Dat liedje moet ik dan wel even oefenen nog, maar dat komt goed!quote:Op maandag 24 maart 2025 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
incl dat liedje, wij zijn twee vrieeendjes, voor altijd jaa jaa jaaaa
wij hebben nooit, nooit! ruzie met elkaar
Elke winkel heeft zulke ijsjesquote:Op maandag 24 maart 2025 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Goed, over tot belangrijkere zaken. Ik wil deze ijsjes halen
[ afbeelding ]
ik weet niet of de Plus ze heeft
Nou kom maar op!quote:Op maandag 24 maart 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaah ja, dit. Heel overdreven blij. Daar word je vanzelf ook blij van, hoe kut je het eigenlijk ook bedoeld
Op Fok is niemand normaal!quote:
Ik heb dit ook gezien plus andere berichten ontvangen. Ik ben het ook eens met NK in dit geval.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog los van haar verderfelijke opvattingen over bepaalde dingen vond ik hoe ze deed vlak voor die ban echt niet normaal. Ik vind het echt jammer dat niet meer mensen hier die posts hebben gezien, want ik erger me echt mateloos aan dat soort 'ik mis dimmy' posts met de kennis van die posts.
Ik zag net dat de Coop in een andere wijk (waar ik wel eens kom) nu eindelijk een Plus gaat worden.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Goed, over tot belangrijkere zaken. Ik wil deze ijsjes halen
[ afbeelding ]
ik weet niet of de Plus ze heeft
Ik heb maar 1 bericht ontvangenquote:Op maandag 24 maart 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op Fok is niemand normaal!
[..]
Ik heb dit ook gezien plus andere berichten ontvangen. Ik ben het ook eens met NK in dit geval.
Is die niet veel duurder?quote:Op maandag 24 maart 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag net dat de Coop in een andere wijk (waar ik wel eens kom) nu eindelijk een Plus gaat worden.
Nu maak je het wel ingewikkeld.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan Dimmy toch best missen en tegelijkertijd vinden dat ze terecht bromt?
je mag ook gewoon lalala-lenquote:Op maandag 24 maart 2025 15:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat liedje moet ik dan wel even oefenen nog, maar dat komt goed!
Helaas nietquote:
hoor je me niet?quote:
Ik ga even de Nettorama knuffelen.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Coop was ook al duur.
maak even een foto van het ijsjes assortimentquote:Op maandag 24 maart 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga even de Nettorama knuffelen.
Ik wacht nog steeds tot de Boni in Emmen een Nettorama is.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga even de Nettorama knuffelen.
Mja ging ze uitleggen waarom ze naar deed tegen iemand.. Alsof daar een uitleg bij nodig wasquote:Op maandag 24 maart 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 bericht ontvangen
Die ik alweer was vergeten
Folder is volgens mij hetzelfdequote:Op maandag 24 maart 2025 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds tot de Boni in Emmen een Nettorama is.
Die kreeg ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Mja ging ze uitleggen waarom ze naar deed tegen iemand.. Alsof daar een uitleg bij nodig was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |