@Newone82quote:Op zondag 6 april 2025 09:35 schreef Newone82 het volgende:
@:Newone82 het is klaar. Je post ontopic, dus wat je eet of gegeten hebt, of je post hier niet.
Voor mij hetzelfde, maar dan met een matze eronder en een kop espresso uit de percolator.quote:Op zondag 6 april 2025 11:36 schreef Blues het volgende:
Brunch met de laatste uitgeperste bloedsinaasappels en een vk boterham met gegrilde beenham en roerei en koffie![]()
[ link | afbeelding ]
Is dat die van de AH?quote:Op zondag 6 april 2025 15:38 schreef golfer het volgende:
Tussendoortje, een warm kaneelbroodje:
[ link | afbeelding ]
Nee. Diepvries van Picnic.quote:
Newone82 vindt hier iets vanquote:Op zondag 6 april 2025 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuke actie gehad.
15,98 Euro voor 2 grote pizza's naar keuze inclusief bezorgkosten
30cm NY Style Chicken Parmesan met knoflookolie op de rand.
[ link | afbeelding ]
30cm Italian Style High Protein met parmezaan én knoflookolie op de rand.
[ link | afbeelding ]
Dank je, ga ik volgende keer proberen. Denk niet dat er iemand in NL mij inhaalt, mijn teller staat op 6. En die 6e was kut. Voornamelijk wit, half gevuld en wat dus gevuld was ijs met soms een beetje pistache smaak. Eikels.quote:Op maandag 7 april 2025 16:20 schreef Molo het volgende:
Als lunch een Griekse salade
Zojuist na een vermoeiende shoptrip een McFlurry pistache besteld, zonder die koekkruimels. Ben benieuwd of dat lukt en hoe dat uitpakt![]()
@:futurefairytale dit is pas nummer 2 hier, ik ga je no way inhalen maar dat geeft helemaal niets. Genietonnnnn *O
-edit- ja gelukt! Wmb beter zo, die koek maakt het zoet en dat vind ik too much. Die saus is echt lekker
quote:Op maandag 7 april 2025 13:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond visburgers met gebakken krieltjes en maiskorrels.
Jammer van de worstjesquote:Op maandag 7 april 2025 18:38 schreef SoS87 het volgende:
Gekruide aardappelpartjes, prei knof-kerrie en kip bbq worsten.
De overgebleven worsten gooi ik weg, ze zijn best vies.
Zo'n bak, voor frigging ¤4,20, moet goed gevuld zijn. Belachelijk veel geldquote:Op maandag 7 april 2025 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dank je, ga ik volgende keer proberen. Denk niet dat er iemand in NL mij inhaalt, mijn teller staat op 6. En die 6e was kut. Voornamelijk wit, half gevuld en wat dus gevuld was ijs met soms een beetje pistache smaak. Eikels.
Zonde! Soms heb je dat jaquote:Op maandag 7 april 2025 18:38 schreef SoS87 het volgende:
Gekruide aardappelpartjes, prei knof-kerrie en kip bbq worsten.
De overgebleven worsten gooi ik weg, ze zijn best vies.
Lekker!quote:Op maandag 7 april 2025 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonde! Soms heb je dat ja
Hier net sushirijst op met paksoi en gebbqde speklapjes
Vraagje uit pure nieuwsgierigheid. Waarvoor dienen die witte pinnetjes in het midden van de pizza?quote:Op zondag 6 april 2025 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuke actie gehad.
15,98 Euro voor 2 grote pizza's naar keuze inclusief bezorgkosten
30cm NY Style Chicken Parmesan met knoflookolie op de rand.
[ link | afbeelding ]
30cm Italian Style High Protein met parmezaan én knoflookolie op de rand.
[ link | afbeelding ]
Die zorgen ervoor dat de doos je toppings niet raakt.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Vraagje uit pure nieuwsgierigheid. Waarvoor dienen die witte pinnetjes in het midden van de pizza?
Oh, dat is wel slim zeg.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die zorgen ervoor dat de doos je toppings niet raakt.
Ha leuk! Bij die vrouw heb ik afgelopen jaren biest gehaald.quote:
picnicquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ha leuk! Bij die vrouw heb ik afgelopen jaren biest gehaald.
Wist niet dat ze in de winkels lag. Waar heb je het gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |