Maar leg je die dan op de bahrbie?quote:
Wat aan mij precies geeft je de indruk dat ik in het openbaar mijn freaky kant durven uiten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwabber is het type dat genki genki kijkt in dmeen bioscoop.
Er worden hier in het topic wel gekkere dingen gezegdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat aan mij precies geeft je de indruk dat ik in het openbaar mijn freaky kant durven uiten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Het is helemaal niet zo lekker meer buiten, zon is weg en er vallen de hele tijd van die net niet miezer druppeltjes
Gisteren was beter jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Het is helemaal niet zo lekker meer buiten, zon is weg en er vallen de hele tijd van die net niet miezer druppeltjes
Het is sowieso potjesjapans, dus een werkende vertaling ga je niet vinden. Het is tentacle prawn fonetisch geschreven in hiragana. Tentakuru puranuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit ook Frans
[ link | afbeelding ]
Ajhjaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is sowieso potjesjapans, dus een werkende vertaling ga je niet vinden. Het is tentacle prawn fonetisch geschreven in hiragana. Tentakuru puranu
Weinig. Gezeik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
NWS / Verpleegster onterecht ontslagen vanwege afscheidscadeau wat vinden we hier van?
Ik ben te moeilijk, maar dan in alles.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ajhja
Ik zou het niet weten
Ik ben blijkbaar hier niet, maar dan in het Frans
Geen idee wat hier staat.quote:Ga jij voor een gratis frietje Amanda?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
NWS / Verpleegster onterecht ontslagen vanwege afscheidscadeau wat vinden we hier van?
Niks. Ik word doodziek van overal maar wat van te moeten vinden,quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |