Trumpisme krijgt nog niet echt voet aan de grond in den lage landen.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/di(...)of-holland~a122187c/
Lekker inclusief weer allemaal @:Rambodirk
Nee nee er zijn nog 21 punten te verdienen he. 7 BATTLES.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nee er zijn nog 21 punten te verdienen he. 7 BATTLES.Het is te hopen voor jullie dat Alex Pastoor het succes een beetje voort kan zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Gewoon weer een buut'nlander halen. Of Ten Hag, maar dat is eigenlijk ook een halve buitenlander. Mensen die met Jan Rons en dat soort types aan komen zetten. Een gezellig sfeertje neerzetten prima maar dat zijn echt geen mensen die op detailniveau over voetbal nadenken zoals de nieuwe generatie.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is te hopen voor jullie dat Alex Pastoor het succes een beetje voort kan zetten.
quote:Vader, moeder en zoon met tape vastgebonden bij roofoverval: ‘Ze wisten waar ze moesten zijn’
Een vader, moeder en zoon zijn maandagmorgen bij een roofoverval op hun woning met tape vastgebonden en door de overvallers bedreigd met een mes en een koevoet. Het lijkt erop dat de twee verdachten die het huis aan de Sweelinckstraat in Delft leegroofden, precies wisten waar ze moesten zijn. Voor de familie is het gissen wie het op hen heeft gemunt.
quote:Wij hebben geen vijanden, geen conflicten. We zijn gewoon hardwerkende, simpele mensen
quote:Op maandag 31 maart 2025 14:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/delft/v(...)esten-zijn~a5bca421/
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het is rustig wachten op @Zipportalquote:Op maandag 31 maart 2025 16:53 schreef RamboDirk het volgende:
Alle fok detectives zijn weer present in het amber alert topic. leuke rubriek
Pasta.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijtertje.
Boterhammetje.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tot mei!quote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruiker @:Hyaenidae
Ik log wel weer uit voor vandaag. Veel beter gaat het niet worden.
bamiquote:Op maandag 31 maart 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti is het geworden. Ben je al wat bekomen van de DERBY?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vooruit, nog eentje danquote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruiker @:Hyaenidae
Ik log wel weer uit voor vandaag. Veel beter gaat het niet worden.
Lekker makkelijk soep met broodquote:Op maandag 31 maart 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@atypisch vindt hier wat vanquote:Op maandag 31 maart 2025 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boterhammetje.
Dit is een bijzonder slap excuus voor avondeten, ik weet het
Weet ik niet vriend. Ik denk elke dag wel aan het Romeinse rijk.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk nog regelmatig aan Kapiteintje en zijn 1000 euro aan boodschappen vanwege de kerrona. Zou dat allemaal al op zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |