SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 00:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
misschien vindt KW het wel spannig?![]()
![]()
hmm nuttig klinkt niet zozeer als meteen leuk?quote:Op zondag 23 maart 2025 00:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een nuttige dag, in elk geval. Jij?
hier ook een hele nuttige dag![]()
Ik was in slaap gevallen vanmiddag, werd om 8 uur ofzo weer wakker.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm nuttig klinkt niet zozeer als meteen leuk?
hier ook een hele nuttige dag![]()
Dus ik ben nu klaar wakker.
How can I make this topic about me?![]()
heb alleen nog wat frietchipjes en.. zoute popcorn als ik die zou maken..quote:Smile, it's free therapy.![]()
kan gewoonquote:Op zondag 23 maart 2025 00:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb alleen nog wat frietchipjes en.. zoute popcorn als ik die zou maken..
is je personeel al gaan slapen?![]()
![]()
Ik ben niet zo van de popcorn, maar zoute sticks zijn wel lekker.
Aiiiii je hebt er al een paar uur slaap opzittenquote:Op zondag 23 maart 2025 00:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen vanmiddag, werd om 8 uur ofzo weer wakker.
Dus ik ben nu klaar wakker.![]()
lekker bolken deze nacht![]()
nope hij is nog wakker hoor ik.. hij beltquote:Op zondag 23 maart 2025 00:27 schreef maily het volgende:
[..]
kan gewoon
is je personeel al gaan slapen?
kaassticks ookquote:Op zondag 23 maart 2025 00:27 schreef gebrokenglas het volgende:
maar daar zit altijd te weinig kaas op .....![]()
die dingen die zo enorm stinken?quote:Op zondag 23 maart 2025 00:27 schreef gebrokenglas het volgende:
en gaat het nu nog steeds over chipsachtig iets?
quote:Op zondag 23 maart 2025 00:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aiiiii je hebt er al een paar uur slaap opzitten![]()
lekker bolken deze nacht![]()
huh? het gaat over zoutjes he ...... niet over andere sticksquote:Op zondag 23 maart 2025 00:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die dingen die zo enorm stinken?
en gaat het nu nog steeds over chipsachtig iets?![]()
![]()
Dwight Yorke en Andy Cole hadden een trio met een tienermeisje in het seizoen 98/99 terwijl ze beiden getrouwd warenwordt je even getowerbridged door een fantastisch spitsen duo die beiden waarschijnlijk op drie benen liepen gezien de Afrikaanse roots van beide heren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja zoutjes ik checkte het ook even bij GG want je weet het maar nooit bij GGquote:Op zondag 23 maart 2025 00:29 schreef maily het volgende:
[..]
huh? het gaat over zoutjes he ...... niet over andere sticks
je weet het maar nooit bij GG?quote:Op zondag 23 maart 2025 00:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zoutjes ik checkte het ook even bij GG want je weet het maar nooit bij GG
juist wel .....![]()
![]()
Van die zoute stengels bedoel ik.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zoutjes ik checkte het ook even bij GG want je weet het maar nooit bij GG
GG zwijgt weer eensquote:Op zondag 23 maart 2025 00:31 schreef maily het volgende:
[..]
je weet het maar nooit bij GG?
juist wel .....![]()
Nooit geweten toenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oh daar ben jequote:Op zondag 23 maart 2025 00:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van die zoute stengels bedoel ik.
![]()
![]()
ja ja stoute stengels
denk die rechter?
Ja exact die dingen. Die zijn lekker.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh daar ben je
![]()
![]()
ja ja stoute stengels
denk die rechter?
[ afbeelding ]
vermoed... dat hij nog een mie ding de ping in doet .. of andere ping meukquote:Op zondag 23 maart 2025 00:32 schreef maily het volgende:
[..]
die is druk bezig met zijn toetsenpoetsers
GG? is klopt dat?
die rechter heb je ook met kaas- en pindakaassmaak .......quote:Op zondag 23 maart 2025 00:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh daar ben je
![]()
![]()
ja ja stoute stengels
denk die rechter?
[ afbeelding ]![]()
die stinken ookquote:Op zondag 23 maart 2025 00:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja exact die dingen. Die zijn lekker.
die pindakaasstengels geproefd. Vond ikquote:Op zondag 23 maart 2025 00:34 schreef maily het volgende:
[..]
die rechter heb je ook met kaas- en pindakaassmaak .......
Nee, dit keer zit je ernaast. Ik had een tomatensoep eerder vandaag.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vermoed... dat hij nog een mie ding de ping in doet .. of andere ping meuk
GG? is klopt dat?How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 00:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dit keer zit je ernaast. Ik had een tomatensoep eerder vandaag.![]()
![]()
ahhh dacht die gooit nog wat in de ping aangezien je lang geslapen hebt.
maar je hebt al soepie gehad
quote:Op zondag 23 maart 2025 00:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat komt niet vaak voor, dat KB het mis heeft![]()
goeie kernwaardequote:Op zondag 23 maart 2025 00:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat komt niet vaak voor, dat KB het mis heeft![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nouja het had gekund inderdaad.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
ahhh dacht die gooit nog wat in de ping aangezien je lang geslapen hebt.
maar je hebt al soepie gehad
Heb ik al zo'n reputatie hier dan? Aiiiii.How can I make this topic about me?![]()
Popcornquote:Op zondag 23 maart 2025 00:40 schreef Kissingbird het volgende:
paprika chippies smaken wel
maar zoute verse popcorn is lekkerder![]()
Dat popcorn gevreet in bioscopen...
Jaaajhhh. Zo alquote:Op zondag 23 maart 2025 00:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedenavond Sally! of eerder.. goedenachtzzz doen.
Mogguhvroeg de F1 proberen te volgen, en begin van de middag ergens heen..Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nou als ik daar over moet uitweiden..quote:Op zondag 23 maart 2025 00:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja het had gekund inderdaad.
Heb ik al zo'n reputatie hier dan? Aiiiii.![]()
![]()
![]()
heerlijk.. zou naast je oor gaan zitten kraken als bezoeker zijndequote:Op zondag 23 maart 2025 00:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Popcorn![]()
Dat popcorn gevreet in bioscopen...
gewoon omdat het kanSmile, it's free therapy.![]()
Nicky ButtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe eens een boekje open over de man met het boekje.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou als ik daar over moet uitweiden..![]()
![]()
![]()
hoe vroeg beginnen ze morgenvroeg?quote:Op zondag 23 maart 2025 00:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaajhhh. Zo alzzz doen.
Mogguhvroeg de F1 proberen te volgen, en begin van de middag ergens heen..Smile, it's free therapy.![]()
8quote:Op zondag 23 maart 2025 00:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoe vroeg beginnen ze morgenvroeg?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
🫣quote:Op zondag 23 maart 2025 00:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou als ik daar over moet uitweiden..![]()
![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe eens een boekje open over de man met het boekje.![]()
![]()
* Kissingbird trekt boekje uit de handen van GGSmile, it's free therapy.![]()
nee neequote:Op zondag 23 maart 2025 00:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
* Kissingbird trekt boekje uit de handen van GG
Nee, vorige week aan me voorbij laten gaan hoorquote:
Bovendien: ik beef overnachten na een verjaardag. Heb teruggekeken in de trein
![]()
R.I.P DTS.![]()
wie heeft er DM's zitten lekken?quote:Op zondag 23 maart 2025 00:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja het had gekund inderdaad.
Heb ik al zo'n reputatie hier dan? Aiiiii.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
nee, er is OVER hem geDM'dquote:Op zondag 23 maart 2025 00:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat DM jij hem allemaal vraagt deze vogel zich nu af?![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas is heel verbouwereerd en had totaal niet zien aankomen dat KB ineens zijn schriftje ging weggrissen....quote:Op zondag 23 maart 2025 00:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
* Kissingbird kietelt GG en trekt het schriftje toch uit zn handen![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
* Kissingbird ziet dat het leeg is?quote:Op zondag 23 maart 2025 00:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is heel verbouwereerd en had totaal niet zien aankomen dat KB ineens zijn schriftje ging weggrissen....Smile, it's free therapy.![]()
Nee klikte maar wat aan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
OchThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
AchOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
Hè verdoriequote:
En soms zit het mee!quote:
Succes met slapen straks, gg
ja dank je. Vooreerst niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 01:15 schreef Sally het volgende:
[..]
En soms zit het mee!
Succes met slapen straks, gg
Maar jullie zijn ook nog klaarwakker.....How can I make this topic about me?![]()
Nope.quote:Op zondag 23 maart 2025 01:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja dank je. Vooreerst niet.
Maar jullie zijn ook nog klaarwakker.....
Maar deze wel
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
invullingquote:Op zondag 23 maart 2025 01:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja dank je. Vooreerst niet.
Maar jullie zijn ook nog klaarwakker.....
No spangThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Scream and shout is het toch ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh ik dacht black eyed peas.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met een verbouwing bezig die heul heul duur is, en ik daarin de juiste keuze moet makenquote:en mijn pa die me daarin perfect advies kon geven er niet meer is
![]()
Geeft veel stress. Kan veel zelf, doe veel zelf, maar niet alles. Wellicht ongegrond, maar toch. Mijn pa had dan en knikje gegeven dat het 'oké' is![]()
Gaat over 30 - 40K“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heel begrijpelijk lieve stoor dat je je vader juist nu erg mist..quote:Op zondag 23 maart 2025 01:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met een verbouwing bezig die heul heul duur is, en ik daarin de juiste keuze moet makenen mijn pa die me daarin perfect advies kon geven er niet meer is
![]()
Geeft veel stress. Kan veel zelf, doe veel zelf, maar niet alles. Wellicht ongegrond, maar toch. Mijn pa had dan en knikje gegeven dat het 'oké' is![]()
Gaat over 30 - 40K![]()
![]()
toch even die bevestiging... die je wellicht niet eens echt nodig hebt maar wel kan zijn
Jij kunt enorm veel zelf weet ik van de foto's die je hier wel eens plaatst!Smile, it's free therapy.![]()
Moet wel zeggen alle hits na where is the love lijken op elkaar van the black eye peas..
Lets get it started en i got a feeling etc ooit een concert van ze gezien en het is net alsof je naar een heel lang nummer zit te luisteren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Al die liedjes gaan over feestjes en zuipenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het blijft een gemis als je een ouder moet missen.quote:Op zondag 23 maart 2025 01:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met een verbouwing bezig die heul heul duur is, en ik daarin de juiste keuze moet makenen mijn pa die me daarin perfect advies kon geven er niet meer is
![]()
Gaat over 30 - 40K![]()
![]()
Thanks. Moet hoe dan ook gebeuren. Ben al begonnenquote:Op zondag 23 maart 2025 01:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk lieve stoor dat je je vader juist nu erg mist..![]()
![]()
toch even die bevestiging... die je wellicht niet eens echt nodig hebt maar wel kan zijn
Jij kunt enorm veel zelf weet ik van de foto's die je hier wel eens plaatst!Maar ik mis die bevestiging die mijn pa kon geven echt. Ik doe eigenlijk altijd alles zelf, maar dat knikje of advies van mijn pa. Dat mis ik gewoon waardoor er nu twijfel is
![]()
En zeker als het over zulke bedragen gaat...“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zelfs jaren later nog.quote:Op zondag 23 maart 2025 01:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Het blijft een gemis als je een ouder moet missen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
We gaan gewoon knallen! Binnenkort is het paleis af!Muren zijn er al uit. Offertes voor de nieuwe keuken en vloer zijn binnen. Let's go! toch?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Logisch dat je dat nu nodig hebt... dat je hem nu extra mist.quote:Op zondag 23 maart 2025 01:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks. Moet hoe dan ook gebeuren. Ben al begonnenMaar ik mis die bevestiging die mijn pa kon geven echt. Ik doe eigenlijk altijd alles zelf, maar dat knikje of advies van mijn pa. Dat mis ik gewoon waardoor er nu twijfel is
![]()
En zeker als het over zulke bedragen gaat...![]()
Dat knikje..die goedkeuring.. kan niemand vervangen van je pa. Vermoed dat je hem nu ook mist naast de goedkeuring.. gemis van hem hierbij (als persoon).Smile, it's free therapy.![]()
ja!!! plaats je straks een foto of dat niet?quote:Op zondag 23 maart 2025 01:38 schreef Stoorzendert het volgende:
We gaan gewoon knallen! Binnenkort is het paleis af!Muren zijn er al uit. Offertes voor de nieuwe keuken en vloer zijn binnen. Let's go! toch?
ben wel benieuwd wat je bedacht hebt.. of heb je het niet uitgetekend , mal gemaakt etc?Smile, it's free therapy.![]()
Nee precies dat. Ik heb een vrouw, een schoonpa, maar dat is niet hetzelfde als je eigen pa die zegt 'jep, dat is oké'quote:Op zondag 23 maart 2025 01:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Logisch dat je dat nu nodig hebt... dat je hem nu extra mist.![]()
Dat knikje..die goedkeuring.. kan niemand vervangen van je pa. Vermoed dat je hem nu ook mist naast de goedkeuring.. gemis van hem hierbij (als persoon).Maargoe, ik moet die keuze nu zelf maken (samen met mijn vrouw), en dat doen we dan maar toch?
ja je / jullie zullen wel moeten nu, komt ook wel goed.quote:Op zondag 23 maart 2025 01:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee precies dat. Ik heb een vrouw, een schoonpa, maar dat is niet hetzelfde als je eigen pa die zegt 'jep, dat is oké'Maargoe, ik moet die keuze nu zelf maken (samen met mijn vrouw), en dat doen we dan maar toch?
Ouchquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De draagmuur is er al uit, dus geen weg terug inderdaadquote:Op zondag 23 maart 2025 01:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja je / jullie zullen wel moeten nu, komt ook wel goed.
Beetje globaal is het
-10K voor de vloer (parket en tegelvloer eruit, nieuwe dekvloer, vloerverwarming, pvc visgraat)
- 20K nieuwe keuken
- 10K overige: schuifpui e.d.
Dan is het huis klaar. 3jr geleden al een badkamer geplaatst voor 28K. Daarvoor al allerlei andere zaken. Totaal straks 100K verbouwd denk ik
Als je al weet dat je vader een knikje geeft dan is het ook zo.quote:Op zondag 23 maart 2025 01:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
Gaat over 30 - 40KIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je al weet dat je vader een knikje geeft dan is het ook zo.
FactsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SpankingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zit Absolution te kijken nu, geweldige prestatie van acteren van Liam Neeson wel weer ook al is het een kutfilm.Lach met een schone bips![]()
Ik kijk nog steeds united 99They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Netflix?quote:Op zondag 23 maart 2025 02:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zit Absolution te kijken nu, geweldige prestatie van acteren van Liam Neeson wel weer ook al is het een kutfilm.Trust nobody![]()
PrimeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zeg ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Snorretjequote:Op zondag 23 maart 2025 02:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zit Absolution te kijken nu, geweldige prestatie van acteren van Liam Neeson wel weer ook al is het een kutfilm.
Trust nobody![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
datmaakikzelfweluitbolkquote:Op zondag 23 maart 2025 02:23 schreef KoningWouter het volgende:
Fijne GroeneBakAanStraatZetDag allemaal!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hierniethoorbolkquote:Op zondag 23 maart 2025 02:23 schreef KoningWouter het volgende:
Fijne GroeneBakAanStraatZetDag allemaal!!!![]()
![]()
![]()
Trust nobody![]()
Ik heb geen groene bak.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3121 / +62 / +0 / 8653 / 9497
2. KoningWouter / 970 / +20 / +5 / 3784 / 4286
3. _UserName_ / 791 / +62 / +0 / 1123 / 1435
4. KillemWieft / 789 / +14 / +0 / 633 / 930
5. Dr.Mikey / 586 / +22 / +27 / 1003 / 1254
6. Moeraskat / 530 / +17 / +0 / 3420 / 3691
7. kree / 469 / +40 / +0 / 1821 / 2090
8. Bally-b / 452 / +0 / +0 / 60 / 124
9. devzero / 417 / +1 / +0 / 323 / 426
10. hemarookworst / 367 / +13 / +0 / 1511 / 1777
11. gebrokenglas / 356 / +30 / +1 / 2095 / 2365
12. Lovely / 336 / +8 / +0 / 1805 / 2104
13. HappyCharly / 333 / +35 / +4 / 1941 / 2169
14. mario390 / 325 / +1 / +0 / 229 / 359
15. sp3c / 300 / +6 / +0 / 616 / 745
16. loveislikeakiss / 287 / +57 / +0 / 1234 / 1427
17. loveyoulongtime / 280 / +65 / +5 / 1242 / 1401
18. Grotetijd / 237 / +5 / +0 / 1218 / 1386
19. Moonlight / 235 / +2 / +0 / 904 / 1047
20. ToT / 233 / +0 / +0 / 1779 / 1905SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zo slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die wedstrijd was ongelofelijk na 6min Bayern 0-1 voor en in de blessuretijd scoort Manchester United nog 2x uit een hoekschop uitslag 2-1
R.I.P DTS.![]()
HinhaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Van engels naar ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bijna bedtijd
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ook voor jou?quote:I'm surrounded by morons!
Vanmiddag weer tijd voor een dutje, ga niet 3x uit bed voor voeding
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
5x?quote:Op zondag 23 maart 2025 03:42 schreef _UserName_ het volgende:
Vanmiddag weer tijd voor een dutje, ga niet 3x uit bed voor voedingI'm surrounded by morons!
Slaap lekker voor de slapersI'm surrounded by morons!
ff wat rust is wel lekker, zonder al dat gefilosofeer of relatiestress
Oke, ja nou ja, als ik hem zie typen denk ik sowieso al dat ie niet nuchter is maar da's taalbarrière
![]()
Die ligt waarschijnlijk een of andere labiele chick uit elkaar te trekken. @Dr.MikeyProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die van @Grotetijd bedoel je?quote:Op zondag 23 maart 2025 04:46 schreef _UserName_ het volgende:
een ex van een niet nader te noemen iemand?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bedoel je dan die ex van @kree ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 04:54 schreef KillemWieft het volgende:
Bedoel je dan die ex van @:kree ?Oh, hij heeft er maar een, en is niet eens echt een ex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het bij één date gebleven of zo. Maar goed, ik ga wat anders doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 04:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, hij heeft er maar een, en is niet eens echt een ex?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Verrassendquote:Op zondag 23 maart 2025 04:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij één date gebleven of zo. Maar goed, ik ga wat anders doen.
Tot later!![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had jou wel minder vaak verwacht als de kleine er is. Maar niets is minder waar 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik eigenlijk ook wel eigenlijk.. Maar vrouwlief sliep al met de laatste voeding en ga niet 3x uit bed om te voeden dus ben er na 2x uit gegaanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oké. Pas maar op straks breekt het je nog opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik rust overdag natuurlijk ook, als dat niet meer gaat ga ik het anders aanpakken en wellicht hoef ik er dan niet elke 3-4 uur uit maar kan de nacht doorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja die tijd gaat er ook weer aankomen maar dat duurt nog wel ffkes
De tijd zal het lerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daarom, vooralsnog gaat het goed met 2 voedingen in de nacht en dagrust. Vandaag ook een dagje niks, morgen gehoortestTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Deze vrouw!quote:Op zondag 23 maart 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
Oké. Pas maar op straks breekt het je nog op
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben blij dat ik die tijd achter de rug heb. Altijd druk en amper tijd om tv of zo te kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killemquote:![]()
Lang niet gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat doe ik bij dagrust. Docu op, in slaap vallen en doorquote:Op zondag 23 maart 2025 06:27 schreef Dotteke het volgende:
Ben blij dat ik die tijd achter de rug heb. Altijd druk en amper tijd om tv of zo te kijkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Had ik ook wel andere dingen te doen. Het huis, de was, de strijk, de tuin. Boodschappen voor het eten zorgen. De kleine.quote:Op zondag 23 maart 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat doe ik bij dagrust. Docu op, in slaap vallen en door
Dagrust? dat kende ik helemaal niet toen ik de kids hadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, ik moet zeggen dat ik het aardig redt, grootste deel huisouden, boodschappen, eten.. Alleen de tuin wil ik nog mee aan de slag maar dat lukt wel, doe het meeste in de ochtend en dan in de middag kan ik het rustiger aan doen, gaat prima. Scheelt ook dat ik niet alleen ben natuurlijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja je doet het goed, alles onder controle.
En het stoppen met roken ook nog steeds goed?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat gaat ook lekker ja, niet verwacht eigenlijkquote:Op zondag 23 maart 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
Ja je doet het goed, alles onder controle.
En het stoppen met roken ook nog steeds goed?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ben er ook niet zo mee bezig hoe lang ik ben gestopt en zo, vind het wel lekker zo
Dat is alleen maar fijn en voor jullie meisje ook, geen papa en mama met stinkende kleren van de rook waar ze tegen aan ligt. Goed gedaan hoor
Ja denk dat we wel met trots op de eerste 2 weken terug kunnen kijken, ook zonder kraamhulp. De eerste regeldagen ook gehad.. was even zwaar maar hebben we gered.. straks de fles weer doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja je rolt er zo in en voor je weet is het net of het nooit anders is geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat idee komt als steeds meer, we zijn vandaag 2 weken thuis en het zit er al goed ingebakkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja het is je instinct je rolt er zo in. In de dierenwereld ook, en daar hebben ze geen kraamhulp of klokken voor de voedingstijden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee idd, ik zou kunnen wachten met de voeding omdat ze 0u en 3u heeft gehad, dus ma er nu 4 uur tussen zitten en ik hoor haar nog niet, maar ben het lieve voor en dan haal ik aar naar beneden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja als de voedingstijd om de drie uur is en er zit nu 4 uur tussen zou ik ook niet langer wachten.
Had ze dat in de nacht maar of niet
dan was ik er een uurtje later uit idd.. het is dat vrouwlief de late voeding heeft gemist (had zelf wekker staan voor het geval dat), anders was ik er nu pas uit gegaan. Het leven met een kind is veel aanpassen
Na 3 tot 4 uur zonder voeding zakt de bloedsuiker spiegel van de kleine en te lang te laag kan schadelijk voor de hersentjes zijn. (althans is mij altijd verteld)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps, had ze geen wekker gezet?quote:Op zondag 23 maart 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
dan was ik er een uurtje later uit idd.. het is dat vrouwlief de late voeding heeft gemist (had zelf wekker staan voor het geval dat), anders was ik er nu pas uit gegaan. Het leven met een kind is veel aanpassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar ik wil er niet te vaak uit in de nacht, was er nu 0u uit en dan blijf ik er ook uit na de 2e nachtvoeding, 3 uur in dit gevalTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
voor voedingen zet zij geen wekker in de nacht/late avond, ik wel zodat zij kan doorslapen mocht ze het niet halen wakker te blijven, dan heeft ze gewoon haar rust nodigquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ff de box prepareren, flesje maken en voeden, tot over een half uurtje ofzo
Maar jij toch ook? Jij gaat er in de nacht al steeds uit en voor de vroege voeding.quote:Op zondag 23 maart 2025 06:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
voor voedingen zet zij geen wekker in de nacht/late avond, ik wel zodat zij kan doorslapen mocht ze het niet halen wakker te blijven, dan heeft ze gewoon haar rust nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat doe je snel. tot straksquote:Op zondag 23 maart 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
ff de box prepareren, flesje maken en voeden, tot over een half uurtje ofzo
Ik heb geen epilepsiequote:Op zondag 23 maart 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar jij toch ook? Jij gaat er in de nacht al steeds uit en voor de vroege voeding.
Met de medicatie die ze gebruikt toch ook geen aanvallen meer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee maar rust blijft belangrijk, dat ze niet verstoord wakker wordt door bv een (menselijke) wekkerquote:Op zondag 23 maart 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met de medicatie die ze gebruikt toch ook geen aanvallen meer?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zo heb je de fles nu al gegeven? Dat doe je snelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ben aan het multitaskenquote:Op zondag 23 maart 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Zo heb je de fles nu al gegeven? Dat doe je snel
O je bent nu ook de fles aan het geven
Morguh GGquote:
Morguh Paulquote:
Hoezo verslaafd aan DTSquote:
Ik ben ook nog maar 3 minuten wakkerquote:Op zondag 23 maart 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG
[..]
Morguh Paul
[..]
Hoezo verslaafd aan DTS
Niet!quote:Op zondag 23 maart 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG
[..]
Morguh Paul
[..]
Hoezo verslaafd aan DTS
quote:Op zondag 23 maart 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb last van mijn rug, komt Dotteke mij masseren?helaas, zelf ook last van mijn rug
Inderdaad, we zijn niet verslaafd, we checken gewoon even het topic.quote:How can I make this topic about me?![]()
Nee jij niet UN die zijn kleine aan het voeden is en tegelijkertijd hier zitquote:Op zondag 23 maart 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maar 3 minuten wakker
Nou echt wel. Dat blijkt nu welquote:
Moet ik jou masseren dan? Ik denk dat je je dan heel snel weer beter meldt.quote:
iets van: auw auw nee laat maar dit is ook niksHow can I make this topic about me?![]()
even checkenquote:Op zondag 23 maart 2025 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, we zijn niet verslaafd, we checken gewoon even het topic.
O dan laat maar aan auw auw nee laat maar dit is ook niks heb ik niksquote:Op zondag 23 maart 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet ik jou masseren dan? Ik denk dat je je dan heel snel weer beter meldt.
iets van: auw auw nee laat maar dit is ook niks
Heb er al een stuk of drie op. Nummer 4 kan er ook nog wel bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 23 maart 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
Heb er al een stuk of drie op. Nummer 4 kan er ook nog wel bij
* gebrokenglas schenkt Dotteke en de anderen een lekker kopje koffie inHow can I make this topic about me?![]()
![]()
Lekker thnx
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: