Op je rug in een spleet. Weet niet of dat ook lekker kan liggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ondertussen slaapt jane nog niet als een prinsesje in haar grote bed
Ah .. onze mastermind.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:00 schreef Puzzie het volgende:
Maar volgens Kiki is het spel gespeeld en wint Jordy BB 25
Volgens Kiki mogen we geen mening hebben over de "zoen" van Matt/ Jolien, pas over 3 weken..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:00 schreef Puzzie het volgende:
Ben er serieus wel bang voor. Die jongen heeft veel aanbidders 🙄quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:00 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben de podcast van Michelangelo nu aan het kijken maar de titel was duidelijkquote:
Dat heb ik gezien in die auto podcast met die Nickquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens Kiki mogen we geen mening hebben over de "zoen" van Matt/ Jolien, pas over 3 weken..
Hij had wel gelijk Jeff gebeld, want hij zag het live
Jeff zijn DM stroomde over
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:36 schreef Puzzie het volgende:
Ah hoe later op de avond hoe meer een pro kartel COS.
Grappig
Doe dit eens niet. Hou het lekker bij de streamsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
verrassend dat jullie tegelijk allemaal weer 'gezellig' komen kletsen ook
Ohja goeie. Die zet ik ook ff op tijdens de volgende SL’s.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben de podcast van Michelangelo nu aan het kijken maar de titel was duidelijk
Weer een man?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ben er serieus wel bang voor. Die jongen heeft veel aanbidders 🙄
Man/vrouw NL/BE moet imo niks uitmaken. En boeit me ook helemaal niksquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Weer een man?
Maar idd Jordy is een idool voor velen.
Watte, waar, wanneer, waarom? Dus Keanu vond het een zoen of toch niet ? En belt Jeff? nou nou nou.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens Kiki mogen we geen mening hebben over de "zoen" van Matt/ Jolien, pas over 3 weken..
Hij had wel gelijk Jeff gebeld, want hij zag het live
Jeff zijn DM stroomde over
Het zou niets uit moeten maken maar zo werkt het wel een beetje.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Man/vrouw NL/BE moet imo niks uitmaken. En boeit me ook helemaal niksMoge de beste winnen. Maar das zeker niet Jordy imo
Video staat in het andere topicquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:08 schreef kater1 het volgende:
[..]
Watte, waar, wanneer, waarom? Dus Keanu vond het een zoen of toch niet ? En belt Jeff? nou nou nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |