quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Geen idee, kwam niet in mij op en de date was zo weer voorbij,quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom moest jij niet even spontaan naar de wc?
Vraag me af of ze wel echt gaan trouwens. Want met al die microfoons en zenders lekker ongemakkelijk.
first dates kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
In de vrije tijd bank hangen en series
Gozer
Ikkequote:
Ook geen naaktkad dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ikke
Gelukkig ben ik van de honten (maar ben graag een kattenoppas).
Victor te veel van zijn eigen voorraad gesnoept?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
ik snap dat direct naar de tafel niet helemaal.
Geen idee. Die vind ik wel prachtig.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:52 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ook geen naaktkad dan?
Zou ook sws voor een hont kiezen
Victor te druk zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
ik snap dat direct naar de tafel niet helemaal.
Voelt heel apart aan, soort warme perzik. een vriend zijn zus heeft een pers.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee. Die vind ik wel prachtig.
Wel een btje een Oostblok hoofd jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Stijn ziet eruit als een Wesley of een Pool
Ben er nu wel weer aan toe ja. Na eergister mag het nu wel weerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
8 uur date gaat ons redden, denk een haai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |