gimme gimme gimmequote:Op zondag 23 maart 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog pure Lindt, en ook nog met pistache liggen
Volgens mij is de inflatie daar echt veel erger dan hier nog of niet?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
Was een oude foto aan het zoeken, zie ik er ook screnshots tussen staan van de autohuur in de VS in 2016. Was toen maar 250 euro voor 3,5 week autohuurnu mag ik al bij zijn als het niet te ver over de 1000 zit
Pas maar op, anders gaat hij door het lindtquote:Op zondag 23 maart 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké dan krijg je ook een beetje munt.
Met Lindt valt niet te spottenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pas maar op, anders gaat hij door het lindt
Bepaal ik zelf welquote:
Pohhhhquote:Op zondag 23 maart 2025 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Die chocolade chips zijn ook in de aanbieding bij Lidl. Daar vragen ze bijna vijf euro voor bij de bioscoop.
Nee nog steeds zo'n covid naweequote:Op zondag 23 maart 2025 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is de inflatie daar echt veel erger dan hier nog of niet?
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké dan krijg je ook een beetje munt.
allesquote:Op zondag 23 maart 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nog steeds zo'n covid naweeToen alles plat lag dumpten de verhuurbedrijven massaal de auto's omdat niemand ze meer huurde, en daarna hadden ze allemaal een tekort omdat iedereen opeens weer nieuwe auto's moest hebben
. Maar inflatie hebben ze daar ook wel ja, vooral eten is een stuk duurder geworden de afgelopen jaren, hotels ook trouwens
Heb die dingen nog nooit op, weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen. Is dat gewoon chips met een laagje chocolade er omheen?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Die chocolade chips zijn ook in de aanbieding bij Lidl. Daar vragen ze bijna vijf euro voor bij de bioscoop.
Dat beeld zou wel een schitterende foto zijn eigenlijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is jammer. De vorige keer was ik aan het klooien met een kartonnen doos met een gaatje erin etc. om een mooi beeld te krijgen, maar een vergiet met gaatjes werkte veel beter. Daarmee projecteer je allemaal kleine zonnetjes met een hapje eruit.
Ja. En best lekker. Maar er zit niet zo heel veel in zo'n doosje dus vind ze veel te duur.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die dingen nog nooit op, weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen. Is dat gewoon chips met een laagje chocolade er omheen?
Structuur is chips maar smaak chocola.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die dingen nog nooit op, weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen. Is dat gewoon chips met een laagje chocolade er omheen?
allemaal jonge druifjes hierquote:Op zondag 23 maart 2025 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden nog druiven, en bleekselderij. Ik ben blij
En mijn identiteitskaart werd gevraagd!!! @:loveislikeakiss
Ja zie ze wel eens staan bij het kruidvat, is dan meestal iets van 3 euro en dat doosje weegt niksquote:Op zondag 23 maart 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. En best lekker. Maar er zit niet zo heel veel in zo'n doosje dus vind ze veel te duur.
Je krijgt dan zoiets (van internet geplukt):quote:Op zondag 23 maart 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat beeld zou wel een schitterende foto zijn eigenlijk.
en als je draadjes met de gaatjes verbind kan je dan niet nog een mooier effect maken?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Je krijgt dan zoiets (van internet geplukt):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |