De nieuwe Ronaldinho.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die een hekel heeft aan die grafkop van Yamal?
Insinueer jij nu dat hij een toekomstig crimineel is?quote:
Papa geeft al het goede voorbeeld.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat hij een toekomstig crimineel is?
Linda?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
beste vrienden, ik kijk nog even de Mol. Vandaar de afwezigheid
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:05 schreef RamboDirk het volgende:
Duitsland-ItalieFrankrijk kroatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BrilstandEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Moffel?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
Portugal-DenemarkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |