Ja had advies gevraagd op fb en ze zeiden ook dat ze erg schuw zijn normaal. Ik kon hem zelfs aanraken. Maar ze gaven advies om hem te laten zitten voor een uur ofzo dus toen ik terug kwam van badminton was die wegquote:Op maandag 24 maart 2025 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow, dat is wel bijzonder.Normaal zie je zo'n ijsvogel niet van zo dichtbij. Misschien was het een jong?
EDIT: Oh, dat laatste zei je al.
Zullen we samen gaan?quote:
Ah, goed gedaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had advies gevraagd op fb en ze zeiden ook dat ze erg schuw zijn normaal. Ik kon hem zelfs aanraken. Maar ze gaven advies om hem te laten zitten voor een uur ofzo dus toen ik terug kwam van badminton was die weg
Opgegeten door de hond.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had advies gevraagd op fb en ze zeiden ook dat ze erg schuw zijn normaal. Ik kon hem zelfs aanraken. Maar ze gaven advies om hem te laten zitten voor een uur ofzo dus toen ik terug kwam van badminton was die weg
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk gaat het weer goed met het beestje![]()
Anders had ik hem sushi moeten voeren
Ah, helaas. Ik ben overgekwalificeerd zo te zien.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis oppervlakkige maar gezellige zuipmensen in mn leven
Ik werk aan mijn oppervlakkigheid.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, helaas. Ik ben overgekwalificeerd zo te zien.
ja tuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]Had je dat wel voor het beestje overgehad?
Ja die zijn hier nietquote:Op maandag 24 maart 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis oppervlakkige maar gezellige zuipmensen in mn leven
Volgende project:quote:Op maandag 24 maart 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, helaas. Ik ben overgekwalificeerd zo te zien.
quote:
ohh vetquote:Op maandag 24 maart 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
Straks pakketje met mijn nieuwe robotstofzuiger
Doe je snel, daar ben ik de hele zaterdag mee bezig.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
Keuken is weer netjes. Vensterbankje schoongemaakt, alle afwas gedaan en de kattenbak. Wel beetje trots op mezelf.
Goed bezig.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
Keuken is weer netjes. Vensterbankje schoongemaakt, alle afwas gedaan en de kattenbak. Wel beetje trots op mezelf.
Was toch al bezig met de afwas dus dacht doe dat ook wel. Alleen nog stofzuigen daar maar dat doe ik wel als ik de woonkamer ook doe.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe je snel, daar ben ik de hele zaterdag mee bezig.
Een basic van SilverCrest (Lidl merk)quote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh vetwat voor 1 heb je gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |