Maakt niet uit, hij kan geen VOG krijgenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Ook hier wordt voor de dader gekozen: alleen de eerste letter van zijn achternaam staat er. Dus die kan na zijn straf gewoon weer opnieuw de fout in. Zijn naam is toch niet bekend.
Is typisch Nederlands dit: kiezen voor de underdog.
Zou hier een motief achter zitten?.....quote:Op maandag 24 maart 2025 21:22 schreef Dven het volgende:
Waarom maak je er "weer Nederlander opgepakt" van ipv "man weer opgepakt" van trouwens?
Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 24 maart 2025 21:22 schreef Dven het volgende:
Waarom maak je er "weer Nederlander opgepakt" van ipv "man weer opgepakt" van trouwens?
Je hebt toch als buurtvader bijv. geen VOG nodig?quote:Op maandag 24 maart 2025 21:23 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij kan geen VOG krijgen
Ik was sarcastisch, kennelijk vervalst deze varken zijn vog al, dus het maakt niets uit.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt toch als buurtvader bijv. geen VOG nodig?
Ik snap heel goed waarom jij (er) geen idee (over) hebtquote:
Inderdaad...dit soort figuren hebben het hoogst recidive-gehalte van alle misdadigersquote:Op maandag 24 maart 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap niet waarom zulke mensen gewoon vrijgelaten worden, die gaan zonder fatsoenlijke psychiatrische hulp toch gegarandeerd weer de fout in? Dit is een ziekte, geen vrijblijvende hobby
Ja inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:22 schreef Dven het volgende:
@BansheeBoy gaat ie lekkerquote:Op maandag 24 maart 2025 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Hij is zoveel meer! Zoon, broer, liefhebber van pizza, buurman, bewateraar van zijn tuin,..
Het is net alsof je dit topic hebt geopend om bepaalde reacties uit te lokken...quote:Op maandag 24 maart 2025 21:52 schreef Servieskast het volgende:
Wat een milde reactiesBen dit niet gewend.
Wat voor reacties?quote:Op maandag 24 maart 2025 21:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Het is net alsof je dit topic hebt geopend om bepaalde reacties uit te lokken...
Maar ik kan het mis hebben natuurlijk...
Dat een NEDERLANDER kinderen misbruikt en je hoopte natuurlijk een hoop onderbuikreacties daarmee op te roepen.quote:
Dat doen we alleen bij islamieten. Kom zeg.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:57 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat een NEDERLANDER kinderen misbruikt en je hoopte natuurlijk een hoop onderbuikreacties daarmee op te roepen.
Maar dit weet je wel
Vanuit een bepaalde hoek de bewering dat elke Nederlander een pedo is of zo?quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:48 schreef Servieskast het volgende:
[..] Nee. Ik keur kindermisbruik goed. Sterker nog, ik juich het toe.
Iedereen keurt dit af. Dat staat buiten kijf.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Stop met je onzin, eilandbewoner. Wat wil je? Dit is nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |