abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217203543
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Meer scholen zijn sindsdien net zo progressief geworden en het gros van die generatie die dus nu ouders zijn, zijn seksueel heel behoorlijk gevormd.
[..]
Dat is niet zo eenvoudig en dat is heel formalistisch en autoriteit geformuleerd. Dat is gerechtvaardigd als het over rekenen gaat of zo, maar dit is geen terrein waarop de school het beter weet.
[..]
Mijn antwoord was dat daarin maar heel beperkte deskundigheid bestaat, en dat die zich zeker niet uitstrekt over wat het best is voor elk kind en onafhankelijk van alle overige vormende invloeden. Bij Rutgers zitten bijvoorbeeld heel veel mensen die graag over andermans seksleven praten, ook dat van kinderen. Er zijn ook mensen, ouders bijvoorbeeld, die wat meer hechten aan de initimiteit ervan, het een is niet per se beter dan het ander.
Over dat laatste, heb je hier nu goede bronnen, feiten, etc voor? Het is een beetje als een kras op een langspeelplaat nu. Je roept van alles, maar toont niets aan. Hoe weet je dat ze daar graag over andermans sexleven praten? Heb je bewezen transscripties? Zijn er diverse klokkenluiders?

En dan nog overigens, ik kan jou betichten van precies hetzelfde: ‘hoe vaak jij wel niet laat blijken dat al dat progressieve en open sexleven van al die anderen erg storend buiten alle proporties is’. Dus ‘pot verwijt de ketel’.

En last but not least: het lespakket gaat over de intimiteit (dus het bij jezelf houden van de sexuele ontwikkeling, eigen regie, respect en al dat soort dingen < dus voor de 8e keer: waar ben je het nou niet mee eens, welke onderdelen zijn zo progressief en onwenselijk en extreem? Met bronnen uit het materiaal aub (en dus niet CC).
pi_217211431
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 08:33 schreef inXs het volgende:

[..]
Over dat laatste, heb je hier nu goede bronnen, feiten, etc voor? Het is een beetje als een kras op een langspeelplaat nu. Je roept van alles, maar toont niets aan. Hoe weet je dat ze daar graag over andermans sexleven praten? Heb je bewezen transscripties? Zijn er diverse klokkenluiders?

En dan nog overigens, ik kan jou betichten van precies hetzelfde: ‘hoe vaak jij wel niet laat blijken dat al dat progressieve en open sexleven van al die anderen erg storend buiten alle proporties is’. Dus ‘pot verwijt de ketel’.

En last but not least: het lespakket gaat over de intimiteit (dus het bij jezelf houden van de sexuele ontwikkeling, eigen regie, respect en al dat soort dingen < dus voor de 8e keer: waar ben je het nou niet mee eens, welke onderdelen zijn zo progressief en onwenselijk en extreem? Met bronnen uit het materiaal aub (en dus niet CC).
En toen bleef het stil .......
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 20:27:27 #103
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_217211614
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 08:33 schreef inXs het volgende:

[..]

En het vinden van je poepgaatje
pi_217216654
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef damsco het volgende:

[..]
En het vinden van je poepgaatje
Nee hoor, staat er niet in :N

(die wist ik overigens met 3 jaar al te vinden, altijd handig na het schijten)
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217216765
Ik ging naar de middelbare school net toen de VHS banden aan het verdwijnen waren, maar scholen lopen altijd achter. Ik heb dus nog net heel wat prachtige jaren 80 seksuele voorlichtingsfilms gezien en echt nog niks van wat ik van lentekriebels heb gezien komt ook maar in de buurt van hoe expliciet die waren. Ouders hielden zich hier niet mee bezig en de leerlingen riepen om nog een film. Dit was op een christelijke school.

Ik vind het echt bizar hoe hysterisch een toch substantieel deel van mijn generatie is geworden met hun eigen kinderen.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 10:29:42 #106
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_217216885
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:07 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee hoor, staat er niet in :N

(die wist ik overigens met 3 jaar al te vinden, altijd handig na het schijten)
[ afbeelding ]
Zeker wel. Met een spiegel je poepgaatje vinden. Was erg leuk om te doen met de klas.
pi_217217127
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:29 schreef damsco het volgende:

[..]
Zeker wel. Met een spiegel je poepgaatje vinden. Was erg leuk om te doen met de klas.
Zeker niet. Dat staat NIET in de lesmethode "Kriebels in je buik" :N

(dat jij dat met jullie klas dan wél deden, staat daar los van, daar kan Rutgers niks aan doen; wel mooi dat julllie ervan genoten hebben hoor, ben erg blij voor je :') )

[ Bericht 6% gewijzigd door r_one op 29-03-2025 10:57:05 ]
.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 10:56:57 #108
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_217217216
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik ging naar de middelbare school net toen de VHS banden aan het verdwijnen waren, maar scholen lopen altijd achter. Ik heb dus nog net heel wat prachtige jaren 80 seksuele voorlichtingsfilms gezien en echt nog niks van wat ik van lentekriebels heb gezien komt ook maar in de buurt van hoe expliciet die waren. Ouders hielden zich hier niet mee bezig en de leerlingen riepen om nog een film. Dit was op een christelijke school.

Ik vind het echt bizar hoe hysterisch een toch substantieel deel van mijn generatie is geworden met hun eigen kinderen.
Het is nog debieler, de hardste schreeuwers hebben niet eens kids. En de ouders die klagen; zijn opgejut door o.a. CC.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_217217266
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:56 schreef The-BFG het volgende:
Het is nog debieler, de hardste schreeuwers hebben niet eens kids.
Nou, sinds januari dit jaar heeft Baudet zijn tweede al.

(maar hém hoor je er nu niet meer over)
.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 10:59:40 #110
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217217267
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:56 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Het is nog debieler, de hardste schreeuwers hebben niet eens kids. En de ouders die klagen; zijn opgejut door o.a. CC.
Wat is CC?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_217217277
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat is CC?
Hele topic gelezen?

Wat zou het kúnnen zijn, denk je?
.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 11:01:55 #112
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217217303
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:18 schreef Glazenmaker het volgende:

Dat nuanceert wel op zich.
Probleem is dat we geen referentiemateriaal hebben met preutse jaren 60/70/80
Maar in de jaren 80 had je toch niet dit soort informatievoorziening?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 29 maart 2025 @ 11:02:46 #113
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217217314
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:00 schreef r_one het volgende:

[..]
Hele topic gelezen?

Wat zou het kúnnen zijn, denk je?
Ik dacht eerst aan command and conquer
Die christelijke stichting dus.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator zaterdag 29 maart 2025 @ 11:05:48 #114
5428 crew  miss_sly
pi_217217341
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Jij denkt dat ze op de gemiddelde Nederlandse basisschool mete gebruikmaking van Engelstalige boekjes kleuters indoctrineren dat ze eigenlijk transgender zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 29 maart 2025 @ 11:07:45 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217217358
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij denkt dat ze op de gemiddelde Nederlandse basisschool mete gebruikmaking van Engelstalige boekjes kleuters indoctrineren dat ze eigenlijk transgender zijn?
Waaruit leid je dat af dat ik dat zou denken?

Ik post een nogal controversieel boekje dat in elk geval rond gaat op social media wat veel gebruikt wordt op scholen in Angelsaksische landen. Daar zullen ongetwijfeld Nederlandse equivalenten van zijn.

Probeer mij geen woorden in de mond te leggen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217217362
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Boekje aan mijn zoontje laten zien en nu is hij transgender geworden, bedankt hè.
pi_217217368
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:08 schreef Questular het volgende:

[..]
Boekje aan mijn zoontje laten zien en nu is hij transgender geworden, bedankt hè.
Heft-ie z'n poepgaatje al gevonden? :')
.
pi_217217374
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik dacht eerst aan command and conquer
Die christelijke stichting dus.
Of Carbon Copy
.
pi_217217414
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:09 schreef r_one het volgende:

[..]
Heft-ie z'n poepgaatje al gevonden? :')
Ik moet de spiegel nog even op de grond leggen.
  Moderator zaterdag 29 maart 2025 @ 11:13:39 #120
5428 crew  miss_sly
pi_217217417
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waaruit leid je dat af dat ik dat zou denken?

Ik post een nogal controversieel boekje dat in elk geval rond gaat op social media wat veel gebruikt wordt op scholen in Angelsaksische landen. Daar zullen ongetwijfeld Nederlandse equivalenten van zijn.

Probeer mij geen woorden in de mond te leggen.
Ongetwijfeld, maar je komt niet met een Nederlands exemplaar op de proppen?

En social media geloven over wat veelgebruikt is in deze discussie lijkt me minstens discutabel. Er gaat meer onzin dan waarheid rond.
pi_217217426
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:07 schreef phpmystyle het volgende:
Daar zullen ongetwijfeld Nederlandse equivalenten van zijn.
Ik ben 'm nog niet tegengekomen

(en klaarblijkelijk Google ook niet)
.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 11:16:07 #122
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217217445
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ongetwijfeld, maar je komt niet met een Nederlands exemplaar op de proppen?

En social media geloven over wat veelgebruikt is in deze discussie lijkt me minstens discutabel. Er gaat meer onzin dan waarheid rond.
Dat boekje bestaat en wordt gebruikt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217217448
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:13 schreef Questular het volgende:

[..]
Ik moet de spiegel nog even op de grond leggen.
Ook leuk als gezinsactiviteit, als je dit weekend nog niks te doen had :+
.
pi_217217455
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Op de Nederlandse basisschool? :o :?
.
  Moderator zaterdag 29 maart 2025 @ 11:17:21 #125
5428 crew  miss_sly
pi_217217458
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het zal zeker bestaan. En ongetwijfeld worden gebruikt. In je eerdere post werd het nog veel gebruikt in Angelsaksische landen op scholen.

Je draait.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')