abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2025 @ 13:13:33 #51
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217175003
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:55 schreef MultiBanaan het volgende:
Jij bent zeker helemaal perfect he, TS? Doet of neemt nooit deel aan dingen die een beetje twijfelachtig zijn? Neem je moeder de maat, man
Ik heb laatst nog een vriendschap beëindigd met iemand die ik de Wibra binnen zag lopen! Stel je voor man! Daar wil je toch niet mee geassocieerd worden?
pi_217181713
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 14:00 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Nee joh, zijn kritiek is niet kortzichtig zeker...
:')
Kortzichtig is het niet. Mensen lopen te zeiken over Amerika en Israël maar gaan doodleuk naar Dubai. Dan ben je niet serieus te nemen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Je bent zelf hypocriet, TO.
Heb je wel eens nagedacht over de uitbuiting en het misbruik maken van de oost Europeanen die hier komen werken, of de toestanden hier in de bio-industrie?

Nee, dat doe je vast niet.

Maar wel een vriendschap verbreken omdat die persoon op vakantie gaat naar Dubai. :') :')
Die vriend is beter af zonder jou, dat lijkt me wel duidelijk.
Whataboutisme.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 23 april 2025 @ 06:09:46 #53
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_217443709
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:21 schreef HSG het volgende:

[..]
Kortzichtig is het niet. Mensen lopen te zeiken over Amerika en Israël maar gaan doodleuk naar Dubai. Dan ben je niet serieus te nemen.
[..]
Whataboutisme.
Dus zeiken over een land moet er automatisch toe leiden dat je er niet meer naar toe kan gaan? Zeiken en bezoeken kan hand in hand gaan.
AZ
ALKMAAR
pi_217446296
Lijkt me een uitgelezen kans om nou eindelijk eens boven water te krijgen wat mensen nou beweegt om daar naartoe te gaan.

Op zichzelf lijkt mij het verbreken van de vriendschap omdat hij naar Dubai gaat volstrekt overdreven. Wat ik me wel kan bedenken is dat er een van de volgende twee dingen een rol speelt, of zelfs allebei:

• Jullie zijn al langere tijd wat uit elkaar gegroeid, maar dat is geleidelijk gegaan en daarom hebben jullie altijd meebewogen. Doordat deze reis ineens zo oppopt wordt het contrast in ene goed zichtbaar.

• Je kent hem al langere tijd en dacht hem vrij goed te kennen, maar omdat hij onverwacht hiervoor kiest voel jij je in die zin 'bedrogen'. Alsof hij dat altijd voor jou verborgen heeft gehouden.

Als je goed bevriend bent met iemand zou je best aan kunnen geven hoe jij hierin staat en gewoon een open gesprek aan gaan met waarom hij hier zo graag heen wilt. Ik walg ook van dingen als Dubai, maar ik zou het best boeiend vinden om te horen waarom iemand nou zo graag specifiek daarheen wilt. Vrees alleen wel dat het blijft steken op een oppervlakkig materialistisch verhaal over iets met shoppen en luxeproducten.
pi_217446783
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 06:09 schreef Durmada het volgende:

[..]
Dus zeiken over een land moet er automatisch toe leiden dat je er niet meer naar toe kan gaan? Zeiken en bezoeken kan hand in hand gaan.
Jup, als het om geld, olie, economie en "no jews no news" gaan dan zijn westerse normen & waarden niet belangrijk meer.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Moderator woensdag 23 april 2025 @ 14:19:35 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217446830
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2025 14:16 schreef HSG het volgende:
"no jews no news"
deze onzin :')

https://nos.nl/

veel news weinig jews
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 23 april 2025 @ 16:49:04 #57
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_217448529
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 08:30 schreef Cupfighter het volgende:
Sorry TS maar om daar een vriendschap op te laten knallen vind ik echt onzin
Inderdaad, te overtrokken reactie.
Tenzij die persoon daar ook is gaan skieen op die kunstmatige piste met nepsneeuw in die energieverslurpende indoorhal. Dan wel.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  zaterdag 26 april 2025 @ 13:02:11 #58
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217471612
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik heb laatst nog een vriendschap beëindigd met iemand die ik de Wibra binnen zag lopen! Stel je voor man! Daar wil je toch niet mee geassocieerd worden?
Ik heb mijn relatie van 25 jaar uitgemaakt omdat ze batterijen bij de Action heeft gehaald

Het komt echt wel dichtbij zo
Le Diable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')