Aanpassen? He, mij maakt het werkelijk geen reet uit als je niet eens de moeite wil doen om drie posts te lezen van een conversatie. Ga je gang. Maar sta er niet van te kijken als mensen er dan ook niet meer op reageren.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nee, je kan ook toch gewoon aanpassen en antwoord geven als je t weet? doe ik ook zo vaak wat boeit mij dat
En ik vind caramel ook lekkerquote:Op zondag 23 maart 2025 21:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
o ja dat heb je ook nogik bekeek het te zwart-wit.
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Ben even door oude mappen aan het bladeren, kom dit verontrustende filmpje nog tegen van mieren die een spin aanvallen
[ afbeelding ]teamwork makes the dreamworkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben even door oude mappen aan het bladeren, kom dit verontrustende filmpje nog tegen van mieren die een spin aanvallen
[ afbeelding ]Natuur is prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
*insert kattenplaatje*quote:
Niet te vetquote:
[ afbeelding ]Ik mis een beetje een opzwepende soundtrack en achtergrondgeluid van vechtende manschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Oh ik welquote:Op zondag 23 maart 2025 21:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
op popcorn vind ik het dan niets aan, maar gewoon zo of in een drankje ofzo is t wel lekker
Die mag je zelf er onder editenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mis een beetje een opzwepende soundtrack en achtergrondgeluid van vechtende manschappen.
Had wat geweest als ze gelijk met de audio aan zouden afspelen en iemand dan 6 filmpjes tegelijk post en ze allemaal door elkaar gaan spelenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er net pas achter dat ik hier filmpjes zonder geluid kan posten.
ik las patientjesquote:Op zondag 23 maart 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Mijn patietjes zitten in de oven, opschietennnnnn
[ afbeelding ]AaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ja dat is het andere uiterste. Ik zat meer te denken aan een luidspreker icoontje oid. Mja. Ik kan wel zoveel willen.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had wat geweest als ze gelijk met de audio aan zouden afspelen en iemand dan 6 filmpjes tegelijk post en ze allemaal door elkaar gaan spelen
Ik las patiëntjesquote:Op zondag 23 maart 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Mijn patietjes zitten in de oven, opschietennnnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |