Ik heb laatst nog een vriendschap beëindigd met iemand die ik de Wibra binnen zag lopen! Stel je voor man! Daar wil je toch niet mee geassocieerd worden?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:55 schreef MultiBanaan het volgende:
Jij bent zeker helemaal perfect he, TS? Doet of neemt nooit deel aan dingen die een beetje twijfelachtig zijn? Neem je moeder de maat, man
Kortzichtig is het niet. Mensen lopen te zeiken over Amerika en Israël maar gaan doodleuk naar Dubai. Dan ben je niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:00 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee joh, zijn kritiek is niet kortzichtig zeker...
Whataboutisme.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Je bent zelf hypocriet, TO.
Heb je wel eens nagedacht over de uitbuiting en het misbruik maken van de oost Europeanen die hier komen werken, of de toestanden hier in de bio-industrie?
Nee, dat doe je vast niet.
Maar wel een vriendschap verbreken omdat die persoon op vakantie gaat naar Dubai.![]()
![]()
Die vriend is beter af zonder jou, dat lijkt me wel duidelijk.
Dus zeiken over een land moet er automatisch toe leiden dat je er niet meer naar toe kan gaan? Zeiken en bezoeken kan hand in hand gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Kortzichtig is het niet. Mensen lopen te zeiken over Amerika en Israël maar gaan doodleuk naar Dubai. Dan ben je niet serieus te nemen.
[..]
Whataboutisme.
Jup, als het om geld, olie, economie en "no jews no news" gaan dan zijn westerse normen & waarden niet belangrijk meer.quote:Op woensdag 23 april 2025 06:09 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dus zeiken over een land moet er automatisch toe leiden dat je er niet meer naar toe kan gaan? Zeiken en bezoeken kan hand in hand gaan.
Inderdaad, te overtrokken reactie.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:30 schreef Cupfighter het volgende:
Sorry TS maar om daar een vriendschap op te laten knallen vind ik echt onzin
Ik heb mijn relatie van 25 jaar uitgemaakt omdat ze batterijen bij de Action heeft gehaaldquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een vriendschap beëindigd met iemand die ik de Wibra binnen zag lopen! Stel je voor man! Daar wil je toch niet mee geassocieerd worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |