Die heeft Juul alquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou maar een mooie aftelkalender voor ze maken of zo dan, dat duurt voor hun nog oneindig lang natuurlijk als je het zelf nu al zat bent.
Wel heel herkenbaar hoor, ik ben blij dat ik het huis weer steeds meer voor mezelf heb. Al komt vandaag de vloerenman, maar ik heb geen idee hoe laat...quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:21 schreef exode het volgende:
Ik ben het verbouwen niet zat en dat het nog zo lang duurt voor het volledig af is zal me ook worst zijn. Maar van 7 tot laat mannen in huis daar ben ik echt klaar mee. Ze komen volgende week nog terug zeiden ze net....en zaterdag komt de electricien. Dit vind ik dus lastig, steeds die wijzigingen.
En dat terwijl het hartstikke aardige mannen zijn, maar ik wil mijn huis weer voor mezelf![]()
Einde rant hoor, we hebben er zelf voor gekozen, we can do this!
Het zonnetje schijnt, ik ga zo lekker wandelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de Masked Singer werd zelfs B een beetje verliefd op haar, die vond haar fantastisch.
Ik wist het ook niet ook al kwam ik haar af en toe tegen, maar na dat interview wist ik het dus.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben er ook een beetje sip van @:exodewist niet dat ze zo dichtbij woonde!
En wat fijn van de verbouwing meevallers![]()
Hoe is het nu eigenlijk met jouw gezondheid? Zowel fysiek als mentaal? Negeer de vraag gerust als je het er niet over wil hebben
Duurt ook lang.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ze was al lang ziek, maar ze is een tijdje in remissie geweest.
Helaas bleef het geen feest.
Die vriendin van me is vanochtend om 9:30 de ok in gegaan, ze zijn nog steeds bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Sowieso veel mensen vlak na elkaar. De ene na de andere collega heeft een sterfgeval in de familie en de overbuurvrouw wist gisteravond te vertellen dat een van de verdere buren in de straat die dag ook overleden was. En hier ook echt een aantal gevallen van ziek thuis (griepje oid), ouders kregen geen contact en gingen kijken en vonden ze 'vredig ingeslapen'.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:34 schreef vencodark het volgende:
Die bekende Nederlanders gaan wel met bossen te gelijk zeg, dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |