In een volgend leven wil ik ook cavia worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/H5BUYH5.mp4
Je ziet hier wel even madelief de buikdanseres die even een stokstaartje nadoet.
niet bij een pdfquote:
Zou het niet doenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een volgend leven wil ik ook cavia worden.
Ja, maar wel bij of CL of bij mijquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een volgend leven wil ik ook cavia worden.
Nee, tuurlijk niet. Sprintsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij had die natuurlijk vannacht om 4 uur gekeken.
niet doen of je niets van forumfuncties weetquote:
Ik ben op de hoogte van geheime plannen die gesmeed worden voor juni.quote:
Cryptischquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte van geheime plannen die gesmeed worden voor juni.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wel bij of CL of bij mij
hmmquote:
Anders word je in je eentje in een kooi van plastiek geduwd, zonder hooi, maar met keihard stro en brokjes uit de supermarktquote:
Ik ben inmiddels terug van de Action met een nieuwe balkonplantenbak met tafeltje. Buttkwaliteit natuurlijk maar wat geeft het. 4742 stappies inmiddelsquote:
1.255quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels terug van de Action met een nieuwe balkonplantenbak met tafeltje. Buttkwaliteit natuurlijk maar wat geeft het. 4742 stappies inmiddels
Doe even niet zo irritant.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet doen of je niets van forumfuncties weet
Is er weer een magiccon? Wanneer is dat?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wanneer gaan wij eens Magic spelen?
In april ben ik waarschijnlijk weer in Utrecht voor Magic.
Of juli. En je komt gewoon stink jongquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte van geheime plannen die gesmeed worden voor juni.
imgur is idd voor de imgtagjes optiequote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm
maar de dingen die je op imgur zet kan je hier dus gelijk plaatsen met img tagjes? Das handig
nja.... dat gaat niet lukkenquote:
* pakt zijn koffertje alvast.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders word je in je eentje in een kooi van plastiek geduwd, zonder hooi, maar met keihard stro en brokjes uit de supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |