SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Huhquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
Oke, dit wordt niet wat.
Vraag gewoon wat ze studeren.
Zegt ze: "probeer je me te beledigen" wtf is dat nou weer.
Of studeert ze helemaal niet?Trust nobody![]()
Nee ze werkt op HR.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh
Of studeert ze helemaal niet?
Ik vroeg of dat een studie was...![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ze werkt op HR.
Ik vroeg of dat een studie was...ja
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik begrijp je vraag ook nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ze werkt op HR.
Ik vroeg of dat een studie was...Trust nobody![]()
Je leeft nu toch ook ook al heb je geen betaalde baan nuquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Baan, Huis, etc.
Dat je ook kunt leven en dingen doen samen.![]()
Ligt eraan wat je wilt doen samen. Of zijn het dingen die veel geld kosten dan?Smile, it's free therapy.![]()
eh jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat een beledigende vraag dan?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze werkt op hetquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat een beledigende vraag dan?
Daar heeft ze dus al voor gestudeerdTrust nobody![]()
Naja ik vroeg wat ze gestudeerd had. Zij zei: HRquote:
Ik zei: Is dat een studie ja?
Zij: Probeer je me te beledigen?
Wtf.![]()
Nee in principe niet. Maar ik ben gewoon bang dat ze me dan afwijzen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je leeft nu toch ook ook al heb je geen betaalde baan nu![]()
Ligt eraan wat je wilt doen samen. Of zijn het dingen die veel geld kosten dan?![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ik vroeg wat ze gestudeerd had. Zij zei: HR
Wtf.![]()
![]()
ik snap haar wel ja
Smile, it's free therapy.![]()
HR is n studiequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wtf.
Wat dacht jij dan?Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wtf.![]()
![]()
Ik dus helemaal niet...quote:
Hoor er ook niets meer van dus dat was de match van vandaag. Vaag mens.![]()
Ik snap haar welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik dus helemaal niet...
Hoor er ook niets meer van dus dat was de match van vandaag. Vaag mens.Trust nobody![]()
Maar het gaat toch niet over of je wel of niet een betaalde baan hebt??quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee in principe niet. Maar ik ben gewoon bang dat ze me dan afwijzen.
Gaat toch om wie jij bent als persoon, staat los van waar je woont, of hoe.. of je wel of geen werk hebt etc.
Gaat toch om je innerlijk?
OF
zijn dat dingen waar jij bij de ander op selecteert, die jij belangrijk vindt bij de ander?Smile, it's free therapy.![]()
Ik dacht dat het gewoon een afdeling binnen een bedrijf was... lijkt me ook een enorme saaie kutstudie though.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
HR is n studie
Wat dacht jij dan?![]()
Lieve KWquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee in principe niet. Maar ik ben gewoon bang dat ze me dan afwijzen.
waarom zorg je er niet voor dat je wat zelfverzekerder wordt
ff ietsje meer van jezelf houden
(niemand anders doet dat voor je hoor)
afwijzingen horen erbij
maar je moet het niet zien als jouw verliesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij hoeft het ook niet te doenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon een afdeling binnen een bedrijf was... lijkt me ook een enorme saaie kutstudie though.![]()
![]()
ja ding loopt al weer helemaal uit. heb naam nagezocht trouwens.quote:
pieonroos op struik heet het.Do what you love, love what you do!![]()
Is het ookquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon een afdeling binnen een bedrijf was... lijkt me ook een enorme saaie kutstudie though.
Maar om daar te werken zul je tich eerst moeten studeren
Veel mensen vinden software ontwikkelaar ook sufTrust nobody![]()
Bijzondere bloemen. Pieonrozenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja ding loopt al weer helemaal uit. heb naam nagezocht trouwens.
pieonroos op struik heet het.Trust nobody![]()
Ze heeft HR gestudeerd en jij vraagt of het een studie isquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik dus helemaal niet...
Hoor er ook niets meer van dus dat was de match van vandaag. Vaag mens.
maar wel een zure reactie dat ze meteen viesmad is.
Ze had ook kunnen vragen of je een grapje maakt of apart dat je dit niet weet etc.Smile, it's free therapy.![]()
Nee hoor, mij maakt het niet uit wat een ander doet. Gaat om de persoon.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar het gaat toch niet over of je wel of niet een betaalde baan hebt??
Gaat toch om wie jij bent als persoon, staat los van waar je woont, of hoe.. of je wel of geen werk hebt etc.
Gaat toch om je innerlijk?
OF
zijn dat dingen waar jij bij de ander op selecteert, die jij belangrijk vindt bij de ander?
Maar ik hoor vanuit mijn omgeving vooral dat ik kansloos ben op de datingmarkt. Ik heb niets te bieden qua leven.![]()
nu had je mij dus ff moeten vragen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wtf.
Human Resources joh sukkel n. hahahahah. dit is helemaal het ding tegenwoordig van gecreëerde flut functies die niks doen maar wel geld binnen harken.Do what you love, love what you do!![]()
Pylonrozen?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja moet ik ook doen. Lukt alleen niet altijd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve KW
waarom zorg je er niet voor dat je wat zelfverzekerder wordt
ff ietsje meer van jezelf houden
(niemand anders doet dat voor je hoor)
afwijzingen horen erbij
maar je moet het niet zien als jouw verlies![]()
Ohja nu je het zegt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel
Je moet in n relatie elkaars baan overnemen
Hou jij toevallig van full time bolken?![]()
![]()
Fijne omgeving dan......quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee hoor, mij maakt het niet uit wat een ander doet. Gaat om de persoon.
Maar ik hoor vanuit mijn omgeving vooral dat ik kansloos ben op de datingmarkt. Ik heb niets te bieden qua leven.
Je hebt genoeg te bieden gast, en er past vast echt een dekseltje op je potje.Well, life can be a riot
Je hebt n huis in n mooie omgevingquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar ik hoor vanuit mijn omgeving vooral dat ik kansloos ben op de datingmarkt. Ik heb niets te bieden qua leven.
Win je zo al de helft van de 20ers meeTrust nobody![]()
Ja daar kan ik inkomen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is het ook
Maar om daar te werken zul je tich eerst moeten studeren
Veel mensen vinden software ontwikkelaar ook suf![]()
![]()
hehehehe. naja next dan maar of je moet het nog goed kunnen praten.Do what you love, love what you do!![]()
Nah lijkt me een suffe baanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja nu je het zegt.
Hou jij toevallig van full time bolken?Trust nobody![]()
Haha ja. Naja ff pauze nu. Dit wordt ellendequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze heeft HR gestudeerd en jij vraagt of het een studie is
maar wel een zure reactie dat ze meteen viesmad is.
Ze had ook kunnen vragen of je een grapje maakt of apart dat je dit niet weet etc.
Wel lachen op zich hoor.
Nu eerst een glas cola.![]()
Maar goed, then again denk ik wel weer. Als ze 'm alleen wat vinden vanwege z'n woning in een mooie omgeving dan is dat alsnog niet fijn. Right?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hebt n huis in n mooie omgeving
Win je zo al de helft van de 20ers mee
Er zijn al-tijd mensen die daar doorheen kunnen kijken omdat je ze wel gewoon een fijne tijd kan bieden en een leuke persoonlijkheid hebt. Heck, als mij het lukt in zo'n beetje de minst ideale situatie ever (overgewicht en uitkering) dan moet het iemand anders sowieso lukken.Well, life can be a riot
Hahahahaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:26 schreef kree het volgende:
[..]
nu had je mij dus ff moeten vragen.
Human Resources joh sukkel n. hahahahah. dit is helemaal het ding tegenwoordig van gecreëerde flut functies die niks doen maar wel geld binnen harken.
Ja weet dat het Human Resources is maar dat trekt mij dus echt totaal niet...![]()
zei toch je kunt je er uren mee vermaken. hahahaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja. Naja ff pauze nu. Dit wordt ellende
Wel lachen op zich hoor.
Nu eerst een glas cola.Do what you love, love what you do!![]()
Hoop ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Fijne omgeving dan......
Je hebt genoeg te bieden gast, en er past vast echt een dekseltje op je potje.![]()
Truequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hebt n huis in n mooie omgeving
Win je zo al de helft van de 20ers mee![]()
![]()
Nee KW gaat even pauzeren.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:27 schreef kree het volgende:
hehehehe. naja next dan maar of je moet het nog goed kunnen praten.
Straks weer verder. Raar mens was dat zeg.![]()
Hoop ik ook op. Maar ik maakte het voor mijzelf ook wel erg moeilijk...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar goed, then again denk ik wel weer. Als ze 'm alleen wat vinden vanwege z'n woning in een mooie omgeving dan is dat alsnog niet fijn. Right?
Er zijn al-tijd mensen die daar doorheen kunnen kijken omdat je ze wel gewoon een fijne tijd kan bieden en een leuke persoonlijkheid hebt.![]()
Denk t nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Alle 20ers staan voor je in de rij![]()
nou dat zeg jij. maar bij ons zijn dat wel de meest lekkere dingen die er rondlopen. niet dat ik ze vaak zie want op hoofdkantoor hun functie. maaaaaaaaaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahahaha
Ja weet dat het Human Resources is maar dat trekt mij dus echt totaal niet...Do what you love, love what you do!![]()
HR is ook gewoon de personeels- en salarisadministratie.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:26 schreef kree het volgende:
[..]
nu had je mij dus ff moeten vragen.
Human Resources joh sukkel n. hahahahah. dit is helemaal het ding tegenwoordig van gecreëerde flut functies die niks doen maar wel geld binnen harken.
Wie denk je dat contracten maakt, salaris uitbetaalt en verlof regelt?Trust nobody![]()
Hoezo dat dan jonge?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoop ik ook op. Maar ik maakte het voor mijzelf ook wel erg moeilijk...Well, life can be a riot
Deze was niet heel lekker hoor. Gewoon een 5 denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat zeg jij. maar bij ons zijn dat wel de meest lekkere dingen die er rondlopen. niet dat ik ze vaak zie want op hoofdkantoor hun functie. maaaaaaaaaar.![]()
weet ik dat doen ze ook iddquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
HR is ook gewoon de personeels- en salarisadministratie.
Wie denk je dat contracten maakt, salaris uitbetaalt en verlof regelt?
Do what you love, love what you do!![]()
haha uit 10 neem ik aan dan, naja als ze verder gezellig is.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deze was niet heel lekker hoor. Gewoon een 5 denk ik.
zo fout dit hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zijn dat al die mensen die voor m'n deur staan?
Die mensen die steeds de loper voor je uitrollen en bloemen gooienTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:33 schreef kree het volgende:
[..]
haha uit 10 neem ik aan dan, naja als ze verder gezellig is.
zo fout dit hahahaha
Hahaha mooi toch...
Deze meid is weg iig. Weer wat geleerd denk ik dan maar.![]()
![]()
Hoef ik niet xDquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:34 schreef kree het volgende:
mss kun je dr nog kopen bij Paiq voor herkansing?![]()
Ook mensen die stom zijn hebben relatiesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja door tegen mijzelf te zeggen dat ik het niet waard ben. Omdat ik niets voor elkaar heb.
Heeft weinig met waard zijn te makenTrust nobody![]()
Ohja, rare mensenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Die mensen die steeds de loper voor je uitrollen en bloemen gooien![]()
Probeer dat los te laten, want je bent het wel waard.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja door tegen mijzelf te zeggen dat ik het niet waard ben. Omdat ik niets voor elkaar heb.
Je hebt een leuke babbel. Op 't forum kom je over als een sympathieke kerel, natuurlijk ben je 't wel waard dan.
Het hoeft niet heel veel uit te maken of je wel/niet iets voor elkaar hebt.
Ik: Uitkering, overgewicht, veel ellende meegemaakt
Ex: Afgestudeerd 2 talig, goede baan. Slank.
Dus dat jij voor je gevoel het niet waard bent, wil niet zeggen dát je het ook daadwerkelijk niet waard bent. Want dat ben je wel potverdorie.
Ik zie de meest bijzondere types op TV, en soms ook in mijn omgeving. En die hebben tóch succes. Zelfs hele stomme mensen. zoals HC zei.Well, life can be a riot
jawel. wacht ik had hem van binnen gemaakt. volgens mij is het pioenroos ofzo maar pin me er niet op vast. wacht ff.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:36 schreef maily het volgende:
[..]
Die foto van vorige keer? Dat waren geen rozen. Zaten toch geen doornen aan?Do what you love, love what you do!![]()
Wat vond ze dan zo leuk aan jou?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Probeer dat los te laten, want je bent het wel waard.
Je hebt een leuke babbel. Op 't forum kom je over als een sympathieke kerel, natuurlijk ben je 't wel waard dan.
Dus dat jij voor je gevoel het niet waard bent, wil niet zeggen dát je het ook daadwerkelijk niet waard bent. Want dat ben je wel potverdorie.
Ik zie de meest bijzondere types op TV, en soms ook in mijn omgeving. En die hebben tóch succes.Trust nobody![]()
Owquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:36 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. wacht ik had hem van binnen gemaakt. volgens mij is het pioenroos ofzo maar pin me er niet op vast. wacht ff.
Geen pieonroos
Trust nobody![]()
Moet je vooral doen. Schiet je niks mee op.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja door tegen mijzelf te zeggen dat ik het niet waard ben. Omdat ik niets voor elkaar heb.![]()
Pioenroos bloeit nog lang niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:36 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. wacht ik had hem van binnen gemaakt. volgens mij is het pioenroos ofzo maar pin me er niet op vast. wacht ff.![]()
Mijn ADHD/energieke/vrolijke persoonlijkheid viel ze op. Mijn muzikaliteit vond ze aantrekkelijk, en het feit dat ondanks dat ik veel had meegemaakt en een uitkering heb, ik verder m'n zaakjes wel op orde heb en positief in 't leven sta.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat vond ze dan zo leuk aan jou?
En ze vond mijn ogen mooi/sprekend.Well, life can be a riot
Je bent vast meer waard dan je denktquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar de persoon hoe deze is, niet naar wat hij heeft of heeft bereikt
Niet zo negatief zelfbeeld hebben pas op
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Jussiequote:
Welke zaakjes?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn ADHD/energieke/vrolijke persoonlijkheid viel ze op. Mijn muzikaliteit vond ze aantrekkelijk, en het feit dat ondanks dat ik veel had meegemaakt en een uitkering heb, ik verder m'n zaakjes wel op orde heb en positief in 't leven sta.
En ze vond mijn ogen mooi/sprekend.
Toch dat huis op een fijne locatie?
Auto?
Paard?Trust nobody![]()
Hmm ja ik dacht dat vrouwen altijd wel selecteren op dat je een goede baan moet hebben en alles voor elkaar moet hebben enzo.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook mensen die stom zijn hebben relaties
Heeft weinig met waard zijn te maken![]()
Mooiquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:40 schreef kree het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:mailyTrust nobody![]()
Niet elke vrouw is hetzelfdequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm ja ik dacht dat vrouwen altijd wel selecteren op dat je een goede baan moet hebben en alles voor elkaar moet hebben enzo.![]()
Geen financiële zorgen. Leuk huisje. Auto. En ik ben ondanks alles gewoon vrij positief ingesteld. En ik was in de relatie ook niet bang om mijn lieve kant en emotionele kant te tonen én als ze iets lastig vond dan probeerde ik daar rekening mee te houden en tot op zekere hoogte aan te werken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Welke zaakjes?
Toch dat huis op een fijne locatie?
Auto?
Paard?Well, life can be a riot
Huisquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm ja ik dacht dat vrouwen altijd wel selecteren op dat je een goede baan moet hebben en alles voor elkaar moet hebben enzo.
Studie gedaan
Rest boeit niet
Dus je gaat goed hoor
Trust nobody![]()
Preciesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen financiële zorgen. Leuk huisje. Auto. En ik ben ondanks alles gewoon vrij positief ingesteldTrust nobody![]()
Yup ben bang dat het allemaal in mijn koppie zit.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Probeer dat los te laten, want je bent het wel waard.
Ik zie de meest bijzondere types op TV, en soms ook in mijn omgeving. En die hebben tóch succes. Zelfs hele stomme mensen. zoals HC zei.![]()
![]()
Ja vertel dat mijn hersens maar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:38 schreef maily het volgende:
[..]
Moet je vooral doen. Schiet je niks mee op.![]()
![]()
ja dat ding bloeit ook vroeg altijd. maargoed woon hier net bijna 3e jaar denk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Mooi hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat ding bloeit ook vroeg altijd. maargoed woon hier net bijna 3e jaar denk.Trust nobody![]()
Maar ik hou óók van rozenquote:Well, life can be a riot
Gebruik ik tegenwoordig ChatGPT voor. Werkt veel beter dan een psycholoog.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:38 schreef HappyCharly het volgende:
Gratis therapie voor sommigen in dts![]()
sjah kweet niet voor allemaal dan maar omdat ik in goeie bui ben ;Pquote:Do what you love, love what you do!![]()
En dtsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gebruik ik tegenwoordig ChatGPT voor. Werkt veel beter dan een psycholoog.Trust nobody![]()
Wat lief.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent vast meer waard dan je denkt
Ik kijk altijd naar de persoon hoe deze is, niet naar wat hij heeft of heeft bereikt
Niet zo negatief zelfbeeld hebben pas op![]()
![]()
@Grotetijdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:42 schreef kree het volgende:
[..]
sjah kweet niet voor allemaal dan maar omdat ik in goeie bui ben ;PTrust nobody![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huis
Studie gedaan
Rest boeit niet
Dus je gaat goed hoor![]()
![]()
Dat is camellia.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:40 schreef kree het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:maily
Die staat nu in bloei.![]()
En die sowieso, want snap hem he? denk dat we elkaar aardig begrijpen wel al is het zo via fok.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ga d'r lekker op uit. Ga de hort op/kroeg in, als je dan buiten staat met wat vrienden en je vangt een gesprek op (eerst even checken hoe de sfeer is) kan je altijd proberen in te haken als er een leuke dame bij staat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup ben bang dat het allemaal in mijn koppie zit.
Mijn attitude was ook altijd "ik ben niet goed genoeg" "en "mensen zien toch niks in mij" maar na m'n relatie en de break-up die daar op volgde heb ik meer een wat "we zien wel hoe 't loopt, nee heb je. Je kan je krijgen" attitude gekregen, en lach ook veel meer.
Rare is dat die relatiebreuk mij (door hoe het is uitgegaan en ik gelijk kreeg) zelfvertrouwen heeft gegeven. Niet bijster veel, maar genoeg om veel verandering in mezelf te zien.Well, life can be a riot
Altijd raakquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik denk ik maak deze inkopper nog maar evenTrust nobody![]()
Bro'squote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef kree het volgende:
[..]
En die sowieso, want snap hem he? denk dat we elkaar aardig begrijpen wel al is het zo via fok.Trust nobody![]()
Ja wij liggen vaak wel op een lijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef kree het volgende:
[..]
En die sowieso, want snap hem he? denk dat we elkaar aardig begrijpen wel al is het zo via fok.Well, life can be a riot
Ik las Bros. Nu heb ik hongerVerdorie HC
Well, life can be a riot
Nou en of.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ga d'r lekker op uit. Ga de hort op/kroeg in, als je dan buiten staat met wat vrienden en je vangt een gesprek op (eerst even checken hoe de sfeer is) kan je altijd proberen in te haken als er een leuke dame bij staat.
Mijn attitude was ook altijd "ik ben niet goed genoeg" "en "mensen zien toch niks in mij" maar na m'n relatie en de break-up die daar op volgde heb ik meer een wat "we zien wel hoe 't loopt, nee heb je. Je kan je krijgen" attitude gekregen, en lach ook veel meer.
Rare is dat die relatiebreuk mij (door hoe het is uitgegaan en ik gelijk kreeg) zelfvertrouwen heeft gegeven. Niet bijster veel, maar genoeg om veel verandering in mezelf te zien.
Als ik jou hier lees en wat er in je rugzak zit, denk ik: die komt er wel.![]()
![]()
Bro'squote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja wij liggen vaak wel op een lijn.Trust nobody![]()
Ookquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:45 schreef Grotetijd het volgende:
Trust nobody![]()
aha vroege bloeier dus?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is camellia.
Die staat nu in bloei.
ja vraag mij niet wat ik hier in de tuin heb, vorige bewoner was nog een soort. an exoot figuur en muzikant.![]()
gitarist hoorde ik. het tragische is natuurlijk dat ik hier kwam wonen toen hij overleden was.
Maar ok camelia dus is het
Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:45 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
In huis?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:46 schreef kree het volgende:
[..]
aha vroege bloeier dus?
ja vraag mij niet wat ik hier in de tuin heb, vorige bewoner was nog een soort. an exoot figuur en muzikant.![]()
gitarist hoorde ik. het tragische is natuurlijk dat ik hier kwam wonen toen hij overleden was.
Maar ok camelia dus is het
IeuwTrust nobody![]()
Ja zover ben ik nog nooit gekomenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ga d'r lekker op uit. Ga de hort op/kroeg in, als je dan buiten staat met wat vrienden en je vangt een gesprek op (eerst even checken hoe de sfeer is) kan je altijd proberen in te haken als er een leuke dame bij staat.
Rare is dat die relatiebreuk mij (door hoe het is uitgegaan en ik gelijk kreeg) zelfvertrouwen heeft gegeven. Niet bijster veel, maar genoeg om veel verandering in mezelf te zien.![]()
![]()
Laten we het hopen Maily. Ik ben nog láng niet waar ik ben. Maar baby stapjes zijn ook stapjesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:45 schreef maily het volgende:
[..]
Nou en of.
Als ik jou hier lees en wat er in je rugzak zit, denk ik: die komt er wel.
Well, life can be a riot
Oh... Ik zou willen zeggen, ga eens mee uitquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zover ben ik nog nooit gekomenMaar echt uitgaan doe ik niet. Zit met enige regelmaat in een bruin café hier verder op, maar echt het centrum in doe ik al jaren niet meer
Well, life can be a riot
rhmm je doet of dat raar is?quote:
maar niet he? ik wil niet weten hoelang het duurde voordat ze deze man vonden enzo. geen idee
bij mijn buurvrouw duurde al paar dagen en aan andere kant week. dus het is niet heel raar opzich?Do what you love, love what you do!![]()
De reis is ook de moeite waard!!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laten we het hopen Maily. Ik ben nog láng niet waar ik ben. Maar baby stapjes zijn ook stapjes![]()
![]()
Absoluut, uiteindelijk maakt dat je ook sterker, geeft nieuwe inzichtenquote:
Well, life can be a riot
Ja engquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:48 schreef kree het volgende:
r
[..]
hmm je doet of dat raar is?
maar niet he? ik wil niet weten hoelang het duurde voordat ze deze man vonden enzo. geen idee
bij mijn buurvrouw duurde al paar dagen en aan andere kant week. dus het is niet heel raar opzich?
Dan spookt tTrust nobody![]()
Want ik ben ik en jij bent jij,
tenminste een van ons is vrij,
gelukkig viel het lot op mij.
Want ik ben ik en jij bent jij,
tenminste een van ons is vrij,
gelukkig viel het lot op mij.Trust nobody![]()
Wijsheidquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het mooie van reizen is het onderweg zijnTrust nobody![]()
nouja ik denk daar niet zo over over het algemeen, maar is wel feit natuurlijk.......quote:
maar waar jij woont is dat niet?Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:49 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik denk daar niet zo over over het algemeen, maar is wel feit natuurlijk.......
maar waar jij woont is dat niet?
Lijkt me doodengTrust nobody![]()
maarre het is toch in bijna alle huizen is wel eens iemand dood gegaan?quote:
ik herken het van mijn ouderlijk huis nog zelfs. enne die leverde me meer trauma op als dat er hier in dit huurhuis ooit iemand dood ging of bij beide buurwoningen.Do what you love, love what you do!![]()
Neejohquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:51 schreef kree het volgende:
[..]
maarre het is toch in bijna alle huizen is wel eens iemand dood gegaan?
ik herken het van mijn ouderlijk huis nog zelfs. enne die leverde me meer trauma op als dat er hier in dit huurhuis ooit iemand dood ging of bij beide buurwoningen.
DoodengTrust nobody![]()
niet. maar waar woon je nu dan? moet dan wel nieuwbouw zijn ofzo dat er niet paar generaties ervoor geleefd hebben?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Genoeg nieuwe en oude huizen waar nooitiemand is overledenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:53 schreef kree het volgende:
[..]
niet. maar waar woon je nu dan? moet dan wel nieuwbouw zijn ofzo dat er niet paar generaties ervoor geleefd hebben?Trust nobody![]()
tja ik vraag me het af, moet eerlijk zeggen toen ik hier eerste keer was. en je merkt er niks meer van he dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Genoeg nieuwe en oude huizen waar nooitiemand is overleden
maar dat ik toch even dacht, hmmmmm mss heeft hier iemand week gelegen nog dood, en geen kinderen of iemand op bezoek,
dat is kut en slik momentje.
maarja. tis nou ook niet dat ik keuze had ofzo? allang al blij dat ik ergens kon wonen ipv schuren en kut zomerhuisjes.Do what you love, love what you do!![]()
of eerste keer slapen. hm,mmmmms vreemd
naja was ik aardig wat gewend met begeleid wonen traject ervoor. maar tochDo what you love, love what you do!![]()
Jarenlang in een oud bejaardentehuis gewoond, waar verschillende mensen overleden zijn, en daar spookte het niet.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Snap k hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:55 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik vraag me het af, moet eerlijk zeggen toen ik hier eerste keer was. en je merkt er niks meer van he dan.
maar dat ik toch even dacht, hmmmmm mss heeft hier iemand week gelegen nog dood, en geen kinderen of iemand op bezoek,
dat is kut en slik momentje.
maarja. tis nou ook niet dat ik keuze had ofzo? allang al blij dat ik ergens kon wonen ipv schuren en kut zomerhuisjes.
Maar brrrTrust nobody![]()
Of je voelde t nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Jarenlang in een oud bejaardentehuis gewoond, waar verschillende mensen overleden zijn, en daar spookte het niet.Trust nobody![]()
Zou er niet voor open willen staan, overleden mensen voelen.Well, life can be a riot
ja klopt tis idd ff brrrrrr als tje er over gaat denken. en had dat wel ff eerste avonden alleen hier enzo en nog zonder meubels zowat.quote:
tja. maarja ok tis wat het is dan natuurlijk en gebeurt op zoveel plekken meer.Do what you love, love what you do!![]()
Spoken bestaan niet dat is echt gewoon een soort illusie van de breinTrotste mama van Ambar
En er is altijd wel een logische verklaring voorTrotste mama van Ambar
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:59 schreef Grotetijd het volgende:
Zou er niet voor open willen staan, overleden mensen voelen.
Eng!![]()
Ik las schimmelquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:59 schreef Lovely het volgende:
Ik zie wel eens schimmen op mijn slaapkamer![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:00 schreef Lovely het volgende:
Ik zie wel eens een spook in de spiegel 's morgens![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:00 schreef Lovely het volgende:
Ik zie wel eens een spook in de spiegel 's morgens
Trust nobody![]()
De brein wollahquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Spoken bestaan niet dat is echt gewoon een soort illusie van de breinWell, life can be a riot
ik ben niet echt bang voor spoken ofzo?quote:
droom soms wel eens heel raar trouwens. naja ken je mss, ineens wakker schrikken en denken van wtf
of vallen enzo.
het schijnt allemaal wat te betekenen. maarja het zal wel, kan er toch weibig aan doen.Do what you love, love what you do!![]()
Nee slapen natuurlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
T leven?
Denk dat je gelijk hebt![]()
Gaat iets beter dan vanmorgen gelukkigquote:
Hoe is t met mijn mede spookje?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow voelde je je niet lekker?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat iets beter dan vanmorgen gelukkig
Hoe is t met mijn mede spookje?![]()
Ja met dit spookje gaat het wel goed hoor![]()
![]()
Gisteren al niet, dus op tijd naar bedje maar vanmorgen was t niet veel beter, dus twee tabletjes ingenomen en lekker gedouchtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow voelde je je niet lekker?![]()
Ja met dit spookje gaat het wel goed hoor"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gelukkig gaat het alweer iets beterquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren al niet, dus op tijd naar bedje maar vanmorgen was t niet veel beter, dus twee tabletjes ingenomen en lekker gedoucht![]()
![]()
Uhuquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het alweer iets beter
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
zo! pff vind ik wat van dat je 'omgeving' dat zegt..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar ik hoor vanuit mijn omgeving vooral dat ik kansloos ben op de datingmarkt. Ik heb niets te bieden qua leven.Smile, it's free therapy.![]()
Dit iddquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zo! pff vind ik wat van dat je 'omgeving' dat zegt..![]()
Same KiBi. Die omgeving houdt hem ontzettend tegen en geeft 'm een negatief zelfbeeld. Niet oke.Well, life can be a riot
Mijn framboos begint langzaam uit te lopenTrotste mama van Ambar
En er komen steeds meer bloembollen bovenTrotste mama van Ambar
Kan je over een tijdje lekker frambozen etenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn framboos begint langzaam uit te lopen
nouja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hoop dat je nu dan een keer eenk leuke droom hebt?quote:
denk maar aan kree op camping door Alaska ofzo en hout vuurtje stoken in de wildernis.Do what you love, love what you do!![]()
Vast nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:09 schreef kree het volgende:
[..]
nouja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hoop dat je nu dan een keer eenk leuke droom hebt?
denk maar aan kree op camping door Alaska ofzo en hout vuurtje stoken in de wildernis.Trust nobody![]()
Je hebt jezelf te bieden wouter. Meer of minder zou niet nodig moeten zijn.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Deze man spreekt wouter eh louter waarhedenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
Je hebt jezelf te bieden wouter. Meer of minder zou niet nodig moeten zijn.
Well, life can be a riot
Mensen om je heen die zulke dingen zeggen hebben een verkeerd beeld vd wereld of zeggen het vanwege een eigen onzekerheid. Het komt goedBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Projectie noemen ze dat ook wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:11 schreef StevenHyde het volgende:
Mensen om je heen die zulke dingen zeggen hebben een verkeerd beeld vd wereld of zeggen het vanwege een eigen onzekerheid. Het komt goedWell, life can be a riot
De een eist meer dan de andere qua behoefte van wat iemand heeft of niet.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Verder zelf heel slecht geslapen. Ga maar ff wandelen. Straks maar ff puzzelen met een bakkie koffie. Fijne dag bolkersBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb je mollen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
En er komen steeds meer bloembollen boven![]()
![]()
Hopelijk knap je iets op van het wandelen, fijne dag Stevequote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:12 schreef StevenHyde het volgende:
Verder zelf heel slecht geslapen. Ga maar ff wandelen. Straks maar ff puzzelen met een bakkie koffie. Fijne dag bolkers![]()
Ik had BAStogne vanmorgen bij de koffiequote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:12 schreef StevenHyde het volgende:
Verder zelf heel slecht geslapen. Ga maar ff wandelen. Straks maar ff puzzelen met een bakkie koffie. Fijne dag bolkers![]()
Fijne dag!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:12 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
En het weer voor de komende dagen is best prima, op wat regenbuien die gaan komen ( of niet )"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh en mijn insectenhotel heeft bezoekersTrotste mama van Ambar
Er komen nu steeds vosjes bij, dat zijn solitaire bijen met hele wollige jasjes aan. Zo gezelligTrotste mama van Ambar
Al moet ik de insectenhotels nog wel even goed ophangen, want ze staan nu tegen de muur aanTrotste mama van Ambar
Genieten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Er komen nu steeds vosjes bij, dat zijn solitaire bijen met hele wollige jasjes aan. Zo gezellig![]()
![]()
Blub bolkquote:
OchtendbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: