Wat is OG?quote:
'Oude Garde ' komt het op neerquote:
O op die manier. Ik zat op de andere stream bij Jane en Sharicequote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
'Oude Garde ' komt het op neer![]()
Gaat nergens over maar is wel een ding voor Jordy
niet echt over gehad geloof dat Sharice prima ligtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:10 schreef zodeju het volgende:
Wilde eigenlijk Sharice niet bij Jane slapen of wilde Jane per se Alleen blijven liggen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Ik zat op de andere stream bij Jane en Sharice
O matt nu ook DM?
Mssn gaat Sharice nu dubbelspion spelen, info aan Jane doorgeven, die 2 zijn ineens heel hechtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet echt over gehad geloof dat Sharice prima ligt
Daarom verbaast het me waarom die twee niet bij elkaar gaan liggen.....of is het toch ieder voor zich???quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn gaat Sharice nu dubbelspion spelen, info aan Jane doorgeven, die 2 zijn ineens heel hecht
Het andere bed schijnt ook te stinken en Jane snurkt ontzettend....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet echt over gehad geloof dat Sharice prima ligt
Juist als ze niet bij elkaar liggen kunnen ze beter spioneren...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom verbaast het me waarom die twee niet bij elkaar gaan liggen.....of is het toch ieder voor zich???
Wie?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Lullen achter zijn rug en nog snoeppie ook aanpakken haha
Ze hield haar arm lang in de lucht, maar niet te zien voor ons.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:17 schreef Joyce-43 het volgende:
juist niet de plekken niet in beeld gehad waar ze aanwijzen
wat voor Tattoo heeft Jane dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |