Dat zeker wetenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:54 schreef Was-beer het volgende:
Zouden de DM-ers nu samen in de suite moeten slapen?
Ze gaat wel een stapje verder dan zoenen hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Anders gezegd, wat wint ie er mee.
2 weken een beetje zoenen en verder alleen gezeik van zijn medebewoners en de buitenwereld.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:54 schreef Was-beer het volgende:
Ik denk dat Mattheus dan weer iedere nacht buiten zitquote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:54 schreef Was-beer het volgende:
samen met jordy, want dan komt snurkende Jane bij hem op de kamerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Mattheus dan weer iedere nacht buiten zit
Ik hoor hem niet over jane. Is gewoon aan het kaarten met jolien en mattiquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:02 schreef Puzzie het volgende:
Ah dus gaat meer om Jane dan de suite begrijp ik
Dit is zo'n eenzijdige knuffel!quote:
Ja, vaak zo bitter.....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
doe ik ook altijd, dan heb je minder kans dat die pil achter op je tong uit elkaar valt
want als er iets smerig is dan is het wel zo'n pil achter op je tong blijven plakken...
Zie ik ook hoor. Als Matti 1 keer knapt, hebben we scanman.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dit is zo'n eenzijdige knuffel!
Jolien hangt de laatste dagen wel vaker zo aan Matti, langs achter knuffelen of aanraken/schouders masseren.
Matti durft haar niet wegduwen of van zich afschudden, maar draait zich ook nooit naar haar toe om terug te knuffelen of zo.
Ik vind toch telkens eruit zien alsof Matti zich er vooral oncomfortabel bij voelt.
Als mensen dit als vriendschap zien, oke.
Maar ik knuffel niet zo eenzijdig met vrienden. Dat gebeurt misschien eens een keertje, maar als iemand niet terug knuffelt, dan voel je dat toch aan als niet-zo-gewenst en doe je het niet meer?
Petje af voor die jongen.....er kan zo veel ellende van komen en dat is hem het vast niet waard.....dus nog even volhouden.....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met het verschil dat Jeffrey hapte en Mattheus de boot probeert af te houden
Ik zie er iig niet in wat half internet er wel in ziet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jolien hangt de laatste dagen wel vaker zo aan Matti, langs achter knuffelen of aanraken/schouders masseren.
Matti durft haar niet wegduwen of van zich afschudden, maar draait zich ook nooit naar haar toe om terug te knuffelen of zo.
Ik vind toch telkens eruit zien alsof Matti zich er vooral oncomfortabel bij voelt.
Maar ik knuffel niet zo eenzijdig met vrienden. Dat gebeurt misschien eens een keertje, maar als iemand niet terug knuffelt, dan voel je dat toch aan als niet-zo-gewenst en doe je het niet meer?
Ja inderdaad, en als hij nu een hekel aan haar had maar hij vindt haar wel aardig.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. In de buitenwereld kun je het ontlopen. Hier kan hij nergens naartoe. Zodra hij ergens is is zij er ook.
Jeff hapte ook niet bij de eerste knuffel en duwde haar in het begin vaak van zich af.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Verband voor Jane.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:22 schreef Ireth het volgende:
"Ohneeeeee ze hebben de verkeerde gegeven..."
Geen idee wat??
Klein wondje wat is gaan ontsteken, aansteller is hetquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat heeft Mattie met zijn vinger?
Weet niemand blijkbaar, heb die vraag hier vaker voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat heeft Mattie met zijn vinger?
Is voor hem niet lekker en ook niet voor de bewoners als hij er niks omheen doet..... Ik heb een keer fijt gehad door een klein wondje.....ben je verder van huis.....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klein wondje wat is gaan ontsteken, aansteller is het
Verbrand en brandwonden zijn zeer pijnlijk, Bij Jane , ook bij Mattie , klein is net zo pijnquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klein wondje wat is gaan ontsteken, aansteller is het
De andere bewoners vroegen hem er al naar. Het was al verklapt door de vrienden en familie die constant riepen : "waar heeft Mattie die ballen verstopt"quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:28 schreef Folies het volgende:
Mattheus vertelde gelijk na die balletjes opdracht met freeze, dat hij balletjes moest verstoppen. Normaal mag je dat toch ook niet gelijk uit de doeken doen. Dus wat dat betreft is de SM ook mislukt.
Afdoen is sowieso niet nodig en erg flauw. Gewoon niet doenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:30 schreef Folies het volgende:
Liever een klein verbrandwondje dan 4 grote.
Maken anderen denk zelf uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Afdoen is sowieso niet nodig en erg flauw. Gewoon niet doen
Heeft jane zelf ook. Heel dramatisch op de grond gaan zitten huilen en later is alles weer over. Ze moeten ook eens naar zichzelf kijken. De enige die gelijkmatig in gedrag is mattiquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:20 schreef KangaP het volgende:
Scharice en Jane mompelen over de mood swings van Jordi
Tot ze zelf een keer een brandwond hebben. Dan praat je wel andersquote:
Denk slaperig of branderige ogenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Jordy niet in zijn hum is knippert hij heel snel met zijn ogen.....
Wij weten niets van andermans ongemakken hier of wat dan ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tot ze zelf een keer een brandwond hebben. Dan praat je wel anders
zucht,quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft jane zelf ook. Heel dramatisch op de grond gaan zitten huilen en later is alles weer over. Ze moeten ook eens naar zichzelf kijken. De enige die gelijkmatig in gedrag is matti
blijkbaar wel anders hadden mensen wel anders daarover gesprokenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:34 schreef Folies het volgende:
[..]
Wij weten niets van andermans ongemakken hier of wat dan ook.
Mag ik reageren hoe ik wil.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
zucht,
ze hebben het nu over de moodswings van Jordy, waarom dan gelijk weer erbij halen dat ze naar zichzelf moeten kijken. Ze hebben het niet over zichzelf, maar over jordy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |