Hmm. Dit zou best tof zijn. Maar ik heb nog niet een voldoende tele voor deze camera om meer dan een klein stipje te fotograferen vrees ik.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zonnefilter kopen en foto's maken van de gedeeltelijke zonsverduistering.
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gun je alle chocola met munt van de wereld.
Ben goed bezig vandaag.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]*veegt tranen weg van ontroering
En wij danquote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mag jij de restquote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik deel wel met julliequote:Op zondag 23 maart 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wij dan@:essnhills @:4EverBlackEyed
Ik krijg toch al haar chocola?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wij dan@:essnhills @:4EverBlackEyed
Gelukkig maarquote:
Eehm ja, maar niet de muntchocoladequote:
Dat is jammer. De vorige keer was ik aan het klooien met een kartonnen doos met een gaatje erin etc. om een mooi beeld te krijgen, maar een vergiet met gaatjes werkte veel beter. Daarmee projecteer je allemaal kleine zonnetjes met een hapje eruit.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Dit zou best tof zijn. Maar ik heb nog niet een voldoende tele voor deze camera om meer dan een klein stipje te fotograferen vrees ik.
Ja maar ik wel, en jij wilt het allemaal weggevenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet. Even opletten.
Hoho, niet ruziën om een futiliteitquote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik wel, en jij wilt het allemaal weggeven
Neeheeee met munt!quote:Op zondag 23 maart 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maarAlle chocolade met fruit mag jij hebben
Ik probeer te onderhandelen. Daarna onderhandelen jullie weer met MK.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeur niet anders krijg je niksquote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog pure Lindt, en ook nog met pistache liggenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer te onderhandelen. Daarna onderhandelen jullie weer met MK.
ja, is echt niet leuk meer die prijzenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
Was een oude foto aan het zoeken, zie ik er ook screnshots tussen staan van de autohuur in de VS in 2016. Was toen maar 250 euro voor 3,5 week autohuurnu mag ik al bij zijn als het niet te ver over de 1000 zit
quote:
Echt hè. Het is maar goed dat wij samen zaken doen.quote:
Oké dan krijg je ook een beetje munt.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog pure Lindt, en ook nog met pistache liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |