SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan je ervan eten of heb je er een voor je kop?quote:Uw ADH vitamine Worst
Jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je ervan eten of heb je er een voor je kop?![]()
Dan niet slapen en gewoon een wandeling maken of een leuke film op zetten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ron Jans alle vrouwtjes willen wiepen met Ron Jans.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik werd ervan beticht dat ik te weinig scoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je werd zeker gelijk met pek en veren het dorp uitgejaagd
Ik heb uitgelegd dat dat allemaal door jullie komt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Der MThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk twister frietjes met een burger en een milkshakequote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oehquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk twister frietjes met een burger en een milkshakewelke burger?
![]()
Deze ziet er wel lekker uit https://www.mcdonalds.com/nl/nl-nl/product/mccrispy-greek.htmlquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze ziet er wel lekker uit https://www.mcdonalds.com/nl/nl-nl/product/mccrispy-greek.html![]()
![]()
![]()
Wel goeiequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Anxiety keep on tryin' me
I feel it quietly, tryna silence me, yeah
My anxiety, can't shake it off of me
Somebody's watchin' me
And my anxiety, yeah
Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze hebben ook old amsterdam bitterballen![]()
![]()
![]()
Vooral de citroenige sausquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze ziet er wel lekker uit https://www.mcdonalds.com/nl/nl-nl/product/mccrispy-greek.htmlTrust nobody![]()
36000 stapjes...
Ja godver ik ken mezelf, dan loop ik dus zo van het station nog naar huis want dan gaan we voor 40kHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Rustig aanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
36000 stapjes...
Ja godver ik ken mezelf, dan loop ik dus zo van het station nog naar huis want dan gaan we voor 40k![]()
Had die ooit gegeten van Kwekkeboom in de oven, die is best lekkerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze hebben ook old amsterdam bitterballenUw ADH vitamine Worst
Zelf ben ik geen kwekkeboom fan. Maar misschien met oude kaas erin welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had die ooit gegeten van Kwekkeboom in de oven, die is best lekker"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Smelt je nu?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het regent ik sta nog buiten mensen![]()
Heb van Kwekkeboom stoofvlees kroketten in de vriezer , die is wel goedquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelf ben ik geen kwekkeboom fan. Maar misschien met oude kaas erin wel
Uw ADH vitamine Worst
Oeh, het proberen waardquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb van Kwekkeboom stoofvlees kroketten in de vriezer , die is wel goed![]()
![]()
Ga ik die ook eens uit proberenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb van Kwekkeboom stoofvlees kroketten in de vriezer , die is wel goed"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Plus heeft ze ook van huismerk, die wil ik ook een proberen, wel stukje goedkoperUw ADH vitamine Worst
Dat is wel een pluspuntquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
Plus heeft ze ook van huismerk, die wil ik ook een proberen, wel stukje goedkoper![]()
Eten besteld![]()
Kan ik zo in Utrecht ophalen en dan naar huis huppelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat voor eten heb je besteld?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Eten besteld![]()
Kan ik zo in Utrecht ophalen en dan naar huis huppelen![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Prima tvquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze gelijk besteld
https://tweakers.net/pric(...)utm_campaign=organic![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Meerdere als je koopzegels spaartmaar die spaar ik niet
![]()
![]()
Beter dan dudje, die heeft pannenkoekenrestaurant vanavondquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die van hr?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, die ene reageert weer en is nog steeds boos.Trust nobody![]()
Oh ohquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, die ene reageert weer en is nog steeds boos.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doe je goedquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja schiet niet op natuurlijk.
Heb haar met 15 berichten al op stang.![]()
![]()
Amateurquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja schiet niet op natuurlijk.
Heb haar met 15 berichten al op stang.
Ik kan het met minderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jeuj verlost uit de ellende.
Ze is de interesse kwijt geraakt
Prima, dat was ik al op het moment dat jij zei dat je HR deed.![]()
![]()
Waarom dan toch doorpraten?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:47 schreef KoningWouter het volgende:
Jeuj verlost uit de ellende.
Ze is de interesse kwijt geraakt
Prima, dat was ik al op het moment dat jij zei dat je HR deed.Trust nobody![]()
Ja weet ik ook niet.quote:
Vind het raar dat je uberhaupt doorpraat als je na 15 berichtjes al pissig op iemand bent.![]()
Ik bedoelde jouquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet.
Vind het raar dat je uberhaupt doorpraat als je na 15 berichtjes al pissig op iemand bent.Trust nobody![]()
Krijg je standaard een match op zondag?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:52 schreef KoningWouter het volgende:
Nouja, morgen krijgen we de volgende match. Zien we het wel weer.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja omdat ik toch dacht van misschien valt hier nog wat te halen. Had het misschien beter kunnen afkappen idd.quote:
Maar hej, ik heb 15 jaar niet gedate he. Moet het allemaal weer ff leren.![]()
![]()
Nee elke dag geloof ik. Is dagje 1 dat ik op die website zit he dus weet het echt niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Krijg je standaard een match op zondag?![]()
![]()
Ah grappigquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee elke dag geloof ik. Is dagje 1 dat ik op die website zit he dus weet het echt niet.
Misschien is die van morgen wel accountmanager
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah alweer zo'n feestnummer!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah grappig
Misschien is die van morgen wel accountmanager![]()
![]()
Is dat wel een opleiding?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah grappig
Misschien is die van morgen wel accountmanager![]()
Geen ideequote:
Heb het idee dat het vol gladjakkers zitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen idee
Heb het idee dat het vol gladjakkers zit![]()
Die van mijn bedrijf is ook echt zo'n hockey balquote:
Wel een beetje gezellige bal
Maar desalniettemin een balHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een bal is een balquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die van mijn bedrijf is ook echt zo'n hockey bal
Wel een beetje gezellige bal
Maar desalniettemin een bal![]()
Ook zo leuk voor vrouwen die kijken om te daten
De hoeveelheid mannen die entrepreneur zijn
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Apt aptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat had je dan willen halen als je haar vanaf seconde 1 al stom vindt?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja omdat ik toch dacht van misschien valt hier nog wat te halen. Had het misschien beter kunnen afkappen idd.
Maar hej, ik heb 15 jaar niet gedate he. Moet het allemaal weer ff leren.Trust nobody![]()
Goede vraagquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat had je dan willen halen als je haar vanaf seconde 1 al stom vindt?![]()
Die van achter de wolkjes
Hij komt er net weer uit hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn zon heeft er geen zin meer inquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Die van achter de wolkjes
Hij komt er net weer uit hier![]()
Ik heb eten maar ik wacht nog even met opetenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bijna thuis
De teller zegt nog 300 stapjes
Gaan we het reddenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jawelquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
Bijna thuis
De teller zegt nog 300 stapjes
Gaan we het redden![]()
Hulp nodig?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee kan niet besluiten wat ik zal bestellen en waar![]()
Probeer voor jezelf te peilen welke categorie je aanspreektquote:
Pizza, hamburger, sushi, Chinees, etcHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ik doe altijd andersomquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Probeer voor jezelf te peilen welke categorie je aanspreekt
Pizza, hamburger, sushi, Chinees, etc![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Probeer voor jezelf te peilen welke categorie je aanspreekt
Pizza, hamburger, sushi, Chinees, etc
Trust nobody![]()
Las ooit dat buitenlanders dat standaard nemen in Indiaquote:Uw ADH vitamine Worst
Is ook lekkerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Las ooit dat buitenlanders dat standaard nemen in IndiaTrust nobody![]()
Ze zullen daar ook wel hele andere gerechten hebben. Deze zullen wel zijn aangepast aan de smaak van hier. Net als met vele Aziatische gerechten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Las ooit dat buitenlanders dat standaard nemen in India![]()
Kloptquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze zullen daar ook wel hele andere gerechten hebben. Deze zullen wel zijn aangepast aan de smaak van hier. Net als met vele Aziatische gerechten.Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou dat met jou wel een keer willen eten
Trust nobody![]()
Geen idee. Gewoon chatten kijken of het leuk kon worden...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat had je dan willen halen als je haar vanaf seconde 1 al stom vindt?![]()
Stom en doch leukquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon chatten kijken of het leuk kon worden...![]()
Klinkt niet echt oprechtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon chatten kijken of het leuk kon worden...Trust nobody![]()
Ja wel goed eigenlijk, hele dag in de zon doorgebracht langs de Maas.quote:
Meegedaan met https://maascleanup.nl/actie/opruimacties/
Geeft toch wel een goed gevoel (ook al is het eigenlijk een nutteloze exercitie)I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb 15 jaar niet gedate, wist ja niet eens wat ik moest verwachten...Trust nobody![]()
Oh lekker bezig geweestquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja wel goed eigenlijk, hele dag in de zon doorgebracht langs de Maas.
Geeft toch wel een goed gevoel (ook al is het eigenlijk een nutteloze exercitie)
In ieder geval lekker in het zonnetje![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geeft toch wel een goed gevoel (ook al is het eigenlijk een nutteloze exercitie)
Waarom nutteloos?Trust nobody![]()
Ik ga dat eens een keer bestellen, wel een keer zelf gemaakt met een zakje kruidenpasta, dat was ook wel lekkerquote:Uw ADH vitamine Worst
Dacht nog aan je toen ik een fles wijn zag drijven in de kromme Rijnquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geeft toch wel een goed gevoel (ook al is het eigenlijk een nutteloze exercitie)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Leuke associatie welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dacht nog aan je toen ik een fles wijn zag drijven in de kromme Rijn![]()
Goed hoor. Gezellig kraambezoek gehad, goede vriend van me die ik niet vaak zie, maar als we bij elkaar zijn gaat de moppentap open.quote:
Tijdens het eten zojuist had ik nog naweeën: we aten nasi met kipsaté, dus ik zeg tegen vrouwlief; wat zielig, die kippen zijn in hun slaap geslacht, ze zaten al op stok...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Naja nutteloos in zoverre dat je het eigenlijk bij de bron moet aanpakken. Over een paar weken ligt het gewoon weer vol.quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dacht nog aan je toen ik een fles wijn zag drijven in de kromme Rijn![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed hoor. Gezellig kraambezoek gehad, goede vriend van me die ik niet vaak zie, maar als we bij elkaar zijn gaat de moppentap open.
Tijdens het eten zojuist had ik nog naweeën: we aten nasi met kipsaté, dus ik zeg tegen vrouwlief; wat zielig, die kippen zijn in hun slaap geslacht, ze zaten al op stok...![]()
![]()
![]()
Hallloooooquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom boosquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, die ene reageert weer en is nog steeds boos.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je knapt af op iemands beroep.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja omdat ik toch dacht van misschien valt hier nog wat te halen. Had het misschien beter kunnen afkappen idd.
Maar hej, ik heb 15 jaar niet gedate he. Moet het allemaal weer ff leren.
Meh.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ging ze zeuren dat het HRM was?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat HR een afdeling binnen een bedrijf was in plaats van een opleiding of zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee in principe niet. Maar wel op dat ze zo pissig werd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je knapt af op iemands beroep.
Meh.![]()
Die zit zeker in het examenjaar, veel te druk om te daten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat HR een afdeling binnen een bedrijf was in plaats van een opleiding of zo.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hoe is het met uquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vroeg of het een studie was. Dat vond ze beledigend...quote:
Vriendin van een vriend van me doet ook HR.
Ik heb in ieder geval geen idee wat ik verkeerd heb gedaan.![]()
![]()
Niks denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vroeg of het een studie was. Dat vond ze beledigend...
Ik heb in ieder geval geen idee wat ik verkeerd heb gedaan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb geen idee. Ik denk dat het nog grote ellende gaat worden qua daten de komende tijd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die zit zeker in het examenjaar, veel te druk om te daten.![]()
![]()
Klinkt als een match voor kreequote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vroeg of het een studie was. Dat vond ze beledigend...
Ik heb in ieder geval geen idee wat ik verkeerd heb gedaan.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dankkkkkkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Straks eens voetbal kijken, zien of mijn cluppie aanhaakt of afhaakt aan de topTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb je ook al een quiz gemaakt?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik denk dat het nog grote ellende gaat worden qua daten de komende tijd.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Is hier niet veel van te merken tbhquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat ik van vandaag heb geleerd is dat ik in ieder geval zwaar sociaal onhandig ben.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nope, ik vind dat soort vragenlijstjes en zo niet zo leuk. Wil liever gewoon een beetje chatten en kijken waar het schip strandt.quote:![]()
Doe maar danquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ik vind dat soort vragenlijstjes en zo niet zo leuk. Wil liever gewoon een beetje chatten en kijken waar het schip strandt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja misschien omdat wij mannen zijn en ik vrouwen niet begrijp. Maar misschien was zij ook een beetje weird.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is hier niet veel van te merken tbh![]()
Ik denk dat laatstequote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja misschien omdat wij mannen zijn en ik vrouwen niet begrijp. Maar misschien was zij ook een beetje weird.![]()
Ik dacht gewoon bolkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Sowieso!!! Wat gaan we doen kitesurfen?![]()
Ah ja, ik weet niet meer hoe je op paiq matches krijgt, ik kreeg ze volgens mij meestal via de quizquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ik vind dat soort vragenlijstjes en zo niet zo leuk. Wil liever gewoon een beetje chatten en kijken waar het schip strandt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nog geen 24u op die site en nu ben je al negatiefquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja misschien omdat wij mannen zijn en ik vrouwen niet begrijp. Maar misschien was zij ook een beetje weird.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja je kunt daar speeddaten en je wordt elke dag gematched aan iemand blijkbaar. Maar ik heb ook geen idee. Ben pas vandaag begonnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik weet niet meer hoe je op paiq matches krijgt, ik kreeg ze volgens mij meestal via de quiz![]()
![]()
Beste date!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kaarsjes aan, op de bank bolken totdat we niet meer kunnen!![]()
Ik ben niet negatief. Heb verder wel leuke ervaringen met Paiq hoor. Ook wel eens een leuke date uit gekomen vroeger. Vandaar dat ik terug kwam.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog geen 24u op die site en nu ben je al negatief![]()
Maar hij pakt wel doorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog geen 24u op die site en nu ben je al negatief
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nou je zei ook al dat je er achter bent gekomen dat je sociaal onhandig bent. Vind dat ook wel meevallenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief. Heb verder wel leuke ervaringen met Paiq hoor. Ook wel eens een leuke date uit gekomen vroeger. Vandaar dat ik terug kwam.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Anders kom je er niet neequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Thanksquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou je zei ook al dat je er achter bent gekomen dat je sociaal onhandig bent. Vind dat ook wel meevallen
Ik vond het gewoon een apart gesprek vanmorgen. Heb nog nooit een date gehad waarbij ik na 2 minuten iemand al op de kast had...![]()
Ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks
Ik vond het gewoon een apart gesprek vanmorgen. Heb nog nooit een date gehad waarbij ik na 2 minuten iemand al op de kast had...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oja voordat ik het vergeet. Kreeg net een mailtje dat ik een fotobewonderaar had! Eens even kijken wat dat is.![]()
Je kan model wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:21 schreef KoningWouter het volgende:
Oja voordat ik het vergeet. Kreeg net een mailtje dat ik een fotobewonderaar had! Eens even kijken wat dat is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pizza gegeten mixed grill was lekker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:21 schreef KoningWouter het volgende:
Oja voordat ik het vergeet. Kreeg net een mailtje dat ik een fotobewonderaar had! Eens even kijken wat dat is.![]()
Heb je ook al een cijfer voor je foto?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nope, ik snap sowieso niets van die website nog.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Heb je ook al een cijfer voor je foto?![]()
Je stelde wel n rare vraagquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja misschien omdat wij mannen zijn en ik vrouwen niet begrijp. Maar misschien was zij ook een beetje weird.Trust nobody![]()
Je kon inderdaad ook foto toernooien doen, dat vond ik wel jammer, ging voorbij aan het idee van hun dat je eerst moest praten zonder foto's te zienI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Alle beetjes helpenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja nutteloos in zoverre dat je het eigenlijk bij de bron moet aanpakken. Over een paar weken ligt het gewoon weer vol.
Trust nobody![]()
Yup heeft wel Tinder vibe. Vond gewoon chatten en zien waar het schip strandt leuker.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Je kon inderdaad ook foto toernooien doen, dat vond ik wel jammer, ging voorbij aan het idee van hun dat je eerst moest praten zonder foto's te zien![]()
Mwaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja puur ontwetendheid van mijn kant. Ben ik met je eens.
Dab had je daarna anders gereageerdTrust nobody![]()
Heb het nog geprobeerd recht te trekken maar ze was tot op het bot beledigd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mwa
Dab had je daarna anders gereageerd![]()
![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb het nog geprobeerd recht te trekken maar ze was tot op het bot beledigd.Trust nobody![]()
Kan heel goedquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe is jouw date leven?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat gaat de lunch worden?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zit nog op mijn lunch te wachten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pork belly bao. Soort van Aziatisch bbq tentje. Buiten bij een meertje. Maar het is best druk, dus ik hoop dat ik niet te lang hoef te wachtenquote:![]()
Klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Pork belly bao. Soort van Aziatisch bbq tentje. Buiten bij een meertje. Maar het is best druk, dus ik hoop dat ik niet te lang hoef te wachten
Dat wordt smullen![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: