Iedereen kan meedoen, dus succesquote:1 De hoogste temperatuur (graden C):
2 De laagste temperatuur (graden C):
3 Hoeveelheid Neerslag (mm):
4 Zon (uren):
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s):
6 Aantal warme dagen: (dag dat de temperatuur boven de 20 graden komt)
7 Aantal zomerse dagen: (dag dat de temperatuur boven 25 graden komt)
8 Aantal vorstdagen (aantal dagen waarbij de temperatuur onder nul is geweest):
Bronnen:quote:Vorstdagen
April 1917 is niet alleen de koudste aprilmaand ooit gemeten wat de gemiddelde temperatuur betreft, maar ook de winnaar als het gaat om aantal vorstdagen. Maar liefst op veertien dagen dook het kwik in De Bilt onder het vriespunt. In Eelde (Drenthe) gebeurde dit zelfs twintig keer in deze maand.
April van het jaar 1906 noteerde dertien vorstdagen in De Bilt en daarmee staat deze maand op de tweede plaats. April 1929 completeert het podium met twaalf vorstdagen.
Ik ben het hiero mee eensquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
1 De hoogste temperatuur (graden C): 24.3
2 De laagste temperatuur (graden C): -0.5
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 52
4 Zon (uren): 230
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 2.5
6 Aantal warme dagen: (dag dat de temperatuur boven de 20 graden komt) 4
7 Aantal zomerse dagen: (dag dat de temperatuur boven 25 graden komt) 0
8 Aantal vorstdagen (aantal dagen waarbij de temperatuur onder nul is geweest): 3
Ja maar je mag me niet quoten met de gegevens, je zal toch echt zelf die bericht moeten plaatsenquote:
Confession: Ik negeer de eerste reminder altijd in afwachting van de 2e reminderquote:Op maandag 31 maart 2025 13:47 schreef 12Beaufort het volgende:
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:heywoodu / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:dick_laurent / @:Mikeytt / @:Nober /
@:liesje1979 / @:LTVDK / @:QWARQTAARTJE
Laatste dag
Beter iets neer planten en daarna nog even aanpassen / nieuwe plaatsen, dan vergetenquote:Op maandag 31 maart 2025 13:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Confession: Ik negeer de eerste reminder altijd in afwachting van de 2e reminder
We listen and we don't judge!
Omdat we in maart bijna geen zon hadden, dus doen we nu extra ons bestquote:Op maandag 31 maart 2025 14:51 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo heeft iedereen hun zonuren zo hoog voor april?
OMDAT WE ZOMER KRIJGENquote:Op maandag 31 maart 2025 14:51 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo heeft iedereen hun zonuren zo hoog voor april?
Mijn aangepaste verwachtingquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
1 De hoogste temperatuur (graden C): 24.3
2 De laagste temperatuur (graden C): -0.5
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 52
4 Zon (uren): 230
8 Aantal vorstdagen (aantal dagen waarbij de temperatuur onder nul is geweest): 3
quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:04 schreef 12Beaufort het volgende:
Aangepast, want veranderen kon helaas niet...![]()
1 De hoogste temperatuur (graden C): 25.1
2 De laagste temperatuur (graden C): -0.8
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 55
4 Zon (uren): 210
7 Aantal zomerse dagen: (dag dat de temperatuur boven 25 graden komt) 2
Dat andere topic komt gewoon nog meerdere keren naar boven op zondag ter herinnering, dit is gewoon onzichtbaar als die ene mention op het verkeerde moment komtquote:
Pleurt het in je eigen agenda! Bij mij werkt hetquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat andere topic komt gewoon nog meerdere keren naar boven op zondag ter herinnering, dit is gewoon onzichtbaar als die ene mention op het verkeerde moment komt
Ja maar lieve nattekat, ik had je met alle liefde strafpunten willen geven alleen mag en kan ik jou niet meenemenquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:12 schreef Nattekat het volgende:
1 De hoogste temperatuur (graden C): 24,9
2 De laagste temperatuur (graden C): 0,9
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 10
4 Zon (uren): 210
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 3,4
6 Aantal warme dagen: (dag dat de temperatuur boven de 20 graden komt) 8
8 Aantal vorstdagen (aantal dagen waarbij de temperatuur onder nul is geweest): 0
Er is vast wel iemand die het dusdanig verneukt dat de strafpunten niet uit maken
En ja dan kom je op dit punt, ik kan niet als enige de mentions erin blijven gooienquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat andere topic komt gewoon nog meerdere keren naar boven op zondag ter herinnering, dit is gewoon onzichtbaar als die ene mention op het verkeerde moment komt
Ik zit je op de hielenquote:Op woensdag 2 april 2025 22:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het eerste kwartaal van het jaar zit erop, en dus even een tussenstand![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog voldoende afstand om nog niet te gaan zweten, sterker nog, stoeltje erbij en lekker in de zon zittenquote:
En al had je onder kat gestaan was je als nog beter geweestquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |