Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
Oke wie neemt er na de film Final Destination nog ijs in zijn drankje?
ik mis een stukje in je vraag/zin, van supplementen gok ik?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of anderen ook bijwerkingen hebben.
dat kan inderdaad, het is een film. Alles is verzonnenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Dan kun je ook verzinnen dat iemand superpijnlijk sterft omdat hij een groene cactus opeet in plaats van een groen erwtje.
Wow raar.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat kan inderdaad, het is een film. Alles is verzonnen
Megapiranhaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[ [url=https://resizing.flixster.com/ZoHBjtlYIWs-IlPMMd-PdgPPocI=/300x300/v2/https://resizing.flixster(...)h9_ab.jpg]afbeelding[/url] ]
Behalve dit, dit is echt
Mijn moeder vindt dat ook lastig. Als ik met haar film ga kijken dan hoor je regelmatig 'gaat zo niet in het echt hoor'quote:
Jaaaaquote:
Ik ga daar echt slecht op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
Mijn moeder vindt dat ook lastig. Als ik met haar film ga kijken dan hoor je regelmatig 'gaat zo niet in het echt hoor'
Ohhhhhh reaallyyyy?
kijk uit voor het glas van de ovenschaalquote:
wie is wequote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:13 schreef Nizno het volgende:
maar dankzij FD rijden we niet meer achter een vrachtwagen met boomstammen
Samequote:
Magie bestaat niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt dat ook lastig. Als ik met haar film ga kijken dan hoor je regelmatig 'gaat zo niet in het echt hoor'
Ohhhhhh reaallyyyy?
[..]
Jaaaa
Was een stenen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk uit voor het glas van de ovenschaal
iedereen die er naar gekeken heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wie is we
[..]
Samemaar zij zelf ook wel want ze kan dat niet goed loslaten
ah dat scheelt... die zie je wel liggen in je schotelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |