In een volgend leven wil ik ook cavia worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/H5BUYH5.mp4
Je ziet hier wel even madelief de buikdanseres die even een stokstaartje nadoet.
niet bij een pdfquote:
Zou het niet doenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een volgend leven wil ik ook cavia worden.
Ja, maar wel bij of CL of bij mijquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een volgend leven wil ik ook cavia worden.
Nee, tuurlijk niet. Sprintsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij had die natuurlijk vannacht om 4 uur gekeken.
niet doen of je niets van forumfuncties weetquote:
Ik ben op de hoogte van geheime plannen die gesmeed worden voor juni.quote:
Cryptischquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte van geheime plannen die gesmeed worden voor juni.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wel bij of CL of bij mij
hmmquote:
Anders word je in je eentje in een kooi van plastiek geduwd, zonder hooi, maar met keihard stro en brokjes uit de supermarktquote:
Ik ben inmiddels terug van de Action met een nieuwe balkonplantenbak met tafeltje. Buttkwaliteit natuurlijk maar wat geeft het. 4742 stappies inmiddelsquote:
1.255quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels terug van de Action met een nieuwe balkonplantenbak met tafeltje. Buttkwaliteit natuurlijk maar wat geeft het. 4742 stappies inmiddels
Doe even niet zo irritant.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet doen of je niets van forumfuncties weet
Is er weer een magiccon? Wanneer is dat?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wanneer gaan wij eens Magic spelen?
In april ben ik waarschijnlijk weer in Utrecht voor Magic.
Of juli. En je komt gewoon stink jongquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte van geheime plannen die gesmeed worden voor juni.
imgur is idd voor de imgtagjes optiequote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm
maar de dingen die je op imgur zet kan je hier dus gelijk plaatsen met img tagjes? Das handig
nja.... dat gaat niet lukkenquote:
* pakt zijn koffertje alvast.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders word je in je eentje in een kooi van plastiek geduwd, zonder hooi, maar met keihard stro en brokjes uit de supermarkt
Ja, want dan kan hij mij helpen om jou van de duin af te trappen (292838 x)quote:
kan je alleen maar blij mee zijn denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De Belastingdienst vraagt of ik in 2024 een WAJONG uitkering had.
Euhm nee, volgens mij niet.
je moet de mp4 link gebruikenquote:
Intrigerend filmpjequote:
Het is een strikvraag danquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt mij dat zulke gegevens bekend zijn bij zulke instanties, maar goed
bitterballenfilmpjequote:
Dat is toch voor luie gehandicapte mensen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De Belastingdienst vraagt of ik in 2024 een WAJONG uitkering had.
Euhm nee, volgens mij niet.
Fjewww, fijn dat ik opgelet hebquote:
Mja dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:11 schreef Nizno het volgende:
ik snap niet waarom er achter de lopende band nog een hotdog al klaar ligt koud te wezen
Het is een vangnet ja, geen hangmatquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch voor luie gehandicapte mensen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een vangnet ja, geen hangmat
das gelukkig nooit gefilmdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje nog waar je in je blote kont achter een vliegertje hangt?
Nee, ik ben lid van een community die maandelijks in Utrecht afspreken. 30 maart is er ook een, maar die sla ik over. In april wil ik wel weer gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is er weer een magiccon? Wanneer is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |