het falen van concurrenten, ergo; we gaan verliezenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef klaasweetalles het volgende:
je zal nu toch geen punten gaan verliezen he......
dit wordt nog lastig
Jij bent ook wel permanent ziedend hequote:Op zondag 30 maart 2025 17:38 schreef Ali_boo het volgende:
Het laat zien dat ik geefquote:Op zondag 30 maart 2025 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent ook wel permanent ziedend he
JAAAAAAAAquote:Op zondag 30 maart 2025 18:01 schreef Flitsbezorger het volgende:
Dit is allemaal mijn schuld jongens
Heb het gejinxed door PSV uit te lachen vanmiddag
Klopt, maar ik zie Paixao ook als een soort halve 10/halve buitenspeler.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:02 schreef bbuddybb het volgende:
In tegenstelling tot Paixao blijft Moussa wel altijd dreigend.
Ik twijfel niet aan hemquote:Op zondag 30 maart 2025 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb toch eens vertrouwen in RvP
Van persie had hem en Milambo omgewisseld van positie om Milambo meer te laten komen maar voor beide spelers werkt het niet.quote:
2-2quote:Op zondag 30 maart 2025 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb toch eens vertrouwen in RvP
Dat is geen jinx maar gewoon meer dan terecht.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:01 schreef Flitsbezorger het volgende:
Heb het gejinxed door PSV uit te lachen vanmiddag
Ik vind dat zo irritant, stoppen terwijl er niet gefloten wordt.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:06 schreef ashardalan het volgende:
Lijkt mij een overtreding, maar goed. Zal wel blijven staan
van Persie ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Carranza is gewoon een handicap.
Dat idd, onze verdediging is weer eens comedy kapersquote:Op zondag 30 maart 2025 18:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vind dat zo irritant, stoppen terwijl er niet gefloten wordt.
Jaquote:Op zondag 30 maart 2025 18:10 schreef Binge-watch het volgende:
Wie zou er slechter zijn, Carranza of Redmond?
Helaas wel.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:17 schreef Wotte het volgende:
Is het beeld al de hele wedstrijd zo trouwens? Go Ahead heeft het vrij goed voor elkaar.
Wel twee keer gescoord alsnog. Het is ook een vervelende ploeg om tegen te spelen dat Go Ahead.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Akkoord.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Welke meer dan verdiend en terecht is
Word 3-3 dus zometeenquote:
PEC helaas ookquote:Op zondag 30 maart 2025 18:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die gaan Twente voorbij (op alle fronten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |