Ze noemen mij in NWS soms kerelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:51 schreef Felagund het volgende:
Over hardlopen gesproken, het zou ook op Fok! goed zijn als vrouwen een geslachttest zouden uitvoeren. Het is soms erg verwarrend hier.
Ja, met ook de wetenschap dat de nieuwe trainer het waarschijnlijk niet beter gaat doen..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is toch een beetje een nieuwe trainer na 2 wedstrijden ontslaan?
NWS moet je dan ook zo ver mogelijk vandaan blijven.quote:
AtlanticGODEN publiceren het hele gesprek nadat de Trumpregering bij hoog en bij laag beweren dat het allemaal geen kwaad konquote:Op maandag 24 maart 2025 21:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die Signal-groep met Vance, Hegseth en kornuiten
Well playedquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
AtlanticGODEN publiceren het hele gesprek nadat de Trumpregering bij hoog en bij laag beweren dat het allemaal geen kwaad kon![]()
![]()
Ze blijven gewoon stug volhouden. Gewoon liegen en erop rekenen dat mensen dit vanzelf weer vergeten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
AtlanticGODEN publiceren het hele gesprek nadat de Trumpregering bij hoog en bij laag beweren dat het allemaal geen kwaad kon![]()
![]()
Het is wachten tot Jeffrey Goldberg per ongeluk uit een raam valt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon stug volhouden. Gewoon liegen en erop rekenen dat mensen dit vanzelf weer vergeten.
Twee liefjes van Jeroen Pauw dood in 2025, jeetje.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:14 schreef franklop het volgende:
Ach Loretta
Zie haar nog emotioneel worden toen wtc instortte
Emiratentroep, zitten ook overal met hun klauwen in, incl. half Afrika.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:41 schreef Szura het volgende:
Ach de Emiraten, na Libië en Syrië nu ook al gefaald in Soedan @:deebee
De kans dat twee liefjes van Jeroen Pauw in hetzelfde jaar sterven is natuurlijk best groot.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Twee liefjes van Jeroen Pauw dood in 2025, jeetje.
@:specularium
Gozer mag heel erg blij zijn dat ie nog leeft en dat ie niemand dood heeft gereden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:54 schreef franklop het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)uk-droeg-geen-gordel
Ach Tom, die had een Waes voor zijn ogen toen hij reed
Het is België, straalbezopen achter het stuur kruipen is daar cultureel erfgoed.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:10 schreef Szura het volgende:
Dan heb je echt enorm staan tanken, zijn er kennelijk dus ook mensen die hem gewoon in z’n auto hebben laten/zien stappen en niet hebben ingegrepen
Die waren net zo lam, BELGEDquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:10 schreef Szura het volgende:
Dan heb je echt enorm staan tanken, zijn er kennelijk dus ook mensen die hem gewoon in z’n auto hebben laten/zien stappen en niet hebben ingegrepen
Gordel om doen moet ook in je aard liggen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die waren net zo lam, BELGED
Wat @:_-_ratjetoe_-_ ook al zegt, dit is promillage na het weten uren na het beginnen, gewoon een krat bier gezopen.
[ afbeelding ]
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een gestoorde gek.
Trouwens, als men zegt dat een bepaald promillage gelijk overeenkomt met 12 glazen alcohol, wordt dan bedoeld dat je 12 glazen adt en dan dat promillage hebt? Maar als je 4 uur aan het drinken bent geweest je dus wel richting de 20 moet hebben gehad?
Maar ook in zo'n auto. Normaal ben je na een crash in zo'n old timer zonder gordel om gewoon doodquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gordel om doen moet ook in je aard liggen?
Stuk of vijf quadruples?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel benieuwd: hoeveel tripelkes en quadrupelkes zijn dat? Het is toch België.
Heb het mijn goede vriend Chat gevraagd; 9 à 10 triples of 7 à 8 quadruples, in 4 uur tijd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel benieuwd: hoeveel tripelkes en quadrupelkes zijn dat? Het is toch België.
Als je dat veel vindt, dan ben je knap ver heen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb het mijn goede vriend Chat gevraagd; 9 à 10 triples of 7 à 8 quadruples, in 4 uur tijd.
Jij drinkt meer?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je dat veel vindt, dan ben je knap ver heen.
Dan zou ik niet meer postenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:03 schreef Felagund het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ben jij dit Bob?
quote:Faber zei vooral dat zij haast wil maken met haar beleid. "Ik heb geen enkel probleem met mevrouw Mona, ik bedoel mevrouw Keijzer", zei ze lachend. "We praten gewoon met elkaar." De verwijten dat zij haar stukken niet goed zou voorbereiden en er te veel haastwerk van maakt, vindt zij onterecht. "Ik kom als eerste op het ministerie binnen en ga als laatste weg."
Dat is toch die campingvriend van Sef Vergoossen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wie heeft het vi filmpje voor mij van 'nu suggereer je weer dat die man een alcoholist is?
@:mani89 @:wimderon @:koffieplanter @:slobeend
oh reker was het. gevonden
Volgens mij zit in elk type glas alcohol ongeveer evenveel alcohol. Dus in een glas bier zit ongeveer evenveel als in een glas whiskey (als je gangbare hoeveelheden drinkt)quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:30 schreef mitt het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar.
Neem aan dat het in verloop van tijd afbreekt in je lichaam en hoe meer verspreid je drinkt het voor het promillage niet hoeft uit te maken.
En ben te lui om naar te denken maar wat betekenen 12 glazen alcohol. Bier of whiskey of hoe komen ze daarbij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |