SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, het is maar een trieste toestand buiten. Nat, grauw en grijs.How can I make this topic about me?![]()
quote:quote:quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je zou denken dat avonden in het maanlicht je sterke kant zijnquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 24 maart 2025 08:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je zou denken dat avonden in het maanlicht je sterke kant zijn![]()
![]()
En gister had je al lekker weinig uitgevoerdquote:
Ai dat wordt wat komende week.How can I make this topic about me?![]()
En ggg is van alle markten thuisquote:Op maandag 24 maart 2025 08:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar jus drinkt geen koffie![]()
Wordt gewaardeerd maatquote:Op maandag 24 maart 2025 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar ik schonk netjes een kop thee in voor Justin.![]()
![]()
Jij bent ook zo liefquote:Op maandag 24 maart 2025 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar ik schonk netjes een kop thee in voor Justin.![]()
![]()
Ik ga zo in de trein blik monster open trekken
Zodra ik plannen maak voor de volgende dag, zoals naar de auto gaan en hem laten keuren,
Kom ik voor geen meter in slaap
Stress om niets, mijn specialiteitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heel herkenbaar, dan ben je enorm aan het piekeren er overquote:Op maandag 24 maart 2025 08:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zodra ik plannen maak voor de volgende dag, zoals naar de auto gaan en hem laten keuren,
Stress om niets, mijn specialiteit![]()
Ow vervelendquote:Op maandag 24 maart 2025 08:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Stress om niets, mijn specialiteit![]()
![]()
![]()
Is ook de reden dat ik van de arbo nog niet mag opbouwen met werkquote:Op maandag 24 maart 2025 08:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, dan ben je enorm aan het piekeren er overHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Snap ik. even de rust bewarenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is ook de reden dat ik van de arbo nog niet mag opbouwen met werk![]()
![]()
Ja maar wel frustrerend, maakt de drempel om terug te gaan ook weer hogerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, dan ga je, je daar weer druk om maken, maar dat is echt niet nodigquote:Op maandag 24 maart 2025 08:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja maar wel frustrerend, maakt de drempel om terug te gaan ook weer hoger![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 08:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
* Moonlight geeft Jussie een knuffel![]()
![]()
![]()
![]()
Immer drukmakenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, dan ga je, je daar weer druk om maken, maar dat is echt niet nodigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
* Moeraskat noteert 'Ochtendstond, pik in je mond.'Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mooie ochtendroutine heb jequote:Op maandag 24 maart 2025 08:23 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat noteert 'Ochtendstond, pik in je mond.'![]()
![]()
Even sabbelenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
thuglifequote:Op maandag 24 maart 2025 08:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hallo hallo, helaas niet meer slapen
dan maar koffie drinken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Theequote:Op maandag 24 maart 2025 08:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
thuglife
dan maar koffie drinken![]()
![]()
ook lekkerquote:
lekker theetje erbij, koekje erbij gezellig'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mmmm genietenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ook lekker
lekker theetje erbij, koekje erbij gezellig![]()
ik heb niks van dat in huis
koffie zonder melk ik begin er niet meer aan
sadness'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Doe jij dat niet?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben jij jarig, was iemand jarig, was er wat te vieren of had je gewoon zin in taart?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
is gewoon lekker haha zin inquote:Op maandag 24 maart 2025 08:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben jij jarig, was iemand jarig, was er wat te vieren of had je gewoon zin in taart?
taart maakt alles beter.
Ben wel binnenkort jarigalvast voorgenieten.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oeh, wanneer ben je jarig?quote:Op maandag 24 maart 2025 08:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is gewoon lekker haha zin in
taart maakt alles beter.
Ik hou niet zo van taart
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
april doet wat die wiltquote:Op maandag 24 maart 2025 08:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oeh, wanneer ben je jarig?
Ik hou niet zo van taart![]()
een koekje voor jou dan
Maand voor de verjaardag is taart test tijdquote:Op maandag 24 maart 2025 08:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is gewoon lekker haha zin in
taart maakt alles beter.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heerlijkquote:Op maandag 24 maart 2025 08:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vrijheid blijheid, lekker rustig![]()
![]()
Nootje!quote:Op maandag 24 maart 2025 08:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vrijheid blijheid, lekker rustig
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
liefst ijskoffie danquote:Op maandag 24 maart 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie zonder melk is![]()
Koffie met melk'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 08:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
april doet wat die wilt![]()
een koekje voor jou dan![]()
Eens, stukje ochtends, smiddags en avonds. Kwaliteitscontrole is zeer belangrijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maand voor de verjaardag is taart test tijd
Duimpje dan maarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh, zo snel ben ik dus ingewisseld.
Grey's je had gelijk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan kom je ergens, bieden ze je koffie aan, vraag je of ze ook koffiemelk hebben en dat hebben ze niet want het zijn koffie-zwart drinkers.
Dus word je gedwongen de koffie zo te drinken, zonder koffiemelk. Nou dat is bijna niet te doen....
In elk geval is 1 kopje koffie dan wel genoeg.How can I make this topic about me?![]()
Jij hebt al een manquote:Op maandag 24 maart 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
Oh, zo snel ben ik dus ingewisseld.
Grey's je had gelijk.![]()
![]()
DAT IS HET PUNT NU NIETquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vaak hebben ze dan ook geen suiker.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan kom je ergens, bieden ze je koffie aan, vraag je of ze ook melk hebben en dat hebben ze niet want het zijn koffie-zwart drinkers.
Dus word je gedwongen de koffie zo te drinken, zonder melk. Nou dat is bijna niet te doen....
In elk geval is 1 kopje koffie dan wel genoeg.
Het is vreselijk.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Goedemorgen, boo!quote:Op maandag 24 maart 2025 08:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey WillemG hallotjes goedemorgen
Is dit serieus?quote:Op maandag 24 maart 2025 08:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vaak hebben ze dan ook geen suiker.
Het is vreselijk.
Heb ik nog nooit meegemaakt
Ja met mij gaat het goed!quote:Op maandag 24 maart 2025 08:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moontje!!!![]()
Hoe gaat het met je?hoe is het met u ?
![]()
Ja weer helemaal goed! Gisteren amper geslapen, was doodmoe!quote:Op maandag 24 maart 2025 08:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het goed!hoe is het met u ?
![]()
![]()
Ja echt haha. Of mensen die geen koffie drinken. Dan is het helemaal shitquote:Op maandag 24 maart 2025 08:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Heb ik nog nooit meegemaakt. * wat heb je aan te bieden? Ja, alleen water..*.
Oh jeee hopelijk nu beter geslapen!quote:Op maandag 24 maart 2025 08:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja weer helemaal goed! Gisteren amper geslapen, was doodmoe!![]()
![]()
Van een goede bakkerij wil je toch minstens 5 dingen proberenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eens, stukje ochtends, smiddags en avonds. Kwaliteitscontrole is zeer belangrijk.
En dan een stuk of 20 bakkerijenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Liever water dan koffie wat mij betreft! Zelfs als het pleewater is!quote:Op maandag 24 maart 2025 08:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja echt haha. Of mensen die geen koffie drinken. Dan is het helemaal shit. * wat heb je aan te bieden? Ja, alleen water..*.
Ja hoor, gisteren op tijd naar bed gegaan en heerlijk geslapen.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh jeee hopelijk nu beter geslapen!![]()
![]()
Hmm wat ga ik straks luisteren in de auto
Rammstein, Queen, audioslave...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Precies, niet te karig.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Van een goede bakkerij wil je toch minstens 5 dingen proberen
En dan een stuk of 20 bakkerijen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
True thatquote:Op maandag 24 maart 2025 08:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Liever water dan koffie wat mij betreft! Zelfs als het pleewater is!
Deze man weetquote:Op maandag 24 maart 2025 08:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Liever water dan koffie wat mij betreft! Zelfs als het pleewater is!![]()
Ik had trek reep gehaald met speculoos
Denk is handig voor tijdens het wandelen
Kreng smaakt naar koffie
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat was er dus mee loosquote:Op maandag 24 maart 2025 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kreng smaakt naar koffie![]()
![]()
deceptie! vreselijkquote:Op maandag 24 maart 2025 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kreng smaakt naar koffie'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Niet eens thee?quote:Op maandag 24 maart 2025 08:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja echt haha. Of mensen die geen koffie drinken. Dan is het helemaal shit. * wat heb je aan te bieden? Ja, alleen water..*.
Ok doei allen fijne dag,
en fijn begin van de week. Dat het allemaal mee mag vallen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik let niet zo goed, zit te studeren ondertussen... Dus ik scheef achter het scherm
Loop al twee kilometer en nog geen prullenbak tegen gekomenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hou jij de koffie, neem ik de chocoladequote:Op maandag 24 maart 2025 08:59 schreef StevenHyde het volgende:
Hier ga ik voor bak 2 koffie, zonder chocolade.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dealquote:Op maandag 24 maart 2025 09:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hou jij de koffie, neem ik de chocoladeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, vaak wel.
Justin zit vast ook in een meeting, kunnen wij even bolken
How can I make this topic about me?![]()
Snel, laten we hem verslaan!quote:Op maandag 24 maart 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, vaak wel.
Justin zit vast ook in een meeting, kunnen wij even bolkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb zelf altijd 8:45 standaard interne meeting van een kwartier. Zeg ook altijd als het uit dreigt te lopen, dat ik moet gaan omdat ik 9u op justin moet inlopen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Auto draait warm
Kijken of ik de Zwitserland sticker kan plakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb een zwitserleven pensioen. Mocht t niet lukken, dan kan ik wellicht helpen met tips.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Auto draait warm
Kijken of ik de Zwitserland sticker kan plakkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik altijd om 9 uur.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:16 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb zelf altijd 8:45 standaard interne meeting van een kwartier. Zeg ook altijd als het uit dreigt te lopen, dat ik moet gaan omdat ik 9u op justin moet inlopen.
How can I make this topic about me?![]()
Woah ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 09:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb een zwitserleven pensioen. Mocht t niet lukken, dan kan ik wellicht helpen met tips.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zul je altijd zien. Gelukkig lijkt deze lamp eenvoudig te vervangen.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb het voor jullie geprobeerd, maar inloggen met je werkaccount op FOK! werkt nietTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het schijnt dat ik met mijn FOK! account moet inloggen op FOK!
Trotste mama van Ambar
Andersom ook nietquote:Op maandag 24 maart 2025 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het voor jullie geprobeerd, maar inloggen met je werkaccount op FOK! werkt nietUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mijn evaluatie van mijn leidinggevende is binnen. Geen zin om te lezen, maar het zou wel moeten voor morgenTrotste mama van Ambar
Evaluaties zijn altijd zo van:
Je bent daar niet goed in
Ik weet dat ik daar niet goed in ben, betekent niet dat het niet pijn doet dat jij dat zegtTrotste mama van Ambar
Goedemorgen Lovely Lovequote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zonnetje bij jou nu?? hier nu eindelijk wel weerGoedemorgen Wouterquote:![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Hier sinds een paar minutenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Lovely Love![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zonnetje bij jou nu?? hier nu eindelijk wel weer
[..]
Goedemorgen Wouter![]()
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier wel 14 graden zon en droogquote:Op maandag 24 maart 2025 09:57 schreef KoningWouter het volgende:
Wordt het een beetje lekker weer vandaag dan?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier voor de verandering al bij het opstaan zonquote:![]()
![]()
Bij jou dus ook
Hier wel jaquote:Op maandag 24 maart 2025 09:57 schreef KoningWouter het volgende:
Wordt het een beetje lekker weer vandaag dan?
Dat is wel fijn wakker 2orden danquote:Op maandag 24 maart 2025 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier voor de verandering al bij het opstaan zon![]()
![]()
Bij jou dus ook
[..]
Hier wel ja
Hier is het nog bewolkt helaasquote:Op maandag 24 maart 2025 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier voor de verandering al bij het opstaan zon![]()
![]()
Bij jou dus ook
[..]
Hier wel ja![]()
Moet even wachten op iets en dan ga ik even mijn ronde doen. Apotheek, supermarkt en katten van mijn moeder.![]()
![]()
Nou.. toen zag ik het nog nietquote:![]()
en er moest eerst een sloot koffie in om fijn wakker te kunnen worden![]()
16 graden hier vandaag volgens de app
woeiiii dat klinkt spannig.. kan van alles zijnquote:Op maandag 24 maart 2025 09:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier is het nog bewolkt helaas![]()
Moet even wachten op iets en dan ga ik even mijn ronde doen. Apotheek, supermarkt en katten van mijn moeder.2 min wachten?
Oh echt? Dan gaan de oogjes pas echt goed openquote:Op maandag 24 maart 2025 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou.. toen zag ik het nog niet![]()
en er moest eerst een sloot koffie in om fijn wakker te kunnen worden![]()
16 graden hier vandaag volgens de app![]()
Lekker weertje
Hahaha nee niets bijzonders hoor. Duurt nog wel even. Uurtje of misschien twee uurtjes.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
woeiiii dat klinkt spannig.. kan van alles zijn2 min wachten?
![]()
Jaquote:Op maandag 24 maart 2025 10:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt? Dan gaan de oogjes pas echt goed open![]()
Lekker weertjeKoffie is mijn brandstof om op gang te komen
![]()
Ja lekker onder de overkapping als het wat is opgewarmd.
ga je nog wandelen vandaag?Smile, it's free therapy.![]()
sowwww dat is langquote:Op maandag 24 maart 2025 10:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha nee niets bijzonders hoor. Duurt nog wel even. Uurtje of misschien twee uurtjes.![]()
![]()
![]()
![]()
Yup, ikzelf doe graag dingen die ik moet doen zo snel mogelijk op de dag. Anders blijft dat in mijn hoofd zitten... Beetje irritant dus dat ik moet wachten...quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goedemorgen Moeras
Like gegeven op je bericht![]()
![]()
Misschien eind van de middag evenquote:Op maandag 24 maart 2025 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JaKoffie is mijn brandstof om op gang te komen
![]()
Ja lekker onder de overkapping als het wat is opgewarmd.
ga je nog wandelen vandaag?
Ow dat heb ik nou nooit dat het dan in mijn hoofd blijft zitten als ik dingen uitstel. Lijkt me vervelendquote:Op maandag 24 maart 2025 10:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, ikzelf doe graag dingen die ik moet doen zo snel mogelijk op de dag. Anders blijft dat in mijn hoofd zitten... Beetje irritant dus dat ik moet wachten...
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow dat heb ik nou nooit dat het dan in mijn hoofd blijft zitten als ik dingen uitstel. Lijkt me vervelend![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
neeeeeej ik ga hier eens even scheppen
Zijn er nog leuke dingen ondernomen in het weekend? (koffie apparaat praat/ thee of choco praat indien je geen koffie lustBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ben vrijdag nog naar het tuincentrum geweest voor een paar plantjes? Was wel teleurgesteld dat ze betreft biologische planten voor buiten alleen kruiden en aardbeiplantjes haddenTrotste mama van Ambar
En al mijn kommen zijn kapot. Dus nu moet ik nieuwe kopen, maar ik heb bepaalde eisen aan kommenTrotste mama van Ambar
Heeft een grote intratuin niet een groot aanbod hierin? Zelf gisterochtend naar intratuin duiven geweest (de grote intratuin met altijd dikke files tijdens de kerstshows)quote:Op maandag 24 maart 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vrijdag nog naar het tuincentrum geweest voor een paar plantjes? Was wel teleurgesteld dat ze betreft biologische planten voor buiten alleen kruiden en aardbeiplantjes haddenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik schrijf een handboek en werkinstructietwijfel of ik nog een verkorte werkinstructie maak omdat mensen tegenwoordig te lui zijn om te lezen
Wat moet de ander kunnen uitvoeren met jouw instructies?quote:Op maandag 24 maart 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
ik schrijf een handboek en werkinstructietwijfel of ik nog een verkorte werkinstructie maak omdat mensen tegenwoordig te lui zijn om te lezen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is wel een goed idee, maar ik moet zo toch nog douchenquote:Op maandag 24 maart 2025 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Goed bezig Lovely!!!
Dan wat uittrekken![]()
heb je het minder warm
![]()
hun taakquote:Op maandag 24 maart 2025 10:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat moet de ander kunnen uitvoeren met jouw instructies?
Zou ik niet doen, laat ze maar lekker lezen is goed voor zequote:Op maandag 24 maart 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Dat is niet echt om de hoek voor mijquote:Op maandag 24 maart 2025 10:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heeft een grote intratuin niet een groot aanbod hierin? Zelf gisterochtend naar intratuin duiven geweest (de grote intratuin met altijd dikke files tijdens de kerstshows)
Maar Sprinklr heeft ze zeker weten en bezorgd aan huis.
Ik had alleen van een tuincentrum in Wageningen wel gedacht dat ze meer bewuste plantjes zouden hebben. Ze hebben een reeks inheemse planten, maar die waren ook niet biologischTrotste mama van Ambar
MANDquote:Op maandag 24 maart 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
Trotste mama van Ambar
er zit een interactive inhoudsopgave bij, dus ze kunnen ook gewoon klikken naar stap 1: doe je ogen open, stap 2...quote:Op maandag 24 maart 2025 10:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, laat ze maar lekker lezen is goed voor ze
Haha mijn dochter is de oud voor k3 inmiddels. Groeten een teleurgestelde vader.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-terug-op-het-podium
voor de fans
Ja, dat is het beste ja.quote:
Behalve voor de ''waarommers''Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha mijn dochter is de oud voor k3 inmiddels. Groeten een teleurgestelde vader.Snap ik.. niet voor niks dat ze sexy jurkjes aandeden voor de meegaande papa's
Dat mogen ze zelf bedenken?quote:Op maandag 24 maart 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat is het beste ja.
Behalve voor de ''waarommers''
Klink op icoontje.
Hier is ruimte zodat jezelf antwoord kan geven op de vraag waaromTrotste mama van Ambar
Nee dank jequote:Op maandag 24 maart 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-terug-op-het-podium
voor de fans![]()
![]()
![]()
dan moeten ze het hele stuk maar lezenquote:Op maandag 24 maart 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat mogen ze zelf bedenken?
Klink op icoontje.
Hier is ruimte zodat jezelf antwoord kan geven op de vraag waarom![]()
Ben een beetje klaar met het niveau verlagen naar de medewerkers.
Je bent iig in Wageningen even geweest. Leuke stadquote:Op maandag 24 maart 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is niet echt om de hoek voor mij
Maar Sprinklr heeft ze zeker weten en bezorgd aan huis.
Ik had alleen van een tuincentrum in Wageningen wel gedacht dat ze meer bewuste plantjes zouden hebben. Ze hebben een reeks inheemse planten, maar die waren ook niet biologisch
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Snap ik.. niet voor niks dat ze sexy jurkjes aandeden voor de meegaande papa's
Vind die met het bruine haar het leukste. Is net bevallen kreeg ik mee.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je gaat liever voor het huidige trio?![]()
Maar nee, ik vind die muziek echt heel erg.![]()
![]()
Ik moest laatst een plan schrijven voor een leidinggevende. Met het verzoek of het in Jip en Janneke taal kon.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan moeten ze het hele stuk maar lezen![]()
Ben een beetje klaar met het niveau verlagen naar de medewerkers.
Dus letterlijk
1. Jantje vult beker
2. Pietje pakt beker
3. Pietje gooit beker leeg
4. Jantje checkt of beter leeg is
Oorspronkelijke versie:
1. Jantje vult beker met 100 ml vloeistof met een pomp
enzTrotste mama van Ambar
Zie dat Eminem 10 mei naar Amsterdam komtnog niet officieel bevestigd maar zie al wat data staan
![]()
Wil puber heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik woon erquote:Op maandag 24 maart 2025 10:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je bent iig in Wageningen even geweest. Leuke stad
Trotste mama van Ambar
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
herkenbaar. Helaas...quote:Op maandag 24 maart 2025 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest laatst een plan schrijven voor een leidinggevende. Met het verzoek of het in Jip en Janneke taal kon.
Dus letterlijk
1. Jantje vult beker
2. Pietje pakt beker
3. Pietje gooit beker leeg
4. Jantje checkt of beter leeg is
Oorspronkelijke versie:
1. Jantje vult beker met 100 ml vloeistof met een pomp
enz
En ondertussen zeiken ze over meer salaris en promotie omdat ze ZO GEWELDIG zijn en alles weten en zowat specialist zijn.
jaja
Dat kreeg je 'per ongeluk' 'zijdelings' 'ergens' mee. Uhuuquote:Op maandag 24 maart 2025 10:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind die met het bruine haar het leukste. Is net bevallen kreeg ik mee.
Maar nee, ik vind die muziek echt heel erg.![]()
Gelukkig nooit k3 gejank hoeven luisteren.Smile, it's free therapy.![]()
Kitten had gelukkig nooit interesse in K3Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mazzel!!quote:Op maandag 24 maart 2025 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten had gelukkig nooit interesse in K3Smile, it's free therapy.![]()
Hahahaquote:Op maandag 24 maart 2025 10:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat kreeg je 'per ongeluk' 'zijdelings' 'ergens' mee. Uhuu![]()
Gelukkig nooit k3 gejank hoeven luisteren.![]()
![]()
Lucky you. Zelf ooit stage gelopen in 1 vd universiteiten daar. Niet mijn beste periodequote:Maar wel goede herinneringen aan Wageningen.
1 van de universiteiten? Ik wist niet dat er meerdere uni's zijnquote:Op maandag 24 maart 2025 10:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lucky you. Zelf ooit stage gelopen in 1 vd universiteiten daar. Niet mijn beste periodeMaar wel goede herinneringen aan Wageningen.
Trotste mama van Ambar
Hahaha wat is dat? Als je dan ergens op gaat staan komt er geluid uit of zo?quote:Op maandag 24 maart 2025 10:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n dans mat thuis van K3. Best wel irritant![]()
Toch enorm veel losse gebouwen die onderzoek doen.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 van de universiteiten? Ik wist niet dat er meerdere uni's zijnBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, ze heeft overigens wel een brede muzieksmaak. Maar ze toonde eigenlijk vrijwel geen interesse in die typische mainstream kinderdingen.quote:
Ik heb muziek wel breed aangeboden overigens. Want wil niet dat een kopie van mij wordt.
Ze heeft ook interesse in klassiek en kan ook de stukken noemen bij naam en componist.
Sommige liedjes zijn wel leukquote:Op maandag 24 maart 2025 10:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind die met het bruine haar het leukste. Is net bevallen kreeg ik mee.
Maar nee, ik vind die muziek echt heel erg.
Van het huidige trio vind ik eigenlijk niemand echt er uitspringen.
Vorige trio vond ik Klaasje echt(die ogen wauw
) trio daarvoor Josje. Daarvoor? Ik heb altijd een zwak gehad voor Karen (zelfs nu nog, mooie vrouw)
Dankzij een zekere ex die de K3 muziek dusdanig leuk vond dat ze zelfs naar de musical is geweest heb ik op een gegeven moment wat muziek ingestudeerd om d'r te verrassen, en het zit nog verdomde tricky in elkaar soms
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
En die ging best snel 'stuk'quote:Op maandag 24 maart 2025 10:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n dans mat thuis van K3. Best wel irritant? ofdatochnie?
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: