Ja, want dan kan hij mij helpen om jou van de duin af te trappen (292838 x)quote:
kan je alleen maar blij mee zijn denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De Belastingdienst vraagt of ik in 2024 een WAJONG uitkering had.
Euhm nee, volgens mij niet.
je moet de mp4 link gebruikenquote:
Intrigerend filmpjequote:
Het is een strikvraag danquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt mij dat zulke gegevens bekend zijn bij zulke instanties, maar goed
bitterballenfilmpjequote:
Dat is toch voor luie gehandicapte mensen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De Belastingdienst vraagt of ik in 2024 een WAJONG uitkering had.
Euhm nee, volgens mij niet.
Fjewww, fijn dat ik opgelet hebquote:
Mja dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:11 schreef Nizno het volgende:
ik snap niet waarom er achter de lopende band nog een hotdog al klaar ligt koud te wezen
Het is een vangnet ja, geen hangmatquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch voor luie gehandicapte mensen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een vangnet ja, geen hangmat
das gelukkig nooit gefilmdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje nog waar je in je blote kont achter een vliegertje hangt?
Nee, ik ben lid van een community die maandelijks in Utrecht afspreken. 30 maart is er ook een, maar die sla ik over. In april wil ik wel weer gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is er weer een magiccon? Wanneer is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |