Briljante analyse!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:27 schreef Discombobulate het volgende:
Dit is sowieso met voorbedachte rade gedaan. 100%
Je komt niet toevallig in zo'n app. Iemand wilde het gewoon leaken. Gewoon kijken wie die journalist heeft toegevoegd.
Geen idee, maar ben wel heel benieuwd wie hem dan heeft toegevoegd. Is dat al bekend?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Briljante analyse!Zou dat niet gewoon iets te opvallend zijn als je echt iets wilt lekken?
Hegsethquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Geen idee, maar ben wel heel benieuwd wie hem dan heeft toegevoegd. Is dat al bekend?
Nee. Waltz. Staat in het artikel.quote:
Oh. Mbquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:07 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Nee. Waltz
Expres lekken slaat ook nergens op aangezien je gewoon kan zien wie je heeft toegevoegd.
Of hij is nog dommer dan gedacht.
Met een zwarte Trump.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Idiocracy II & III, the true story, en een 10delige serie op Netflix.
Noem je Howard Roark nu een idioot?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:10 schreef BEFEM het volgende:
Het is ook geen willekeurig nummer wat toevallig een journalist was, zoals een paar idioten hier denken. Er is gewoon een contact toegevoegd aan de groep.
Ik heb die naam eens gegoogled en het verklaard zoveel. Shame on me!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Noem je Howard Roark nu een idioot?
Denk niet dat die onderling vriendjes zijn. Musk wil het legertje medewerkers dat zij aansturen minimaliseren. Minder medewerkers betekent minder zeggenschap.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:06 schreef over_hedge het volgende:
Wel jammer dat Musk er niet ook in zat. Dan was het nog leuker geworden
Die worden meestal gemaakt als een hoofdstuk is afgesloten. Maar met 72% van de wereldpopulatie nu onder de vlag van een autocratie is het meer een zeer hardnekkige shift waar we nog lang niet op terug kunnen kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:28 schreef William_Papadin het volgende:
Hier worden later films over gemaakt.
Het zou me niks verbazen als Trump hier zoals gewoonlijk weer keihard zit te liegen eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:30 schreef Glazenmaker het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Niemand vond het nodig om de grote leider wat over deze fuck up met een journalist te vertellen voor hij een persconferentie voor tientallen andere journalisten ging geven. Je zou verwachten dat mensen die hem zo voor lul zetten ontslagen worden.
Ik kies voor de realiteit waarin ze hem behandelen als een zwakke bejaarde.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Trump hier zoals gewoonlijk weer keihard zit te liegen eigenlijk.
Natuurlijk wist hij hier vanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Trump hier zoals gewoonlijk weer keihard zit te liegen eigenlijk.
Dat hij liegt hier lijkt me eigenlijk beter dan als hij er echt niks van weet. Krijg je een beetje zoals rusland. Dat niemand de baas echt durft te vertellen wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Natuurlijk wist hij het niet. Zijn team is incompetent en vol bange mannetjes. Ze hebben hem daarom niks gezegd.quote:
Dan hebben we nu 2 van de 4 opties op tafelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Natuurlijk wist hij het niet. Zijn team is incompetent en vol bange mannetjes. Ze hebben hem daarom niks gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |