Alleen op NPO startEmigreren voor de ware in "Ik Vertrek voor de liefde"
quote:
Verliefd zijn is spannend, verwarrend, vlinders in je buik, 100 keer per minuut je telefoon checken en het mooiste wat er is. Het liefst wil je elkaar elk moment van de dag zien. Maar wat als jouw liefde aan de andere kant van de wereld woont? In Ik Vertrek voor de liefde is te zien hoe verschillende mensen hun hart achterna reizen om bij hun grote liefde in het buitenland te zijn. Net als in het programma Ik Vertrek laten zij hun huis en haard in Nederland achter om een nieuw bestaan op te bouwen. Met de bijbehorende uitdagingen zoals taalbarrières, cultuurverschillen, verbouwingsstress en heimwee. In Ik Vertrek voor de liefde draait alles om de kracht van ware liefde. Is deze sterk genoeg om alle hobbels van een emigratie te overwinnen?
Aflevering 1: Romy & Reymond: Thika, Kenia - Geneeskundestudent Romy vertrekt naar haar grote liefde Reymond. Ze ruilt alle westerse comfort in voor een zelfvoorzienend leven op het platteland van Kenia. Het cultuurverschil en primitieve leven is nog best wennen voor Romy. Maar niets houdt haar meer tegen, ze is vastbesloten om het tot een succes te maken.
Aflevering 2: Lindsey & Zack: Orange County, VS - De liefde van Lindsey en Zack ontvlamt in 2023 op het festival Burning Man. Lindsey verhuist een half jaar later naar haar Californische liefde. Ze brengen hun zelfgebrouwen mushroom koffie op de markt én vereeuwigen hun liefde op het festival waar ze elkaar hebben leren kennen: het magische Burning Man.
Aflevering 3: Gäby & Venise: Lauvstad, Noorwegen - Door een verkeerde swipe op Tinder komt de Brabantse Gäby in contact met Venise, die blijkt te wonen in Noorwegen. Hoewel Gäby in het verleden al na twee dagen heimwee had, besluit deze workaholic haar kantoorbaan in Brabant op te geven voor de liefde. Ze start haar nieuwe leven op een Noorse schapenboerderij met vakantiewoningen in het fjordengebied.
Aflevering 4: Ezra & Rayvon: Washington D.C., VS - Van een klein Brabants dorpje naar Washington: de jonge Ezra is verliefd op Rayvon, zanger van het Witte Huis. Niet alleen Ezra geeft zijn vertrouwde omgeving op, ook zanger Rayvon laat de glitter & glamour van Hollywood achter zich om opnieuw te beginnen in de hoofdstad van de VS.
Aflevering 5: Lotte & Mohammed: Hurghada (Caïro), Egypte - De Brabantse Lotte is gevallen voor de dj van het hotel in Hurghada, Egypte. Ze emigreert naar Egypte om te trouwen met haar Mohammed en samen een leven op te bouwen in Cairo, waar hij een appartement heeft gekocht. Maar lukt het Lotte om het vertrouwde Hurghada los te laten?
Aflevering 6: Willem & Anita: Shillong, India - In het land waar zijn vrouw onverwacht overleed, vond de nuchtere Willem zijn nieuwe liefde Anita. De Drentse schoenmaker besluit voor de liefde naar India te vertrekken. In de hoop daar een rustiger leven te beginnen, gaan ze samen een bed and breakfast runnen.
Ik Vertrek voor de liefde is alleen te streamen bij AVROTROS op NPO Start, de zes afleveringen zijn vanaf donderdag 20 maart beschikbaar.Hoe is het nu met?
https://www.avrotros.nl/a(...)hoe-gaat-het-nu~950/[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 21-03-2025 11:10:47 ]