Haha.. ja, dat schijnt. Ik ken er geen 1 vanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ik stem sharice eruit niet jane. Al gun ik het jane niet en meer vanwege haar tv ervaring en haar bekendheid. Als je die foto's ziet van haar zijn allemaal van die swmi bekende Nederlanders
Ik heb überhaupt moeite met die kingfaisell. Over het paard getilde hooligan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, om eerlijk te zijn heb ik daar wel weer moeite mee, mensen die stemmen zonder ooit BB te kijken.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt moeite met die kingfaisell. Over het paard getilde hooligan.
Kan denk niet met dit spel, vrijstelling is wel gegeven. Jordy snapt het wel was wettelijk 5-0-0quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:45 schreef ammartje het volgende:
Julien kan haar joker nog wel eens inzetten![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:46 schreef Kinga het volgende:
Jolien kan niet tegen haar verlies? Haha dat is nieuw.
Denk dat BB haar daar dan op moet attenderen want anders doet ze het nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:45 schreef ammartje het volgende:
Julien kan haar joker nog wel eens inzetten![]()
Ja en ze heeft sw knol ook niet staan snijden juis opgelet en tot overmaat suiker erin gegooidquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:42 schreef Ireth het volgende:
Erwtensoep duurt nog 45 minuten??? Zei ze dat nou??
Wat heb je dan aan die jokerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan denk niet met dit spel, vrijstelling is wel gegeven. Jordy snapt het wel was wettelijk 5-0-0
Het is ook nooit zo duidelijk geweest als dit jaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:47 schreef Kinga het volgende:
Wel bijzonder dat ze in het huis wel doorhebben dat Jordy het favorietje van BB is.. en het uitspreken..(matti)
Dat ziet Stevie Wonder nogquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:47 schreef Kinga het volgende:
Wel bijzonder dat ze in het huis wel doorhebben dat Jordy het favorietje van BB is.. en het uitspreken..(matti)
Kan nog iets komen héquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan die joker
Dan speel je echt mee voor joker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |