SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
DEZE MAN SNAPT DE ASSIGNMENT
Mijn TT was "waar we NIET zwemmen in Bacardi Lemon"
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
In de jungle van de stad ben jij een tijger in de kroeg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
That's what she saidquote:Well, life can be a riot
Je staat achter de bar van avonds laat tot morgens vroeg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had niet veel trek voor de tweedag dezelfde kliekjes is nooit zo een pretje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vreet jullie allemaal opquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de jungle van de stad ben jij een tijger in de kroeg.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet allesquote:Well, life can be a riot
SuccesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@klaasweetallesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het staatse nieuws is trouwens ook niet objectief hierin. echt. zou mijn TV abo op moeten zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
dat meer politie op de stoep ben ik wel voorstander van weer dan.Do what you love, love what you do!![]()
Moet je je beter wassenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:00 schreef kree het volgende:
"week van de lentekriebels". nou begint alweer goedWell, life can be a riot
dat kun je doen, maar het nieuws kun je dan volgen via npoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:02 schreef kree het volgende:
het staatse nieuws is trouwens ook niet objectief hierin. echt. zou mijn TV abo op moeten zeggen.
How can I make this topic about me?![]()
weet ik maar irriteer me nu alweer aan het niet objectieve ervan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat kun je doen, maar het nieuws kun je dan volgen via npoDo what you love, love what you do!![]()
durf het haast stemmingsmakerij te noemen eigenlijk.
laat die kinderen met rust joh ipv als ze als een tool te gebruiken voor wat welke groepering ook weer denkt.Do what you love, love what you do!![]()
Kan je beter canal + nemen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: