Lijkt mij vrij logisch idd .. is ook niets mis mee om je ff terug te trekkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iedereen heeft wel eens een offday en vooral nu de groep kleiner is en het einde in zicht, familie gezien en foto's
Dan begint het denken en verlangen naar huis groter te worden en is het ook makkelijker om je even ergens terug te trekken.
Lekker hypocriet, of zoals de waard is.............quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:44 schreef ledn81 het volgende:
Jordy : "Hey als er straks chocola of snoep is, achterhouden he"
Mattie drukte ook veel achterover, dus zal hij nu ook doen. Had vorige week een sok vol met snoepquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:44 schreef ledn81 het volgende:
Jordy : "Hey als er straks chocola of snoep is, achterhouden he"
en met jattenquote:
Ook jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:47 schreef Verida het volgende:
[..]
en met jatten
het is toch echt wel zielig aan worden. Ze hoeven het nog maar met 5 personen te delen, waarom dan achter gaan houden ?
Ik heb het gelukkig nooit gehad, dus kan er niet over oordelenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:30 schreef Puzzie het volgende:
Laten brandwonden alsjeblieft niet bagatelliseren
Ook wel een beetje overacting hoor...Brandwond doet een paar dagen pijn, maar hier moet alles erger zijn...Vooral bij Jane...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig nooit gehad, dus kan er niet over oordelen![]()
Ik vond het er bij jane vorige week uitzien alsof het wel mee leek te vallen, maar schijn bedriegt schijnbaar wat dat betreft, aangezien ze er nu nog steeds zoveel last van heeft.
Mijn ex heeft maandenlang in Beverwijk gelegen, en die pijn is de ergste pijn .quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig nooit gehad, dus kan er niet over oordelen![]()
Ik vond het er bij jane vorige week uitzien alsof het wel mee leek te vallen, maar schijn bedriegt schijnbaar wat dat betreft, aangezien ze er nu nog steeds zoveel last van heeft.
Ik heb een grote brandwond op mijn arm gehad, net een nieuw stoomstrijkijzer en die viel uit mijn hand, heb hem opgevangen met mijn arm en voelde eerst helemaal niets, later een grote wond en ik kan je vertellen dat dat echt heel erg pijn doet. Naar de dokter geweest en speciale gaasjes gekregen met zalf of iets. Heeft weken geduurd, voor ik zonder iets erop en helemaal zonder pijn was.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ook wel een beetje overacting hoor...Brandwond doet een paar dagen pijn, maar hier moet alles erger zijn...Vooral bij Jane...
Als je maandenlang in Beverwijk moet liggen dan kan je dat niet gaan vergelijken met wat wij hier bij BB zien, en al helemaal niet met die vinger van Mattheus.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn ex heeft maandenlang in Beverwijk gelegen, en die pijn is de ergste pijn .
Ik heb mijn vinger weleens verbrand en dat blijft al heel lang pijn doen![]()
Uiteraard is er een groot verschil in hoeveel % iemand is verbrand maart dat gaat meer om kansen om daar levend uit te komen infectie gevaar etc.
Maar ook kleine wonden zijn heel erg pijnlijk en duren lang om te genezen.
Mattheus vroeg het wel eerst: BB mag ik wat zeggen? (was duidelijk dat hij over de SM wou vertellen, want iedereen vroeg zich af waar die ballen vandaan kwamen)quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:28 schreef Folies het volgende:
Mattheus vertelde gelijk na die balletjes opdracht met freeze, dat hij balletjes moest verstoppen. Normaal mag je dat toch ook niet gelijk uit de doeken doen. Dus wat dat betreft is de SM ook mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |