@Haags hoor je dit?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerel!Als ik iemand in deze SC zou moeten aanwijzen als goede vader dan ben jij het wel.
dat doe ik idd ook niet in F1quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand gaat hele topics teruglezen.
ZAL JOU EENS PAKKEN.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KOM DAN
PAK ME DAN
NANANANA KAN ME TOCH NIET PAKKKEEEEN![]()
![]()
Moet jij niet modden in F1 ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Is het nog steeds al besproken
Nee joh, is gebbetje. Loka wil het voorlopig bij 1 houden. Vond de zwangerschap erg zwaar vallen.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerel!Als ik iemand in deze SC zou moeten aanwijzen als goede vader dan ben jij het wel.
Je moet het meer zien als toverstof die fungeert als stimulans in een bepaald biologisch proces.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan heeft iedereen vies liggen doen met het zand
Iedereen staat in de pits.quote:
Vaak stroomstoring gehad daar.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vriend van me liet weten dat ze een 4de kind verwachten.
Oef.
of veel saharazandquote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vaak stroomstoring gehad daar.
Is ook echt wel een uitputtingsslag voor vrouwen denk ik. En fijn dat het beter gaat naarmate dochter wat ouder wordt. Ga er maar aanstaan om uiting te geven aan je emoties als je nauwelijks kan praten. Komt ooit allemaal goed, maar tot die tijd is gewoon hard werken, denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, is gebbetje. Loka wil het voorlopig bij 1 houden. Vond de zwangerschap erg zwaar vallen.
Al begint ze een beetje bij te draaien nu dochter wat ouder is en zich het meeste van de tijd normaal gedraagt. Toen ze jong was, was het erg zwaar. Niet slapen, woede aanvallen etc.
Stuift lekker ja.quote:
Als je het toch van te voren verwacht, kan je ook als het eenmaal komt gewoon doen alsof je niet thuis bent.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vriend van me liet weten dat ze een 4de kind verwachten.
Oef.
Het gekke is, we denken nog steeds dat hij gay is.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vaak stroomstoring gehad daar.
Komt ook gewoon zaad uit toch?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gekke is, we denken nog steeds dat hij gay is.
Dan is dit wel een HELE goede cover.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bestellen bij DHL, dan kiepen ze het in een kliko.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het toch van te voren verwacht, kan je ook als het eenmaal komt gewoon doen alsof je niet thuis bent.
Hoezoquote:Op maandag 24 maart 2025 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handtasje geeft veel weg.quote:
Ik zoch een grappig insta filmpje hierover die ik laatst zag, die kon ik neit vinden maar wel deze die ik ook echt mega grappig vondquote:
Sommige mensen hebben gewoon zoiets over zich.quote:
Ohquote:Op maandag 24 maart 2025 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon zoiets over zich.
Al vanaf dat we 8 zijn, haha.
Hmm, klinkt maar saai.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet het meer zien als toverstof die fungeert als stimulans in een bepaald biologisch proces.
je bent gay als je op op hetzelfde geslacht valt he, mocht je dit nog niet wetenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Handtasje geeft veel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |