Zou mooi zijn maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, nu 50 inzetten en straks het 10voudige winnen ofzo zou leuk zijn
Seizoen duurt nog te lang om te zeggen dat er niks wordt gevondenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar ik zie het niet gebeuren.
Duurt niet lang meer waarna hij te horen krijgt dat het de laatste 5 rondjes moet gebeurenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer gaat Hamilton klagen dat ze niet hadden moeten pitten?
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Bearman Ciao, Bearman Ciao, Bearman Ciao Ciao Ciao
Met deze saaie race, snap ik wel dat ze dingen opnieuw uitleggen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:08 schreef Droopie het volgende:
Bij Sky heb ik al weer een uitleg gekregen over een undercut, nu een uitleg over "graining"
Of we iedere week voor de eerste keer kijken.
Nu netquote:Op zondag 23 maart 2025 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer gaat Hamilton klagen dat ze niet hadden moeten pitten?
Sky kijken is misschien nog wel erger dan Viaplay kijken.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:08 schreef Droopie het volgende:
Bij Sky heb ik al weer een uitleg gekregen over een undercut, nu een uitleg over "graining"
Of we iedere week voor de eerste keer kijken.
dat inzetten op sportwedstrijden is zo vre-se-lijk verslavend. elke sport heeft wel onverwachte wendingen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, nu 50 inzetten en straks het 10voudige winnen ofzo zou leuk zijn
Ik denk dat Max heel veel instellingen uitgeprobeerd heeft en iets gevonden heeftquote:Op zondag 23 maart 2025 09:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
of hij is ultra aan het managen geweest en plukt nu de vruchten
Ja ze moeten ergens over praten, in de race gebeurt vrij weinigquote:Op zondag 23 maart 2025 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met deze saaie race, snap ik wel dat ze dingen opnieuw uitleggen.
Gewoon slechte strategiequote:Op zondag 23 maart 2025 09:09 schreef Monolith het volgende:
met 6 tienden per rondje redt HAM het niet, of de mensen voor hem moeten echt nog tegen een klif op lopen qua bandendegradatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |