Over dat laatste, heb je hier nu goede bronnen, feiten, etc voor? Het is een beetje als een kras op een langspeelplaat nu. Je roept van alles, maar toont niets aan. Hoe weet je dat ze daar graag over andermans sexleven praten? Heb je bewezen transscripties? Zijn er diverse klokkenluiders?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Meer scholen zijn sindsdien net zo progressief geworden en het gros van die generatie die dus nu ouders zijn, zijn seksueel heel behoorlijk gevormd.
[..]
Dat is niet zo eenvoudig en dat is heel formalistisch en autoriteit geformuleerd. Dat is gerechtvaardigd als het over rekenen gaat of zo, maar dit is geen terrein waarop de school het beter weet.
[..]
Mijn antwoord was dat daarin maar heel beperkte deskundigheid bestaat, en dat die zich zeker niet uitstrekt over wat het best is voor elk kind en onafhankelijk van alle overige vormende invloeden. Bij Rutgers zitten bijvoorbeeld heel veel mensen die graag over andermans seksleven praten, ook dat van kinderen. Er zijn ook mensen, ouders bijvoorbeeld, die wat meer hechten aan de initimiteit ervan, het een is niet per se beter dan het ander.
En toen bleef het stil .......quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:33 schreef inXs het volgende:
[..]
Over dat laatste, heb je hier nu goede bronnen, feiten, etc voor? Het is een beetje als een kras op een langspeelplaat nu. Je roept van alles, maar toont niets aan. Hoe weet je dat ze daar graag over andermans sexleven praten? Heb je bewezen transscripties? Zijn er diverse klokkenluiders?
En dan nog overigens, ik kan jou betichten van precies hetzelfde: ‘hoe vaak jij wel niet laat blijken dat al dat progressieve en open sexleven van al die anderen erg storend buiten alle proporties is’. Dus ‘pot verwijt de ketel’.
En last but not least: het lespakket gaat over de intimiteit (dus het bij jezelf houden van de sexuele ontwikkeling, eigen regie, respect en al dat soort dingen < dus voor de 8e keer: waar ben je het nou niet mee eens, welke onderdelen zijn zo progressief en onwenselijk en extreem? Met bronnen uit het materiaal aub (en dus niet CC).
En het vinden van je poepgaatjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:33 schreef inXs het volgende:
[..]
Over dat laatste, heb je hier nu goede bronnen, feiten, etc voor? Het is een beetje als een kras op een langspeelplaat nu. Je roept van alles, maar toont niets aan. Hoe weet je dat ze daar graag over andermans sexleven praten? Heb je bewezen transscripties? Zijn er diverse klokkenluiders?
En dan nog overigens, ik kan jou betichten van precies hetzelfde: ‘hoe vaak jij wel niet laat blijken dat al dat progressieve en open sexleven van al die anderen erg storend buiten alle proporties is’. Dus ‘pot verwijt de ketel’.
En last but not least: het lespakket gaat over de intimiteit (dus het bij jezelf houden van de sexuele ontwikkeling, eigen regie, respect en al dat soort dingen < dus voor de 8e keer: waar ben je het nou niet mee eens, welke onderdelen zijn zo progressief en onwenselijk en extreem? Met bronnen uit het materiaal aub (en dus niet CC).
Nee hoor, staat er niet inquote:
Zeker wel. Met een spiegel je poepgaatje vinden. Was erg leuk om te doen met de klas.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee hoor, staat er niet in![]()
(die wist ik overigens met 3 jaar al te vinden, altijd handig na het schijten)
[ afbeelding ]
Zeker niet. Dat staat NIET in de lesmethode "Kriebels in je buik"quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:29 schreef damsco het volgende:
[..]
Zeker wel. Met een spiegel je poepgaatje vinden. Was erg leuk om te doen met de klas.
Het is nog debieler, de hardste schreeuwers hebben niet eens kids. En de ouders die klagen; zijn opgejut door o.a. CC.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik ging naar de middelbare school net toen de VHS banden aan het verdwijnen waren, maar scholen lopen altijd achter. Ik heb dus nog net heel wat prachtige jaren 80 seksuele voorlichtingsfilms gezien en echt nog niks van wat ik van lentekriebels heb gezien komt ook maar in de buurt van hoe expliciet die waren. Ouders hielden zich hier niet mee bezig en de leerlingen riepen om nog een film. Dit was op een christelijke school.
Ik vind het echt bizar hoe hysterisch een toch substantieel deel van mijn generatie is geworden met hun eigen kinderen.
Nou, sinds januari dit jaar heeft Baudet zijn tweede al.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:56 schreef The-BFG het volgende:
Het is nog debieler, de hardste schreeuwers hebben niet eens kids.
Wat is CC?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:56 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Het is nog debieler, de hardste schreeuwers hebben niet eens kids. En de ouders die klagen; zijn opgejut door o.a. CC.
Hele topic gelezen?quote:
Dat nuanceert wel op zich.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik ging naar de middelbare school net toen de VHS banden aan het verdwijnen waren, maar scholen lopen altijd achter. Ik heb dus nog net heel wat prachtige jaren 80 seksuele voorlichtingsfilms gezien en echt nog niks van wat ik van lentekriebels heb gezien komt ook maar in de buurt van hoe expliciet die waren. Ouders hielden zich hier niet mee bezig en de leerlingen riepen om nog een film. Dit was op een christelijke school.
Ik vind het echt bizar hoe hysterisch een toch substantieel deel van mijn generatie is geworden met hun eigen kinderen.
Ik dacht eerst aan command and conquerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Hele topic gelezen?
Wat zou het kúnnen zijn, denk je?
Jij denkt dat ze op de gemiddelde Nederlandse basisschool mete gebruikmaking van Engelstalige boekjes kleuters indoctrineren dat ze eigenlijk transgender zijn?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat nuanceert wel op zich.
Probleem is dat we geen referentiemateriaal hebben met preutse jaren 60/70/80
Maar in de jaren 80 had je toch niet dit soort informatievoorziening?
[ afbeelding ]
Waaruit leid je dat af dat ik dat zou denken?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze op de gemiddelde Nederlandse basisschool mete gebruikmaking van Engelstalige boekjes kleuters indoctrineren dat ze eigenlijk transgender zijn?
Boekje aan mijn zoontje laten zien en nu is hij transgender geworden, bedankt hè.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat nuanceert wel op zich.
Probleem is dat we geen referentiemateriaal hebben met preutse jaren 60/70/80
Maar in de jaren 80 had je toch niet dit soort informatievoorziening?
[ afbeelding ]
Heft-ie z'n poepgaatje al gevonden?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Boekje aan mijn zoontje laten zien en nu is hij transgender geworden, bedankt hè.
Of Carbon Copyquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan command and conquer
Die christelijke stichting dus.
Ongetwijfeld, maar je komt niet met een Nederlands exemplaar op de proppen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waaruit leid je dat af dat ik dat zou denken?
Ik post een nogal controversieel boekje dat in elk geval rond gaat op social media wat veel gebruikt wordt op scholen in Angelsaksische landen. Daar zullen ongetwijfeld Nederlandse equivalenten van zijn.
Probeer mij geen woorden in de mond te leggen.
Ik ben 'm nog niet tegengekomenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:07 schreef phpmystyle het volgende:
Daar zullen ongetwijfeld Nederlandse equivalenten van zijn.
Dat boekje bestaat en wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar je komt niet met een Nederlands exemplaar op de proppen?
En social media geloven over wat veelgebruikt is in deze discussie lijkt me minstens discutabel. Er gaat meer onzin dan waarheid rond.
Ook leuk als gezinsactiviteit, als je dit weekend nog niks te doen hadquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik moet de spiegel nog even op de grond leggen.
Op de Nederlandse basisschool?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat boekje bestaat en wordt gebruikt.
Het zal zeker bestaan. En ongetwijfeld worden gebruikt. In je eerdere post werd het nog veel gebruikt in Angelsaksische landen op scholen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat boekje bestaat en wordt gebruikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |