We kunnen @Crack_ vragen? We zijn voldoende oppervlakkig en dan kunnen wij in elk geval zuipen.quote:
True. En nu in spanning blijven zitten schiet ook niet op, kun je beter gaanquote:Op maandag 24 maart 2025 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Niet gaan maakt het uiteindelijk misschien alleen maar erger
en ik danquote:Op maandag 24 maart 2025 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen @:Crack_ vragen? We zijn voldoende oppervlakkig en dan kunnen wij in elk geval zuipen.
Nuchter blijvenquote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True. En nu in spanning blijven zitten schiet ook niet op, kun je beter gaan
[..]
en ik dan
Je wilde oppervlakkige zuipvrienden. Je gaf nergens aan dat je zelf ook wil zuipen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True. En nu in spanning blijven zitten schiet ook niet op, kun je beter gaan
[..]
en ik dan
Ik wil weer aan leuke dingen denken zonder de stress en de angst dat alles in elkaar klettert, en dat is toenemend lastig rondom tentamens.quote:
Tentamenstressquote:Op maandag 24 maart 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil weer aan leuke dingen denken zonder de stress en de angst dat alles in elkaar klettert, en dat is toenemend lastig rondom tentamens.
Ik had al zo'n vermoeden want dacht echt gisteren iets te lezen over morgen.quote:
Boksquote:Op maandag 24 maart 2025 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog geen druppel alcohol op dit jaar
Al heel wat jaren geen druppel alcoholquote:Op maandag 24 maart 2025 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog geen druppel alcohol op dit jaar
Veel te laatquote:
Wiskunde achtige dingen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tentamenstress
Wat voor tentamen is het? En hoe goed voorbereid ben je?
Ohquote:Op maandag 24 maart 2025 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wiskunde achtige dingen.
De situatie is wat complex. Goed voorbereiden is lastig.
Jaquote:
Je kan het!quote:Op maandag 24 maart 2025 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wiskunde achtige dingen.
De situatie is wat complex. Goed voorbereiden is lastig.
Echt hequote:
Kakquote:Op maandag 24 maart 2025 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wilde oppervlakkige zuipvrienden. Je gaf nergens aan dat je zelf ook wil zuipen.Altijd weer van die addertjes onder het gras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |