quote:
krijg je sterkte botjesquote:
jij had het liever gehad toen je nog kilometers ver van huis was?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:11 schreef LTVDK het volgende:
Waarom begon het nou precies te regenen toen ik thuiskwam
Thuis kwam van werk bedoel ik, toen ik nog moest gaan wandelenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij had het liever gehad toen je nog kilometers ver van huis was?
Ik heb dit allemaal niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:43 schreef UitStraling het volgende:
"These early vibrators became popular among the medical profession and were used for treating a wide variety of ailments in women and men including hysteria, arthritis, constipation, amenorrhea, inflammations, and tumors"
ja dat stond er nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thuis kwam van werk bedoel ik, toen ik nog moest gaan wandelen
FOK!kers hebben toch helemaal geen vrienden johquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:55 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie dit ook? Dat je 'vroeger' met vrienden besprak wat de leuke plekken waren om uit te gaan of op reis te gaan, en dat je nu bespreekt welke planten je in de tuin hebt gezet en welk ziekenhuis het beste is voor welke problemen?![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
FOK!kers hebben toch helemaal geen vrienden joh
We bespreken het gewoon hier met elkaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een part-time FOK!kerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen een dik inkomen en 30 cm peners.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
RBR gaat vast best hardquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Harder dan de RBR.
HAHAHAHAHAHAHA
check deze grap @:nattekat
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uiteraard, lekker rauw.
dat ze zo'n naaktslak-bite hebben
@:Ama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |