SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zullen ze blij van worden. En het buitenpersoneel 50 uur en 2%quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja en werkweek van 32 uur. en ongeveer 17% inflatiecorrectie.
LOL. nu weet ik daar gaat de vakbond over en niet OR. maar ok ik heb er best wel mening over. ze zullen me haten wss.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Tenzij?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:02 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn mailbox is altijd leeg, mits er rekeningen staan. Die wachten maar mooi tot eind vd maand
De rest is allemaal gecatoriseerd![]()
![]()
dat is ander verhaal, dat zijn verlof of compensatie uren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:03 schreef maily het volgende:
[..]
Hoevaak neem jij vrij als het mooi weer is en volgens jou toch niet zo druk?
Dat valt mij op.
Hun zeggen gewoon werk thuis. tja niemand die dat in de gaten houdt. en weet gewoon dat ze ermee sjoemelen.Do what you love, love what you do!![]()
Zie maar eens hard bewijs daarvoor te vinden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
dat is ander verhaal, dat zijn verlof of compensatie uren.
Hun zeggen gewoon werk thuis. tja niemand die dat in de gaten houdt. en weet gewoon dat ze ermee sjoemelen.![]()
Ach, dat was het vorige topic. Hier beginnen we met een schone lijquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
van mij zal de OR niet blij worden sowieso. want stel he als ze mij verkiezen dan zal ik het gewoon echt ook zeggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar zullen ze blij van worden. En het buitenpersoneel 50 uur en 2%
En of werkt, wss niet, maar gezegd hebbende iig.Do what you love, love what you do!![]()
Het is ook lastig om aan jouw werkethos te tippen dus ik snap ze wel. Lekker luieren in de tuin en laat kree maar bellen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja vast........ nou ik weet gewoon dat het niet zo is.![]()
Ik moet nog zien dat jij genoeg stemmen krijgt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
van mij zal de OR niet blij worden sowieso. want stel he als ze mij verkiezen dan zal ik het gewoon echt ook zeggen.
En of werkt, wss niet, maar gezegd hebbende iig.
Maar ik wens je veel succes!![]()
precies zeg je het hele punt nu. dat kan dus niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:06 schreef maily het volgende:
[..]
Zie maar eens hard bewijs daarvoor te vinden.
van ons wel want wij staan de klussen uit te voeren en is zichtbaar.
Idd je brengt een goed punt aan voor mijn campagne, meer controle op thuiswerkers.Do what you love, love what you do!![]()
En weer afquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ach, dat was het vorige topic. Hier beginnen we met een schone lij![]()
![]()
ik ben sinds 3 al aan het inkakken en ben maar bezig met het motto inkakken is bijpakken maar ik ben er wel klaar mee eigenlijk
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat stopt je om het nu al te zeggen als het zo belangrijk voor je is?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
van mij zal de OR niet blij worden sowieso. want stel he als ze mij verkiezen dan zal ik het gewoon echt ook zeggen.
En of werkt, wss niet, maar gezegd hebbende iig.
En waarom heb je de tijd om bij te houden wat anderen doen? Moet je niet werken ofzo?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ja je maakt er een grap van, maar zo gaat het dus echt?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is ook lastig om aan jouw werkethos te tippen dus ik snap ze wel. Lekker luieren in de tuin en laat kree maar bellen.
tuurlijk dat ik het er niet mee eens ben en de hele rest uitvoerend niet?Do what you love, love what you do!![]()
ieuw werkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat stopt je om het nu al te zeggen als het zo belangrijk voor je is?
En waarom heb je de tijd om bij te houden wat anderen doen? Moet je niet werken ofzo?
dat hakt zo in op mijn vakantietijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ga met de kat knuffelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben sinds 3 al aan het inkakken en ben maar bezig met het motto inkakken is bijpakken maar ik ben er wel klaar mee eigenlijk![]()
![]()
Je kan beter inpakkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben sinds 3 al aan het inkakken en ben maar bezig met het motto inkakken is bijpakken maar ik ben er wel klaar mee eigenlijk![]()
![]()
Mijn inbox bestaat vandaag uit precies 1 mail. En dat is een openstaande rekening van een paar euro, verder geen mails meer.
Af en toe spam dingen hier en daar, penisvergroting, prins op het witte paard met 900 duizendmiljoenmiljard yen, en lokale hete milfs die mij willen komen helpen met het zoeken naar seks
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
dudje is thuis en hij is de lievelings dus ze zijn hem aan het knuffelenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben ook beter in vakantie dan in werkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ieuw werken
dat hakt zo in op mijn vakantietijd
Succes met de bewijsvoering.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja je maakt er een grap van, maar zo gaat het dus echt?
tuurlijk dat ik het er niet mee eens ben en de hele rest uitvoerend niet?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: