En via het gewone F1TV pro abonnement (niet 4K) dus nog goedkoper.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dan kijk je in mindere kwaliteit die je chrome android of wat ever wel als optie heeft voor diezelfde prijs en dus goedkoper dan via viaplay
die kan ik op de site niet vinden om op te abonneren.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En via het gewone F1TV pro abonnement (niet 4K) dus nog goedkoper.
Je betaalt niet voor F1TV, dus je kan ook niet upgraden logischerwijs.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kan ik op de site niet vinden om op te abonneren.
maar waarschijnlijk kijk ik dan niet goed
schat ik ben incognito naar de site gegaan nu.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je betaalt niet voor F1TV, dus je kan ook niet upgraden logischerwijs.
Net even gekeken, de goedkope variant is er alleen per maand en kost ¤11,99quote:Op zondag 23 maart 2025 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kan ik op de site niet vinden om op te abonneren.
maar waarschijnlijk kijk ik dan niet goed
Toch gisteren geborenquote:Op zondag 23 maart 2025 13:37 schreef Nizno het volgende:
ow wacht... dan moet je hem op maandelijks betalen zetten..
even kijken
11.90 per maand
ja oke dan hoop ik dat iedereen die viaplay heeft geniet van darts, andere sporten, films en series
nee jij ging er vanuit dat ik was ingelogd en dan ga kijken naar de kosten.quote:
Als Netflix-gebruiker, en dat nog eens van een gedeeld account, moet je dan toch wel gewend zijn aan aanpassingen in de algemene voorwaarden (en dus ook kosten).quote:Op zondag 23 maart 2025 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Sterker nog, ik heb F1TV en 4k Netflix (gedeeld) en die zijn samen significant goedkoper dan Viaplay.
Ik kan F1TV zelfs nog upgraden voor het einde eindelijk in zicht komt.
Netflix vind ik ook belachelijk worden, maar dan nog krijg je veel meer voor minder geld dan Viaplay.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Netflix-gebruiker, en dat nog eens van een gedeeld account, moet je dan toch wel gewend zijn aan aanpassingen in de algemene voorwaarden (en dus ook kosten).
Dan hoop ik ten zeerste voor je dat Netflix zich niet vol gaat focussen op het binnenhalen van sportrechten die ze live willen uitzenden.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Netflix vind ik ook belachelijk worden, maar dan nog krijg je veel meer voor minder geld dan Viaplay.
In de VS zouden ze al de rechten van de F1 willen hebben nu ESPN er mee stopt.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik ten zeerste voor je dat Netflix zich niet vol gaat focussen op het binnenhalen van sportrechten die ze live willen uitzenden.
Oh jij bent er zo iemand, 10 jaar lang iets roepen dat niet klopt en als het dan na 10 jaar wel klopt zeggen 'zie je wel'. Ja zo werkt dat niet, dat betekent enkel dat je 10 jaar lang onzin aan het verkondigen bent.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:13 schreef Eagles89 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)520omhoog%2520gegaan.
Ik zal niet zeggen “told you so” maar…. TOLD YOU SO.
Tik tak tik tak wachten tot die bom valt…en ik eindelijk aan die inmiddels ijskoude champagne kan
Hoeveel mensen zouden er vandaag opgezegd hebben? Hehe
Ik kijk af en toe via mijn vader.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een zeer tevreden Viaplay kijker ben?Vandaag ook weer genoten van de prima voor en nabeschouwing
Geen storingen, geen reclames. En vanmiddag nog lekker darts gekeken!
Ze hebben vorig jaar een truc uitgehaald met aandelen waardoor ze nog even door konden modderen. Maar letterlijk vanaf het moment dat ze 40+ miljoen per jaar uitgaven aan F1 is het aandeel tot vrijwel nul gereduceerd en waren ze ten dode opgeschrevenquote:Op zondag 23 maart 2025 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo iemand, 10 jaar lang iets roepen dat niet klopt en als het dan na 10 jaar wel klopt zeggen 'zie je wel'. Ja zo werkt dat niet, dat betekent enkel dat je 10 jaar lang onzin aan het verkondigen bent.
Ik ook hoor. Betaal graag 20¤ per maand voor hun aanbod. Voornamelijk premier league.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een zeer tevreden Viaplay kijker ben?Vandaag ook weer genoten van de prima voor en nabeschouwing
Geen storingen, geen reclames. En vanmiddag nog lekker darts gekeken!
Ik kan gewoon f1tv app installeren op tv providers kastje. Dan apps en opstarten de app en je inloggegevens nodig en klaar.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:37 schreef Nizno het volgende:
ow wacht... dan moet je hem op maandelijks betalen zetten..
even kijken
11.90 per maand
ja oke dan hoop ik dat iedereen die viaplay heeft geniet van darts, andere sporten, films en series
of ontzettend veel waarde hecht aan via het kastje van de provider te kunnen kijken en niet hoeven te casten met een mobiel apparaat of chromecast of apple versie
dan is alleen het motief darts, andere sporten, films en series nog een optie.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan gewoon f1tv app installeren op tv providers kastje. Dan apps en opstarten de app en je inloggegevens nodig en klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |