abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217128218
Alleen op NPO start

Emigreren voor de ware in "Ik Vertrek voor de liefde"

quote:
Verliefd zijn is spannend, verwarrend, vlinders in je buik, 100 keer per minuut je telefoon checken en het mooiste wat er is. Het liefst wil je elkaar elk moment van de dag zien. Maar wat als jouw liefde aan de andere kant van de wereld woont? In Ik Vertrek voor de liefde is te zien hoe verschillende mensen hun hart achterna reizen om bij hun grote liefde in het buitenland te zijn. Net als in het programma Ik Vertrek laten zij hun huis en haard in Nederland achter om een nieuw bestaan op te bouwen. Met de bijbehorende uitdagingen zoals taalbarrières, cultuurverschillen, verbouwingsstress en heimwee. In Ik Vertrek voor de liefde draait alles om de kracht van ware liefde. Is deze sterk genoeg om alle hobbels van een emigratie te overwinnen?
Aflevering 1: Romy & Reymond: Thika, Kenia - Geneeskundestudent Romy vertrekt naar haar grote liefde Reymond. Ze ruilt alle westerse comfort in voor een zelfvoorzienend leven op het platteland van Kenia. Het cultuurverschil en primitieve leven is nog best wennen voor Romy. Maar niets houdt haar meer tegen, ze is vastbesloten om het tot een succes te maken.

Aflevering 2: Lindsey & Zack: Orange County, VS - De liefde van Lindsey en Zack ontvlamt in 2023 op het festival Burning Man. Lindsey verhuist een half jaar later naar haar Californische liefde. Ze brengen hun zelfgebrouwen mushroom koffie op de markt én vereeuwigen hun liefde op het festival waar ze elkaar hebben leren kennen: het magische Burning Man.

Aflevering 3: Gäby & Venise: Lauvstad, Noorwegen - Door een verkeerde swipe op Tinder komt de Brabantse Gäby in contact met Venise, die blijkt te wonen in Noorwegen. Hoewel Gäby in het verleden al na twee dagen heimwee had, besluit deze workaholic haar kantoorbaan in Brabant op te geven voor de liefde. Ze start haar nieuwe leven op een Noorse schapenboerderij met vakantiewoningen in het fjordengebied.

Aflevering 4: Ezra & Rayvon: Washington D.C., VS - Van een klein Brabants dorpje naar Washington: de jonge Ezra is verliefd op Rayvon, zanger van het Witte Huis. Niet alleen Ezra geeft zijn vertrouwde omgeving op, ook zanger Rayvon laat de glitter & glamour van Hollywood achter zich om opnieuw te beginnen in de hoofdstad van de VS.

Aflevering 5: Lotte & Mohammed: Hurghada (Caïro), Egypte - De Brabantse Lotte is gevallen voor de dj van het hotel in Hurghada, Egypte. Ze emigreert naar Egypte om te trouwen met haar Mohammed en samen een leven op te bouwen in Cairo, waar hij een appartement heeft gekocht. Maar lukt het Lotte om het vertrouwde Hurghada los te laten?

Aflevering 6: Willem & Anita: Shillong, India - In het land waar zijn vrouw onverwacht overleed, vond de nuchtere Willem zijn nieuwe liefde Anita. De Drentse schoenmaker besluit voor de liefde naar India te vertrekken. In de hoop daar een rustiger leven te beginnen, gaan ze samen een bed and breakfast runnen.

Ik Vertrek voor de liefde is alleen te streamen bij AVROTROS op NPO Start, de zes afleveringen zijn vanaf donderdag 20 maart beschikbaar.

Hoe is het nu met?
https://www.avrotros.nl/a(...)hoe-gaat-het-nu~950/

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 21-03-2025 11:10:47 ]
pi_217128327
We hebben er nu 2 gezien (Het stel in Kenia en het stel in Amerika) en ik vraag me bij allebei de stellen af of ze over, zeg 5 jaar, nog bij elkaar zijn.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 11:52:40 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217128665
Romy en Raymond:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217129840
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 11:52 schreef golfer het volgende:
Romy en Raymond:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg me af hoe ze dat deed toen ze daar al was. Ze leek een westers salaris te krijgen, maar als je dan in Kenia woont, en vandaaruit werkt, dan ben je eigenlijk daar belasting verschuldigd, en zou je ook een werkvergunning moeten hebben. En ze zijn getrouwd, dus waarom is dat niet op orde?
Ze is wel gek op hem, en hij is wel een goeie vent. Maar zij lijkt het buiten hem eigenlijk helemaal niet leuk te vinden daar. Daar moet ze echt nog stappen zetten, anders blijft het schipperen tussen Nederland en Kenia, en dat gaat uiteindelijk niet goed dan.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 14:14:54 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217129953
Overigens, wat in de OP als 4e aflevering werd aangekondigd bleek de 2e aflevering te zijn en visa versa.
Met Ezra en Rayvon dus als tweede aflevering en Lindsey en Zack als vierde.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 22 maart 2025 @ 01:15:45 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217137332
Aflevering 4 met die influenser en wiethandelaar in Californië is echt geweldig.
Zo totaal vreemd voor mij die wereld van die 2.
Zat af en toe gewoon met open bek van verbazing te kijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217143921
Na half uur kwam de aap uit de mouw dat ze een onlyfans had.

Saai tot nu toe. De normale versie zit vol met uitdagingen.

Wel lekker actueel hoor. Eerste 4 afleveringen interraciaal koppel, een transgender, lesbisch koppel en een vrouw met een only fans account
pi_217147670
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 16:22 schreef SOG het volgende:
Na half uur kwam de aap uit de mouw dat ze een onlyfans had.

Saai tot nu toe. De normale versie zit vol met uitdagingen.

Wel lekker actueel hoor. Eerste 4 afleveringen interraciaal koppel, een transgender, lesbisch koppel en een vrouw met een only fans account
Drag is niet transgender.
pi_217147701
Ik heb alleen Kenia, Egypte en Washington D.C. gezien tot nu toe.

Ik snap deze twee dames niet, vrijwillig zo afhankelijk worden.

Ray(von) komt weer heel sympathiek over.

En iedereen komt uit Brabant?!
pi_217147942
Zag net Kenia en onbegrijpelijk dat ze daar gaat wonen. Ik snap dat liefde rare dingen doet maar ze word niet geaccepteerd, grote muren om huis want waarschijnlijk word het leeggeroofd. Denk dat er betere plekken zijn om samen wat op te bouwen.
life is like a box of chocolates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')