abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217194330
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou maar een mooie aftelkalender voor ze maken of zo dan, dat duurt voor hun nog oneindig lang natuurlijk als je het zelf nu al zat bent.
Die heeft Juul al :)
pi_217194367
Ik ben het verbouwen niet zat en dat het nog zo lang duurt voor het volledig af is zal me ook worst zijn. Maar van 7 tot laat mannen in huis daar ben ik echt klaar mee. Ze komen volgende week nog terug zeiden ze net....en zaterdag komt de electricien. Dit vind ik dus lastig, steeds die wijzigingen.

En dat terwijl het hartstikke aardige mannen zijn, maar ik wil mijn huis weer voor mezelf :D

Einde rant hoor, we hebben er zelf voor gekozen, we can do this!

Het zonnetje schijnt, ik ga zo lekker wandelen 8-)
  donderdag 27 maart 2025 @ 10:39:10 #78
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217194515
De biovenbuurman is weer manisch aan het timmeren, ik denk dat ik hem moet gaan vermoorden.
Hopelijk gaat hij na het suikerfeest weer weg want dit is echt niet leefbaar :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217194555
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:21 schreef exode het volgende:
Ik ben het verbouwen niet zat en dat het nog zo lang duurt voor het volledig af is zal me ook worst zijn. Maar van 7 tot laat mannen in huis daar ben ik echt klaar mee. Ze komen volgende week nog terug zeiden ze net....en zaterdag komt de electricien. Dit vind ik dus lastig, steeds die wijzigingen.

En dat terwijl het hartstikke aardige mannen zijn, maar ik wil mijn huis weer voor mezelf :D

Einde rant hoor, we hebben er zelf voor gekozen, we can do this!

Het zonnetje schijnt, ik ga zo lekker wandelen 8-)
Wel heel herkenbaar hoor, ik ben blij dat ik het huis weer steeds meer voor mezelf heb. Al komt vandaag de vloerenman, maar ik heb geen idee hoe laat...
Net maar even boodschappen gedaan, sleutel ergens neergelegd, als ze dan bellen dat ze voor de deur staan dan kunnen ze er in...

Aftelkalender voor jezelf is ook fijn ;) die van mij telt af tot de meubels er weer zijn. Nog 19 nachtjes.
En over 14 nachtjes hebben we weer een volwaardige keuken als het goed is *O*
Fake it till you make it...
pi_217194655
Ik durf niet af te tellen ;)

De keuken wordt pas 22 en 23 april geplaatst, 24 april werkblad inmeten en dan een week of 5 wachten op het werkblad en daarna pas tegelen.
Ik tel af naar de vloer leggen, geen stof meer!

En verschil is natuurlijk dat ik naar het eindresultaat uitkijk en steeds blijer wordt van de voortgang. De kinderen zien een halve bouwput en worden elke ochtend om 7 uur wakker geboord/gedrild/gezaagd.
pi_217195650
Vandaag ook 3 verbouwmeevallers:

- Er bleek een nogal cruciaal onderdeel van de oude afzuigkap te zijn weggegooid, fabrikant stuurt kostenloos een nieuwe op
- De vloer valt veel goedkoper uit dan gebudgetteerd
- de keuken plaatsen wordt goedkoper omdat de electricien en loodgieter de installatiewerkzaamheden al hadden doorberekend in hun tarief waardoor de installatie een halve dag korter wordt

Bij elkaar goed voor een paar duizend Euro *O* _O_
pi_217196597
Ach die Loretta Schrijver, ik vond dat zo'n topwijf. ;(
  donderdag 27 maart 2025 @ 14:41:55 #83
176471 oh-oh
pi_217196604
Ja echt hoot ik heb met Koffietijd eens een fiets gewonnen door haar.
Of tenminste, zij koos mijn foto toen ( want er stond een hond op).
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217196623
Ze heeft heel lang vlakbij ons gewoond, ik kwam haar wel eens tegen bij de winkels. En toen las ik interview met haar waar ik echt zo hard om moest lachen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de Masked Singer werd zelfs B een beetje verliefd op haar, die vond haar fantastisch.
  donderdag 27 maart 2025 @ 14:50:36 #85
176471 oh-oh
pi_217196650
Oh daar kijk ik nooit naar, ook niet naar Koffietijd overigens, maar iemand van Fok zei me dat ik een bepaalde foto in moest sturen vanwege het thema en ik won :D
Dus dat heb ik later wel terug gekeken,
Ik zag haar wel eens bij Ranking the Stars.
( Groucho Marx )
pi_217196652
Ik ben er ook een beetje sip van @exode ;( wist niet dat ze zo dichtbij woonde!
En wat fijn van de verbouwing meevallers *O*
Hoe is het nu eigenlijk met jouw gezondheid? Zowel fysiek als mentaal? Negeer de vraag gerust als je het er niet over wil hebben :*
pi_217196688
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben er ook een beetje sip van @:exode ;( wist niet dat ze zo dichtbij woonde!
En wat fijn van de verbouwing meevallers *O*
Hoe is het nu eigenlijk met jouw gezondheid? Zowel fysiek als mentaal? Negeer de vraag gerust als je het er niet over wil hebben :*
Ik wist het ook niet ook al kwam ik haar af en toe tegen, maar na dat interview wist ik het dus.

Gezondheid: herstel staat stil, sterker nog gaat wat achteruit maar dat had ik wel ingecalculeerd met de verbouwing. Ik word continue overprikkeld thuis. Ik wandel elke dag een uur of 2 denk ik om mijn hoofd tot rust te brengen. En elke week naar de holistisch masseur en kan mijn verhaal goed kwijt bij mijn fysio.

Komt goed! Vanaf morgenmiddag weer letterlijk rust.

De mannen zijn hun slagveld aan het opruimen, de werkplaats is afgebroken (inclusief enorme partytent), alle gereedschap is uit ons huis en in de bussen gezet. De tuin is helemaal aangeveegd, het ergste stof weggestofzuigd uit de uitbouw. Ze zijn nu de tijdelijke keuken aan het installeren en dan vertrekken ze.
pi_217197246
Ik schrok van het nieuws van Loretta, ik had helemaal gemist dat ze ziek was :{
Fake it till you make it...
  donderdag 27 maart 2025 @ 16:13:09 #89
176471 oh-oh
pi_217197283
Oh, ze was al lang ziek, maar ze is een tijdje in remissie geweest.
Helaas bleef het geen feest.
Die vriendin van me is vanochtend om 9:30 de ok in gegaan, ze zijn nog steeds bezig.
( Groucho Marx )
pi_217197457
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ze was al lang ziek, maar ze is een tijdje in remissie geweest.
Helaas bleef het geen feest.
Die vriendin van me is vanochtend om 9:30 de ok in gegaan, ze zijn nog steeds bezig.
Duurt ook lang. -O-
pi_217197474
Maar goed, Loretta overleden.
Die bekende Nederlanders gaan wel met bossen te gelijk zeg, dit jaar.
Tof mens vond ik dat. Die kneuterigheid van koffietijd heb ik toch wel kunnen waarderen, vooral toen de kinderen nog niet naar school gingen.
Ze had een leuke lach, lief voor dieren ook. O+
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:22:23 #92
176471 oh-oh
pi_217198043
Ik kreeg net twee appjes tegelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( Groucho Marx )
pi_217198084
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 16:34 schreef vencodark het volgende:
Die bekende Nederlanders gaan wel met bossen te gelijk zeg, dit jaar.
Sowieso veel mensen vlak na elkaar. De ene na de andere collega heeft een sterfgeval in de familie en de overbuurvrouw wist gisteravond te vertellen dat een van de verdere buren in de straat die dag ook overleden was. En hier ook echt een aantal gevallen van ziek thuis (griepje oid), ouders kregen geen contact en gingen kijken en vonden ze 'vredig ingeslapen'. :{
pi_217198094
Ach @oh-oh Wat fijn en wat verdrietig ;( Zó dubbel dan, zo'n dag...
pi_217198164
Fijn Hillie, dat school er toch rekening mee houdt.
Wat kunnen meiden ook gemeen zijn he? Kan ze hem niet vertellen dat zij hier niets aan kan doen? Dat ze genegeerd wordt hierdoor is zo sneu ;(

Ach, Loretta. Deze zag ik ookal niet aankomen ;(

En @oh-oh fijn en verdrietig nieuws zo kort na elkaar ;( :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 27 maart 2025 @ 18:12:39 #96
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217198448
Bah Oh-oh. Wat naar.
pi_217198843
Wat ontzettend verdrietig oh oh.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 maart 2025 @ 18:52:29 #98
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_217198899
Fijn van de operatie van je vriendin.

Wat ontzettend heftig en verdrietig van de rest
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_217199292
Jezus @oh-oh :'( :*
En wel heel fijn nieuws van de vriendin!

@exode ja, continue overprikkeld helpt natuurlijk niet mee. Goed dat je wel lekker kunt wandelen voor leger hoofd! En hopelijk dan straks met de rust in huis terug ook meer rust in jouw lijf en hoofd.
pi_217199347
Oh wat vreselijk oh-oh, wat een nare wereld is het soms toch ;( heel veel sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')