wel eens een streamwissel gekomen als ze in het huis zeggen dat bb jordy voortrekt?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed dat jane haar netwerkje van "bekende" mensjes in kan zetten.
Omdat Janequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:26 schreef marky het volgende:
Waarom heeft Jane dat masker op in een donkere kamer🤔
*** mod edit. Doe dit maar niet met dat gezuig***quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:28 schreef riri het volgende:
Jane die allerlei privileges geniet van BB, mag in de suite slapen op een 4 persoonsbed in haar eentje, hoort allerlei informatie van buiten,kent veel bekende mensen die haar steunen, mag van de set af zodat ze het langst kan slapen van iedereen, enige wat ze hoeft te doen is een beetje koken, verder niets
Mogen anderen niet in de suite? Of kiezen ze er zelf voor om bij elkaar op de grote kamer te liggen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:28 schreef riri het volgende:
Jane die allerlei privileges geniet van BB, mag in de suite slapen op een 4 persoonsbed in haar eentje, hoort allerlei informatie van buiten,kent veel bekende mensen die haar steunen, mag van de set af zodat ze het langst kan slapen van iedereen, enige wat ze hoeft te doen is een beetje koken, verder niets
Jordy: we zijn gewoon figurantenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef Willewa het volgende:
Weer dit geklaag van Jordy. Helemaal niet realiserend dat Mattheüs en Jolien ook dat voordeel eventueel hebben.
Hij lijkt me weer iemand die als ie zich wint, zich daarachter verschuilt.![]()
Het is niet eerlijk.
TRamadol bedoel je? of heeft ze wat anderes want tramadol is een pijnstillerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:06 schreef Folies het volgende:
[..]
Ze slikt slaapillen. Hele goeie, slaap je ook goed van door.
Alle vier niet alleen jordy. Sharice zei ook een verhaal op insta van mij wordt max 200x bekeken die van haar 20000 x. Dat had jane zelf verteld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef Willewa het volgende:
Weer dit geklaag van Jordy. Helemaal niet realiserend dat Mattheüs en Jolien ook dat voordeel eventueel hebben.
Hij lijkt me weer iemand die als ie zich wint, zich daarachter verschuilt.![]()
Het is niet eerlijk.
Wel vooral Jordy die het altijd aanhaalt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alle vier niet alleen jordy. Sharice zei ook een verhaal op insta van mij wordt max 200x bekeken die van haar 20000 x. Dat had jane zelf verteld.
Dat was vóór deze week niet zo en toen sliep ze al wekenlang in de suitequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
waar een ieder slaapt is een vrije keus, dus dat valt niemand aan te rekenen
TOPDRUGS!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:28 schreef riri het volgende:
Tramadol slikt ze ook nog. Dus beide.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
TRamadol bedoel je? of heeft ze wat anderes want tramadol is een pijnstiller
ging wel gelijk naar andere stream en nu hebben ze het over iets andersquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed dat jane haar netwerkje van "bekende" mensjes in kan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |