Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:51 schreef Ireth het volgende:
Zit ik de hele tijd in een sl op 2, hebben jullie op 1 gewoon beeld
Matt werd vanmorgen naar de DGK geroepen en toen hij terug kwam had hij instructies voor Sharice wat ze met zijn vinger moest doen. Heb er niet echt opgelet wat hij precies zeiquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, snijwondje van toen hij aan het koken was
Hij zal er toch niet om liegen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Matt werd vanmorgen naar de DGK geroepen en toen hij terug kwam had hij instructies voor Sharice wat ze met zijn vinger moest doen. Heb er niet echt opgelet wat hij precies zei
Op dit soort momenten mis je toch een Pootjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zou met haar 28ste eerst even zelf kunnen kijken of ze het kan oplossen....
Wat een gedoe voor een snijwondje. Zo erg was het echt niet hoor. Ik zat te kijken toen het gebeurde. Sharice deed er ontsmetting op toen stond hij te springen en te jodelen en daarna deed ze er een pleister om.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Matt werd vanmorgen naar de DGK geroepen en toen hij terug kwam had hij instructies voor Sharice wat ze met zijn vinger moest doen. Heb er niet echt opgelet wat hij precies zei
Lijkt mij ook niet, heb ook geen idee wat hij heeft en hoe het gekomen is.quote:
Sowieso.....wordt steeds minder en moet me er toe zetten om het nog twee week vol te houden. Wil toch wel graag de spellen volgen maar voor de rest is er niks meer aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Op dit soort momenten mis je toch een Pootje
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een gedoe voor een snijwondje. Zo erg was het echt niet hoor. Ik zat te kijken toen het gebeurde. Sharice deed er ontsmetting op toen stond hij te springen en te jodelen en daarna deed ze er een pleister om.
Ik heb echt geen idee, heb het niet zien gebeuren.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een gedoe voor een snijwondje. Zo erg was het echt niet hoor. Ik zat te kijken toen het gebeurde. Sharice deed er ontsmetting op toen stond hij te springen en te jodelen en daarna deed ze er een pleister om.
Ja ik zat ook al te kijken. Misschien heeft hij dan ook wat aan zijn vinger gehad en hebben we het over twee verschillende dingen.quote:
Ik mis hem voor geen meter, kon hem toch niet verstaan en negen van de tien keer lag hij plat met zijn ogegn dichtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sowieso.....wordt steeds minder en moet me er toe zetten om het nog twee week vol te houden. Wil toch wel graag de spellen volgen maar voor de rest is er niks meer aan.
zijn duim lijkt weer oke te zijn, om zijn ringvinger heeft hij nog een verbandjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken. Misschien heeft hij dan ook wat aan zijn vinger gehad en hebben we het over twee verschillende dingen.
Dat is zo, maar die lach vond ik heerlijk,,,,,vooral samen met Mattie.....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis hem voor geen meter, kon hem toch niet verstaan en negen van de tien keer lag hij plat met zijn ogegn dicht
Streamwissel nu op stream 1 SL net op 2quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ja er is nog beeld op stream 2 hoor menson
ben ik ook bang voor, worde lange wekenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Streamwissel nu op stream 1 SL net op 2
En jane en Sharice was aan het vouwen
Het zal de laatste twee weken niet echt meer spraakmakend zijn denk ik
Kan je mooi weer andere dingen oppakkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben ik ook bang voor, worde lange weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |